Bourne schreef:
(...)Het grappige was, dat Nederland dat ook had na die winst tegen Spanje, maar soit ik wil er geen discussie over beginnnen
Voornamelijk doordat ze een dikke overwinning maakte op de huidige wereldkampioen. Een beetje een ongewone situatie. Stonden gelukkig weer met beide benen op de grond toen Australië het bijna van ze won. Spanje was dus een iets ander kaliber dan de poule van België.
Nederland bezit een aantal topspelers maar niet genoeg voor een echt geweldig top-team, en hoewel Robben geweldig is is hij niet net als Messi in staat om in zijn eentje het team te dragen. Als de wind/Van Persie de juiste kant op blaast gaat het wel, maar anders krijg je een ronde als vandaag.
Argentinië gaat Nederland denk ik nog wel verslaan, de finale gaan ze wss net niet winnen.
DreamerN schreef:
Het is grappig dat in beide gevallen twee van de overgeblevenen landen buurlanden zijn
Nederland > Duitsland & Brazilië > Argentinië
Jup! Ik wil een Nederland-Duitsland finale (waarbij Nederland wint op penalties!) of een Argentinië Brazilië finale. BUURLANDJES RIVALITEIT
quidquid excusatio prandium pro