• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    USA - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    USA - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus 1 - 1
    22:00
    Z-ko - Bel 0 - 1

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl 1 - 1 (3 - 2)
    22:00
    Col - Uru 2 - 0

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex 2 - 1
    22:00
    Cri - Gri 1 - 1 (5 - 3)

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga 2 - 0
    22:00
    Dui - Alg 2 - 1

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi 1 - 0
    22:00
    Bel - USA 2 - 1

    04/07/'14
    18:00
    Fra - Dui 0 - 1
    22:00
    Bra - Col 2 - 1

    05/07/'14
    18:00
    Arg - Bel 1 - 0
    22:00
    Ned - Cri 0 - 0 (4 - 3)

    08/07/'14
    22:00
    Dui - Bra

    09/07/'14
    Arg - Ned

    12/07/'14
    22:00
    Verl HF1 - Verl HF2

    13/07/'14
    21:00
    Win HF1 - Win HF2


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Astris schreef:
    (...)

    No offence, maar kun je alsjeblieft stoppen met zo te spammen? Het is echt ontzettend irritant.

    Ik wilde het net zeggen, such spam. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry, moet toch gaan slapen x3
    Haha, ;p
    Weltrusten!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Astris schreef:
    (...)

    No offence, maar kun je alsjeblieft stoppen met zo te spammen? Het is echt ontzettend irritant.


    Het het al gemeld.

    COBAlN schreef:
    Ik ben blij voor de Nederlanders, maar - en sla me niet, ergens was ik toch voor Costa Rica. Morgen mag ik namelijk weer van iedereen aanhoren hoe fantastisch Nederland wel gespeeld heeft en hoe slecht België gespeeld heeft en, tbh, daar heb ik goesting in.
    Ik gunde het jullie zeker en ik gunde het de spelers ook, maar ik heb gewoon geen zin in al dat gezaag. Ach, we zullen zien hoe jullie het ervanaf brengen tegen Argentinië. We liggen er toch uit, maar enkele Nederlanders die ik persoonlijk ken gaan er dan weer dwaas over zitten doen, als jullie winnen tegen Argentinië.
    I don't get it, eigenlijk. Ik gun het de Nederlanders, ik gun het de spelers, maar toch heb ik dubbele gevoelens. Uh.


    Tjah, het is zo dus natuurlijk krijg je het te horen. Daar is weinig aan te doen aangezien het dicht bij de waarheid zit. Nederland zit nu in de top met hun team terwijl België aan het opkomen is. Volgend WK zijn hun spelers beter terwijl Nederland ongetwijfeld wat goeie spelers gaat missen, dan wordt het wat anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    COBAlN schreef:
    Ik ben blij voor de Nederlanders, maar - en sla me niet, ergens was ik toch voor Costa Rica. Morgen mag ik namelijk weer van iedereen aanhoren hoe fantastisch Nederland wel gespeeld heeft en hoe slecht België gespeeld heeft en, tbh, daar heb ik goesting in.
    Ik gunde het jullie zeker en ik gunde het de spelers ook, maar ik heb gewoon geen zin in al dat gezaag. Ach, we zullen zien hoe jullie het ervanaf brengen tegen Argentinië. We liggen er toch uit, maar enkele Nederlanders die ik persoonlijk ken gaan er dan weer dwaas over zitten doen, als jullie winnen tegen Argentinië.
    I don't get it, eigenlijk. Ik gun het de Nederlanders, ik gun het de spelers, maar toch heb ik dubbele gevoelens. Uh.


    Ik snap het op zich wel, maar je komt zo heel jaloers over. Toch zou ik het ook flink irritant vinden als mensen er zo kinderachtig over zouden gaan doen. Kan je ze niet gewoon heel nadrukkelijk gaan negeren?
    De Belgen waren toch echt heel goed! Ze hebben echt geweldige prestaties neergezet en als Argentinië anders gespeeld had, hadden ze echt wel gewonnen. Ze hebben namelijk de hele wedstrijd alsnog super gespeeld.


    Your make-up is terrible

    COBAlN schreef:
    Ik ben blij voor de Nederlanders, maar - en sla me niet, ergens was ik toch voor Costa Rica. Morgen mag ik namelijk weer van iedereen aanhoren hoe fantastisch Nederland wel gespeeld heeft en hoe slecht België gespeeld heeft en, tbh, daar heb ik goesting in.
    Ik gunde het jullie zeker en ik gunde het de spelers ook, maar ik heb gewoon geen zin in al dat gezaag. Ach, we zullen zien hoe jullie het ervanaf brengen tegen Argentinië. We liggen er toch uit, maar enkele Nederlanders die ik persoonlijk ken gaan er dan weer dwaas over zitten doen, als jullie winnen tegen Argentinië.
    I don't get it, eigenlijk. Ik gun het de Nederlanders, ik gun het de spelers, maar toch heb ik dubbele gevoelens. Uh.
    Das natuurlijk de keerzijde en we hebben helemaal niet slecht gespeeld en heel het land weet dat, en daarmee ook de hele wereld. Onze match tegen de USA werd beschouwt als de mmoiste van het WK ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stel je voor dat dit de finale was. Zo zenuwslopend.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rider schreef:
    (...)

    Awh. Ik vind het echt jammer dat de belgen niet gewonnen hebben en vond ze oprecht echt goed. Ook denk niet echt veel slechter dan nl, dus de mensen die dat gaan doen zijn echt stom!


    België speelde zeker niet slechter dan Argentinië, we hadden gewoon geen kans om te scoren met die gasten. Het was door hen dat het bij ons de hele tijd buitenspel was en na hun goal hebben ze alles toegesmeten en wij hebben dus 82 minuten niet kunnen aanvallen.
    En inderdaad, de mensen die ik ken (dan heb ik het over de kennissen die oorspronkelijk uit Nederland komen), doen wat dat betreft best wel eer aan de oude gezegdes over Nederlanders, haha. Ik vraag me trouwens af hoe jullie Belgen omschrijven, op een niet zo positieve manier. Wij zeggen namelijk oftewel "dwaze Hollanders", oftewel "gierige Hollanders" (dat is overigens bij de meeste mensen niet serieus bedoeld, meer zoiets dat al eeuwen bestaat. Net zoals "stomme Duitsers" of "luie Amerikanen", of zo). Hoe noemen jullie ons dan? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, het zag er inderdaad wel grappig uit, maar ik blijf het onwijs slim vinden. Jezelf opjutten en tegelijkertijd je tegenstander uit zijn concentratie halen ^^


    Ja dat is waar xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    COBAlN schreef:
    (...)

    België speelde zeker niet slechter dan Argentinië, we hadden gewoon geen kans om te scoren met die gasten. Het was door hen dat het bij ons de hele tijd buitenspel was en na hun goal hebben ze alles toegesmeten en wij hebben dus 82 minuten niet kunnen aanvallen.
    En inderdaad, de mensen die ik ken (dan heb ik het over de kennissen die oorspronkelijk uit Nederland komen), doen wat dat betreft best wel eer aan de oude gezegdes over Nederlanders, haha. Ik vraag me trouwens af hoe jullie Belgen omschrijven, op een niet zo positieve manier. Wij zeggen namelijk oftewel "dwaze Hollanders", oftewel "gierige Hollanders" (dat is overigens bij de meeste mensen niet serieus bedoeld, meer zoiets dat al eeuwen bestaat. Net zoals "stomme Duitsers" of "luie Amerikanen", of zo). Hoe noemen jullie ons dan? ^^


    Domme Belgen, of iets met friet. Wist je dat niet? ;o


    Your make-up is terrible

    COBAlN schreef:
    (...)

    België speelde zeker niet slechter dan Argentinië, we hadden gewoon geen kans om te scoren met die gasten. Het was door hen dat het bij ons de hele tijd buitenspel was en na hun goal hebben ze alles toegesmeten en wij hebben dus 82 minuten niet kunnen aanvallen.
    En inderdaad, de mensen die ik ken (dan heb ik het over de kennissen die oorspronkelijk uit Nederland komen), doen wat dat betreft best wel eer aan de oude gezegdes over Nederlanders, haha. Ik vraag me trouwens af hoe jullie Belgen omschrijven, op een niet zo positieve manier. Wij zeggen namelijk oftewel "dwaze Hollanders", oftewel "gierige Hollanders" (dat is overigens bij de meeste mensen niet serieus bedoeld, meer zoiets dat al eeuwen bestaat. Net zoals "stomme Duitsers" of "luie Amerikanen", of zo). Hoe noemen jullie ons dan? ^^

    Dom. Ironisch genoeg zijn de grappen over 'domme Belgen' vaak ook echt alleen grappig als je zelf er heel dom over doet, wat het eigenlijk weer 'domme Nederlanders' maakt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Handles schreef:
    (...)

    Domme Belgen, of iets met friet. Wist je dat niet? ;o


    Neh, wist ik niet, haha. Daarom vroeg ik het me ook af. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    (...)

    België speelde zeker niet slechter dan Argentinië, we hadden gewoon geen kans om te scoren met die gasten. Het was door hen dat het bij ons de hele tijd buitenspel was en na hun goal hebben ze alles toegesmeten en wij hebben dus 82 minuten niet kunnen aanvallen.
    En inderdaad, de mensen die ik ken (dan heb ik het over de kennissen die oorspronkelijk uit Nederland komen), doen wat dat betreft best wel eer aan de oude gezegdes over Nederlanders, haha. Ik vraag me trouwens af hoe jullie Belgen omschrijven, op een niet zo positieve manier. Wij zeggen namelijk oftewel "dwaze Hollanders", oftewel "gierige Hollanders" (dat is overigens bij de meeste mensen niet serieus bedoeld, meer zoiets dat al eeuwen bestaat. Net zoals "stomme Duitsers" of "luie Amerikanen", of zo). Hoe noemen jullie ons dan? ^^


    Super dom. De blonde belg is zeg maar het toppunt van domheid en in moppen zijn jullie altijd hilarisch met jullie domme reacties. Verder eigenlijk niks. Gewoon dom.


    Happy Birthday my Potter!

    Een match duurt 9o minuten en uiteindelijk winnen de Duitsers.
    Ik ga echt niet meer hopen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    COBAlN schreef:
    (...)

    Neh, wist ik niet, haha. Daarom vroeg ik het me ook af. ^^


    Haha, okay. Bij ons is het best bekend dat Belgen ons omschrijven als gierig.


    Your make-up is terrible

    Okii misschien kom ik hier een beetje laat mee maar vind het jammer dat Neymar niet meer mee kan doen ;(
    Nu heb ik helemaal geen zin meer in de volgende wedstrijd xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.