• Praat hier over Under the Dome.

    Spoilers graag onder een spoilerknop! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de start van seizoen 2 gemist omdat mijn vader het altijd leuk vind om over te zappen o.-

    Kan je het niet gewoon online bekijken?
    Dat doe ik toch, en je beent bij met de Amerikaanse uitzendingen.
    Sta je lekker voor op de mensen die het op de tv volgen n.n


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Dusty schreef:
    Kan je het niet gewoon online bekijken?
    Dat doe ik toch, en je beent bij met de Amerikaanse uitzendingen.
    Sta je lekker voor op de mensen die het op de tv volgen n.n
    Ik zou wel willen alleen heb ik nog geen goeie site ervoor gevonden 9/10 heb ik een site en Norton zegt dat ze veilig zijn alleen installeren ze alleen maar troep.


    Aan de ene kant verbaasde het me niets dat Barbie nog leeft. In de boekenserie gingen ze op hun verjaardag ook terug.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DrMasters schreef:
    (...) Ik zou wel willen alleen heb ik nog geen goeie site ervoor gevonden 9/10 heb ik een site en Norton zegt dat ze veilig zijn alleen installeren ze alleen maar troep.


    Heb je al een ad blocker op je browser gezet? haalt alle reclame weg .
    Ik kijk mijn series via: tubeplus.me
    En persoonlijk heb ik daar nog geen problemen mee gehad n.n


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Hier kun je hem online kijken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dusty schreef:
    (...)

    Heb je al een ad blocker op je browser gezet? haalt alle reclame weg .
    Ik kijk mijn series via: tubeplus.me
    En persoonlijk heb ik daar nog geen problemen mee gehad n.n

    Ik heb al adblock erop maar er wordt gewoon zooi geïnstalleerd heel raar. Maar oké ik zal even kijken :)

    ___ schreef:

    Aan de ene kant verbaasde het me niets dat Barbie nog leeft. In de boekenserie gingen ze op hun verjaardag ook terug.


    Really? Ik kom er echt niet doorheen --' Ik ben veel te snel afgeleid daarvoor, en het is me te moeilijk :\ Al probeer ik het wel, hahah. Maar ik kom nog altijd niet verder dan het hoofdstuk 'Superflop' x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je, ik vraag me af hoe ze het volgende week maandag gaan doen. We hebben nu tien afleveringen gehad en moeten er dus nog drie, maar maandag komen de laatste afleveringen. Gaan ze er dan drie achter elkaar doen of gaan ze de maandag erna dan de laatste aflevering nog afspelen?

    Iemand die dit weet? x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Really? Ik kom er echt niet doorheen --' Ik ben veel te snel afgeleid daarvoor, en het is me te moeilijk :\ Al probeer ik het wel, hahah. Maar ik kom nog altijd niet verder dan het hoofdstuk 'Superflop' x'D


    Ik heb eigenlijk ook nog niet alle boeken gelezen. Dat moet nog steeds. )-:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    BoterBabbelaar schreef:
    Weet je, ik vraag me af hoe ze het volgende week maandag gaan doen. We hebben nu tien afleveringen gehad en moeten er dus nog drie, maar maandag komen de laatste afleveringen. Gaan ze er dan drie achter elkaar doen of gaan ze de maandag erna dan de laatste aflevering nog afspelen?

    Iemand die dit weet? x'D


    Ik heb werkelijk geen idee. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ___ schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk ook nog niet alle boeken gelezen. Dat moet nog steeds. )-:


    Er is maar één boek toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.