• Zitten er mensen op Q die Hearthstone spelen, of wel eens gespeeld hebben?

    Voor degene die niet weten wat Hearthstone is:

    Hearthstone: Heroes of Warcraft is een gratis digitaal verzamelkaartspel gebaseerd op World of Warcraft TCG-set in het Warcraft Universe. Het was aangekondigd op 22 maart 2013 tijdens PAX East 2013 door Rob Pardo. De spelers kunnen kiezen tussen 9 verschillende Warcraft-helden, een eigen kaartendeck verzamelen, en deze gebruiken om hun tegenstander te verslaan door middel van speciale wapens of abilities.

    Hearthstone: Heroes of Warcraft is een gratis spel dat men kan spelen op Microsoft Windows, OS X, iPad, iPhone. Er zijn ongeveer 300 verschillende kaarten waaruit spelers kunnen kiezen om een eigen collectie mee te maken. Elke speler zal eerst moeten kiezen tussen de 9 helden, dan pas kan men beginnen met het maken van een eigen collectie. Meerdere decks (verzameling kaarten) kunnen worden gekocht met echt geld, gouden coins (in het spel) of door online battles te winnen. Er is geen manier om kaarten te ruilen met andere spelers.
    (Wikipedia)





    Ik speel het nu 2 dagen,
    maar ik was opzoek naar mensen die mij en andere wat tips & tricks konden geven..

    M'n vriendje speelt dit volgens mij :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Zat te denken het te gaan spelen, misschien dat ik over ongeveer een maand begin, als ik mijn gaming PC eindelijk heb.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Ja, ik speel het.
    Zoek gewoon wat decks op internet.
    Voor arena gewoon value kaarten kiezen. (yeti, azure drake etc)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.