HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*
[ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]
stay safe because I like being alive at the same time as you
Winhood schreef: (...) Waarschijnlijk heeft inderdaad de meerderheid van de fans zich in geschreven op de nieuwsbrief. Woensdag dan maar vroeg op.
OhMyLashton schreef: (...) "Dat kost weer geld en je hebt al niet zoveel, je zou juist wat sparen nu je een baantje hebt, blablabla." :c
ilovelashton schreef: (...) Nah ja, het begint toch ook gewoon om 10u, dan? Dus dan hoef je niet zo heel vroeg op, haha.
[ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:56 ]
Physics is awesome
ilovelashton schreef: (...) Je kan dan met Gab en mij mee, hè. c:
ilovelashton schreef: (...) Vet lullig. :c Stiekem moet je gewoon kaartjes bestellen en dan gaan, HAHA.
"Family don’t end in blood”
Winhood schreef: (...) Dat zeiden ze toen ook bij 1D, kwam nog geen eens door de wachtrij heen. En toen ik er eindelijk door heen was, waren alle kaartjes al verkocht.
Ashtonished schreef: (...) Ik weet het (: Alleen ik mag sowieso niet in mijn eentje in de bus daarheen, dus dat gaat 'm dan wss niet worden
Dat is kut, Esmee! Dat is echt shit :c
Ashtonished schreef: Dat is kut, Esmee! Dat is echt shit :c
ilovelashton schreef: (...) Maar dan ben je toch al 15? Mag dat dan niet? En Gab en ik zijn allebei 18 dan, dus. (:
ilovelashton schreef: (...) Ja, oké, ik sta ook om 8u30 op en om 9u staat die wel aan, haha.
Ashtonished schreef: (...) Ik geloof het niet. Voel me er zelf ook niet heel prettig bij om 2 uren lang bij vreemden in een bus te zitten.
Winhood schreef: (...) Om 8:00 uur zit ik op die site en hopelijk in de wachtrij. Een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen.
ilovelashton schreef: (...) Wow, nee, zo vroeg doe ik niet, tenzij ik wakker ben, anders maak ik mezelf zenuwachtig. :')