• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ashtonlrwin schreef:
    Iemand zin in een cliché Ashton verhaal? (A)


    Yess.


    'Darling, just hold on'

    Dikke zwarte lucht hier, maar nog steeds geen regen, wat is deze jongen O_o


    'Darling, just hold on'

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik gok dat het iets te maken heeft met het feit dat ik al meer dan een maand niet heb geüpdatet bij een van m'n verhalen, bij de andere twee weken niet en het feit dat jij al bij hoofdstuk 15 18 bent van ons verhaal en ik nog maar bij 9 en dat vandaag gisteren hoofdstuk 7 moet worden geactiveerd die ik nog niet aangepast heb op je Bètareadingsfoutjes.

    Jepp, ik moet rennen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    Awh :c
    *Hugs*


    *hugs terug* (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    Zeikbericht.
    Oh ja, zoals altijd verdraai je het weer.
    'Mama, Eva wilt niet naar de stad' Dat heb ik helemaal niet gezegd, ik zei dat het niet handig was, omdat ik nog voor een heleboel dingen moet sparen. En dat weet ze, dus ik heb geen zin om dingen twee keer te zeggen. Dan zeg je: 'Ja, en jij zegt dat ik niks voor een ander wilt doen.'
    Dat is inderdaad zo. Jij wilt nooit iets voor een ander doen, alleen dingen met anderen doen, maar nooit voor de ander. Lekker selfish, as usual.
    Echt, je begrijpt er niks van. Als jij dingen samen met een ander doet, betekent het nog niet dat je het voor de ander doet. Je doet dingen alleen als ze in jouw voordeel zijn, en dat noem jij dingen voor een ander doen, maar dat is dingen met een ander voor jezelf doen. Het draait altijd om jou. En ik doe alles voor je, maar er kan geen bedankje van af. Alleen gemopper en gemekker dat ik nooit dingen voor jou wil doen. Zal ik het eens tellen? De keren dat jij dingen uit jezelf voor mij doet en de keren dat ik uit mijzelf dingen voor jou doe? En dan meteen ook de keren dat je me commandeert alsof ik je schoothondje bent. Je bent gewoon een geit: bek vol en klagen. Elke dag ga ik jou nog meer haten, pas maar op of ik doe nooit meer iets voor je en ik negeer je volkomen. En dan maakt het niet meer uit dat je naar papa gaat, want ik blijf je dan gewoon negeren. Ik hoop dat je dan eens inziet wat een verschrikkelijk afhankelijk kutkind jij bent. Ik heb jou niet nodig, wees maar niet bang dat ik als eerste de strijd op ga geven, als het echt te laat is. Ik ben echt klaar met jou.



    Physics is awesome

    Ashtonlrwin schreef:
    Iemand zin in een cliché Ashton verhaal? (A)


    Ja


    Physics is awesome

    Heeft er iemand een 5sos fanfictie verhaal die mij wel als co-writer wilt? Want ik ben te inspiratieloos om zelf een verhaallijn te verzinnen. :')

    Waarschijnlijk reageert niemand :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)


    Aww (bloos) *hug terug*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Halleluja, het regent, praise da lord ^_^


    'Darling, just hold on'

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AIterego schreef:
    (...)
    Aww (bloos) *hug terug*


    Jammer dat je zusje zo doet. Maar what goes around, comes around, weet niet hoe we dat in het Nederlands zeggen.


    Physics is awesome

    AIterego schreef:
    Heeft er iemand een 5sos fanfictie verhaal die mij wel als co-writer wilt? Want ik ben te inspiratieloos om zelf een verhaallijn te verzinnen. :')

    Waarschijnlijk reageert niemand :Y)


    nog niet, maar we kunnen wel samen wat doen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    AIterego schreef:
    Heeft er iemand een 5sos fanfictie verhaal die mij wel als co-writer wilt? Want ik ben te inspiratieloos om zelf een verhaallijn te verzinnen. :')

    Waarschijnlijk reageert niemand :Y)


    Je mag helpen met de mijne?

    Stiekem wel :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jongens, ik moet wat vertellen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashtonlrwin schreef:


    Abo :Y)


    'Darling, just hold on'