Rider schreef:
(...)
Awh. Ik vind het echt jammer dat de belgen niet gewonnen hebben en vond ze oprecht echt goed. Ook denk niet echt veel slechter dan nl, dus de mensen die dat gaan doen zijn echt stom!
België speelde zeker niet slechter dan Argentinië, we hadden gewoon geen kans om te scoren met die gasten. Het was door hen dat het bij ons de hele tijd buitenspel was en na hun goal hebben ze alles toegesmeten en wij hebben dus 82 minuten niet kunnen aanvallen.
En inderdaad, de mensen die ik ken (dan heb ik het over de kennissen die oorspronkelijk uit Nederland komen), doen wat dat betreft best wel eer aan de oude gezegdes over Nederlanders, haha. Ik vraag me trouwens af hoe jullie Belgen omschrijven, op een niet zo positieve manier. Wij zeggen namelijk oftewel "dwaze Hollanders", oftewel "gierige Hollanders" (dat is overigens bij de meeste mensen niet serieus bedoeld, meer zoiets dat al eeuwen bestaat. Net zoals "stomme Duitsers" of "luie Amerikanen", of zo). Hoe noemen jullie ons dan? ^^
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried