Churchill schreef:
(...)
Ik vind Messi niet matig spelen, hij doet echt geweldige dingen: mooie voorzetten, etcetera. Maar hij kan het natuurlijk niet alleen. De rest van het team is ook niet zo goed. Argentinie, was trouwens nooit echt een goed WK land.
Inderdaad, het ligt deels ook aan het team. De enige goede speler naast Messi, vind ik, is Higuaín, hoewel hij meestal veel geluk heeft met doelpunten.
Argentinië kan soms echt gevaarlijk uit de hoek komen en ik heb het gevoel dat ze dat bij Nederland ook gaan doen. Argentinië speelt namelijk wel slim. Waarschijnlijk gaat nederland heel aanvallend te werk waardoor de verdedigers van Nederland ook mee komen naar voren - de Argentijnse aanvallers blijven gewoon op hun plek staan en helpen niet met verdedigen - althans, de meesten. Als een Argentijnse verdediger dan de bal onderschept en naar een aanvaller schiet moeten de Nederlandse verdedigers eerst weer naar hun positie. De aanvallers van Argentinië hebben dan echt goede kansen en vooral met Messi want die kan echt mooie doelpunten maken.
Gisteren gebeurde dit ook een paar keer en we hadden geluk dat Martins Indi en Vlaar nog op hun positie stonden maar toen kwamen de Costa Ricanen ook door onze verdediging van twee man heen. Bij dat schot hadden we echt geluk dat Cillessen hem blokkeerde.
Toch denk ik dat we wel gaan winnen van Argentinië aangezien Nederland echt goed speelt.
" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "