• HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ah, gevonden. Dankjewel!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mijn laptop loopt vaaaaaassstttt D:
    En ik heb maar 22 tabbladen open staan, Spotify, Outlook en GIMP 2x. I mean, hoe kan ie dan vastlopen??????


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn internet loopt ook continue vast, maar dat komt omdat mijn zus filmpjes aan het uploaden is en daardoor overal de wifi slomer is, ugh.


    "Family don’t end in blood”

    Mijn internet is sloom omdat ik nu WiFi van de Mac donalds heb xD
    Lol

    Hebben jullie ook die e-mail gehad met info over de verkooptijden?


    Physics is awesome

    Hello, het ging best goed op school, mja, ik heb het wel verkloot. :')
    Maar goed, ik kan dus woensdag al tickets bestellen omdat ik me dus voor de nieuwsbrief heb aangemeld? Werkt dat zo? ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    Hello, het ging best goed op school, mja, ik heb het wel verkloot. :')
    Maar goed, ik kan dus woensdag al tickets bestellen omdat ik me dus voor de nieuwsbrief heb aangemeld? Werkt dat zo? ^^


    Als ik het goed heb begrepen, ja. Je moet wel een wachtwoord in voeren. En in de mail staat ook naar de site waar de naar ten worden verkocht. Heb meteen even gekeken. Prijzen vallen nog best mee.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Als ik het goed heb begrepen, ja. Je moet wel een wachtwoord in voeren. En in de mail staat ook naar de site waar de naar ten worden verkocht. Heb meteen even gekeken. Prijzen vallen nog best mee.


    Oh mooi, yes, dan ben je eigenlijk wel verzekerd dat je kaartjes hebt. Al hoe wel, de meeste zullen zich wel hebben ingeschreven, haha. Ik hoop maar op het beste. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jdfkalsdjkf;lasdjkf;lsjdfa IK WEET NOG NIET EENS OF IK WEL MAG. Ik mag sowieso wel, maar ik mag niet in mijn eentje (wil ik ook niet). Mijn vriendinnen mogen wss neit van hun ouders, dus dan verpesten die ouders het voor hun eigen kind en voor mij (joehoe). Dus ze moeten het neit verpesten xd

    Ik mag niet :'c

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:49 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ashtonished schreef:
    jdfkalsdjkf;lasdjkf;lsjdfa IK WEET NOG NIET EENS OF IK WEL MAG. Ik mag sowieso wel, maar ik mag niet in mijn eentje (wil ik ook niet). Mijn vriendinnen mogen wss neit van hun ouders, dus dan verpesten die ouders het voor hun eigen kind en voor mij (joehoe). Dus ze moeten het neit verpesten xd


    Je kan dan met Gab en mij mee, hè. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OhMyLashton schreef:
    Ik mag niet :'c


    Hoezo niet? :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Oh mooi, yes, dan ben je eigenlijk wel verzekerd dat je kaartjes hebt. Al hoe wel, de meeste zullen zich wel hebben ingeschreven, haha. Ik hoop maar op het beste. (:


    Waarschijnlijk heeft inderdaad de meerderheid van de fans zich in geschreven op de nieuwsbrief. Woensdag dan maar vroeg op.


    Physics is awesome

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Hoezo niet? :c


    "Dat kost weer geld en je hebt al niet zoveel, je zou juist wat sparen nu je een baantje hebt, blablabla." :c


    "Family don’t end in blood”

    Ashtonished schreef:
    jdfkalsdjkf;lasdjkf;lsjdfa IK WEET NOG NIET EENS OF IK WEL MAG. Ik mag sowieso wel, maar ik mag niet in mijn eentje (wil ik ook niet). Mijn vriendinnen mogen wss neit van hun ouders, dus dan verpesten die ouders het voor hun eigen kind en voor mij (joehoe). Dus ze moeten het neit verpesten xd


    Moet ik je ontvoeren dan?


    Physics is awesome