• Hallo daar!
    Ik wil binnenkort beginnen met hardlopen, maar de cursus bij onze atletiekbaan begint pas in januari. Nou heb ik gehoord dat er op internet ook hardloopschema's voor beginners te vinden zijn. Ik wil graag jullie hulp inroepen hiervoor. Weten jullie sites waar je goede hardloopschema's voor beginners kan vinden? Of hebben jullie zelf een schema dat jullie gebruikt hebben? Heel graag! :3
    Liefs, Udinov

    Sorry als het topic fout staat, dacht dat dit ongeveer wel goed was ^^

    Ik heb een pdje van een goed schema. Werkt tot 5 km en is voor 3 keer in de week, maar ik ren ongeveer 3 keer in 1,5 tot 2 weken en hij werkt goed! (: zal ik hem mailen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh gevonden! Hardloopschema 0 tot 30 minuten, 3 keer per week
    Ik zit in week 7 en heb het nog altijd gered (: Er staan meer schema's.
    Je kunt gewoon googelen en kijken welke je fijn vindt. Je kunt ook [uyrl=http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm]Dit gebruiken[/url], maar dat gaat volgens mij per afstand.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Oh gevonden! Hardloopschema 0 tot 30 minuten, 3 keer per week
    Ik zit in week 7 en heb het nog altijd gered (: Er staan meer schema's.
    Je kunt gewoon googelen en kijken welke je fijn vindt. Je kunt ook [uyrl=http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm]Dit gebruiken[/url], maar dat gaat volgens mij per afstand.


    Klinkt goed! Is het heel belangrijk dat je drie maal in de week loopt of kan je ook één A twee keer lopen en dan over een wat langere tijd verspreiden?

    Ik ging in het begin wel drie keer per week, maar nu niet meer en dat gaat ook prima. Jet rent prettig omdat je het zwaarst eerst rent en omdat je zwaar (bv 8 minuten) met minder zwaar (midden in de week weer 6 minuten) afwisselt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ga rennen met Evy! Dat is intervalrennen waarmee je vijf km leert lopen in tien weken. Zij zegt wanneer je moet rennen ('lopen) en lopen ('wandelen') en verzorgt dus ook de muziek. Het zijn 30 mp3'tjes.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    Ga rennen met Evy! Dat is intervalrennen waarmee je vijf km leert lopen in tien weken. Zij zegt wanneer je moet rennen ('lopen) en lopen ('wandelen') en verzorgt dus ook de muziek. Het zijn 30 mp3'tjes.


    Dat kost geld toch?

    Ik was btw begonnen met lopen in week drie ofzo vandat schema en heb die gewoon twee keer gedaan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik ging in het begin wel drie keer per week, maar nu niet meer en dat gaat ook prima. Jet rent prettig omdat je het zwaarst eerst rent en omdat je zwaar (bv 8 minuten) met minder zwaar (midden in de week weer 6 minuten) afwisselt.


    Leuk, ik ga er denk ik aan het einde van de vakantie aan beginnen. Bedankt!

    Edd schreef:
    Ga rennen met Evy! Dat is intervalrennen waarmee je vijf km leert lopen in tien weken. Zij zegt wanneer je moet rennen ('lopen) en lopen ('wandelen') en verzorgt dus ook de muziek. Het zijn 30 mp3'tjes.


    Is dat een app ofzo?

    Asami schreef:
    (...)

    Dat kost geld toch?

    Ik was btw begonnen met lopen in week drie ofzo vandat schema en heb die gewoon twee keer gedaan (:

    Nee, gratis te downloaden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Udinov schreef:
    (...)

    Is dat een app ofzo?

    Nee, dertig mp3'tjes. Er is wel een app van maar daar heb je geloof ik niet zo veel aan als je er niet voor betaalt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."