• HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hemford schreef:
    Ik moet nog even iemand mee krijgen naar het concert denk ik en dan ga ik vragen of ik mag, lol, ik ben dan 21, maar ik moet nog steeds alles vragen xd


    Lol, hoezo? Ik zei gewoon tegen mijn moeder 'Mam, 5sos komt volgend jaar en ik ben dan 18 en heb waarschijnlijk mijn rijbewijs, dus heuj, kaartverkoop start vrijdag.' Toen zei zij 'Ja, nog een reden om je rijbewijs sneller te halen.' HEHE. Dus ik maaaaaaag. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    @Juul, je krijgt dan 200 mailtjes per topic en ik zie ook gewoon bij mijn topics wanneer er iets wordt geplaats. Mijn inbo houd ik liever voor de belangrijke dingen. En als ik het echt graag wil weten vink ik aan dat ik een notificatie wil van de reactie na mij.


    300 berichtjes per topic. Elke pagina heeft er 15 :P
    En ik kijk dan altijd alle pagina's door of ik iets belangrijks zie en ga dan via "instellingen" alle pb's verwijderen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn ouders vinden gewoon dat ik meer van het tienerleven moet genieten. En hoe kan dat beter dan naar concerten gaan? ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mag je het niet gewoon zelf beslissen Ruth? Je bent meerderjarig c:

    300 dan xd Nog steeds kut hahaha.

    Ik doe het nu al een half jaar elke dag. Dus voor mij is het automatisme en ik merk het dus ook nauwelijks meer als ik al die pb's verwijder.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    NJa, als je het bent gewend is het wel logisch c:

    Je moet ouder dan zestien zijn om een staanplaats te hebben. Leeftijd wordt gecontroleerd (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Of 14+ met begeleider :3


    Because I love him, do I need another reason?

    Bhahahaha. Ik moet een zo bloederige, enge cover maken als mogelijk is. Voor mijn horror story x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Lol, hoezo? Ik zei gewoon tegen mijn moeder 'Mam, 5sos komt volgend jaar en ik ben dan 18 en heb waarschijnlijk mijn rijbewijs, dus heuj, kaartverkoop start vrijdag.' Toen zei zij 'Ja, nog een reden om je rijbewijs sneller te halen.' HEHE. Dus ik maaaaaaag. :3


    Nou ja, ik heb het meegedeeld haha xd
    Ze dacht eerst dat ik weer naar One Direction wilde en dan komt er zo'n diepe zucht. (Niemand uit mijn familie vind ze leuk, noch 5SOS) En toen vroeg ik m'n zusje, maar die wil niet mee, en m'n andere zusje gaat er nu over nadenken, aangezien niemand van mijn vriendengroep ze leuk vind, dus, of ik ga zielig alleen, of ik ga met m'n zusje ^-^

    Maar m'n moeder vind het altijd wel fijn wat mijn plannen zijn en ze wil graag altijd alles weten haha (:
    En het is midden in de week en aangezien ik ook weer naar school ga, moet ik daar ook weer rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:03 ]


    'Darling, just hold on'

    Cliffoconda schreef:
    Of 14+ met begeleider :3


    Wat mijn beste vriendin en ik gaan doen. Nu nog begeleider vinden D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Wat mijn beste vriendin en ik gaan doen. Nu nog begeleider vinden D:


    Ik wil je wel begeleiden, als ik kaartjes kan krijgen xd


    'Darling, just hold on'

    Staanplaatsen bij One Direction was best verschrikkelijk :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hemford schreef:
    (...)

    Nou ja, ik heb het meegedeeld haha xd
    Ze dacht eerst dat ik weer naar One Direction wilde en dan komt er zo'n diepe zucht. (Niemand uit mijn familie vind ze leuk, noch 5SOS) En toen vroeg ik m'n zusje, maar die wil niet mee, en m'n andere zusje gaat er nu over nadenken, aangezien niemand van mijn vriendengroep ze leuk vind, dus, of ik ga zielig alleen, of ik ga met m'n zusje ^-^

    Maar m'n moeder vind het altijd wel fijn wat mijn plannen zijn en ze wil graag altijd alles weten haha (:
    En het is midden in de week en aangezien ik ook weer naar school ga, moet ik daar ook weer rekening mee houden.


    Oke, dat snap ik wel, ja, mijn moeder wilt het ook gewoon graag weten enzo. Mja, ik ben allang blij want als het goed is heb ik geen school meer dan dus heuuuuuj. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you