• The Dragons Rule



    De legende:
    Wanneer alle uitverkorene de leeftijd van achttien bereikt hebben krijgen ze een draken ei. Ieder krijgt een ander ei met daarin een ander soort draak. Ze moeten ervoor zorgen, hem uit laten komen en de draken helpen opgroeien tot een sterk wezen die hen trouw zal zijn tot de dood.
    Echter is dit alles niet zonder gevaar; Er zijn Dragonhaters. Deze mensen willen de eieren hebben en ze breken zodat de draken zich niet voort kunnen planten en ze uiteindelijk uitsterven.
    Eeuwen lang zijn er uitverkorenen. Ieder van hen heeft een wijnvlek die overeenkomt met die van de andere. Ze worden met de leeftijd van 6 weggehaald bij hun ouders en worden getraind, opgevoed en voorbereid op het houden van een draak en de gevaren hieromheen.
    Wanneer het draken ei uitkomt, voelt de eigenaar direct een sterke verbinding met zijn draak. Ze zouden bij een goede opvoeding kunnen communiceren. Maar wanneer er laks aan de opvoeding is, word de draak onhandelbaar en keert zich tegen zijn leider.

    Middeleeuwen (heden):

    Zes uitverkorenen, zes eieren op de vlucht voor de Dragonhaters. Ze trekken door bergen, bos en wateren. Moeten hun eieren veilig houden. Maar wanneer de eieren stuk voor stuk uit beginnen te komen word het gevaarlijk. De opvoeding van de draken moet met concentratie gebeuren en wanneer je te weinig tijd aan je draak besteed zal de draak uitgroeien tot een onhandelbaar monster. Zullen de uitverkorenen de vlucht aan kunnen houden wanneer de eieren uit beginnen te komen? En zullen ze de strijd tegen de Dragonhaters winnen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT

    Even een vraag voor iedereen, ik heb bij mijn persoontje de 'extra' wat aangepast
    Wat vinden jullie ervan? Houden of weglaten?

    "Kai's vader was een koning van een klein landje ver van waar Kai nu is, Kai was de koning zijn enige zoon en kind. De koning wist dat Kai een van de uitverkorene was door de vlek op zijn borst, hij heeft dit echter voor zichzelf gehouden omdat hij Kai bij zich wou houden, omdat Kai het laatste is wat de koning heeft van zijn vrouw.
    Nadat de koning op 'mysterieuze' wijze is gestorven zou de 5 jaar oude Kai gekroond worden, echter wou de broer van de koning de kroon.
    Kai werd meegenomen door de trouwste wachter van de koning, deze heeft hem veel geleerd over het overleven in het wild. Toen de wachter echter de vlek op Kai zijn borst zat werd hij boos, de koning had Kai nooit geheim moeten houden! Hij besloot Kai mee te nemen naar de plek waar de uitverkorene worden getraind, en dat zou hij moeten doen voor dat Kai 6 zou worden. Ze waren er bijna en besloten te rusten omdat het al flink donker was geworden, Kai had zijn gebruikelijke plek in de boom genomen, waar hij altijd moet slapen van de wachter omdat het veiliger is, toen er vreemde mensen aan kwamen, deze waren de mannen van de broer van de oude koning. Na een hoop geschreeuw en gedoe is de wachter dood gestoken door een van de mannen met zijn zwaard en achter gelaten, Kai heeft dit allemaal kunnen zien. Hoe dan ook kwam Kai de volgende dag, de dag dat hij 6 werd, aan bij de plek van de uitverkorene.
    Er staat nog steeds een grote geld prijs op Kai's hoofd voor wie hem levend terug brengt."


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    Jazzie schreef:
    Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil even weten wat jullie een fijne dag vinden om te beginnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind donderdags geen fijne dag, maar voor de rest is alles prima voor mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niet aankomend weekend (volgende dus), want dan ben ik weg. Voor de rest ben ik er best gemakkelijk in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phantasior schreef:
    Wanneer moet je personage af zijn?

    Dit is nog niet bekend, maar het liefst zo snel mogelijk. Wanneer ik een datum geprikt heb dan moet hij die dag af zijn, want dan open ik het RPG die dag.

    LittleNinja schreef:
    Terwijl ik mijn Character aan het invullen was heb ik vlug een paar vraagjes bijeengescharreld (;

    - Wanneer komen de draken uit? Gebeurt dat op hetzelfde tijdstip of zijn we daarin vrij?
    - Hoe krijgen we ons drakenei? Kunnen we het 'gevonden' hebben op de dag dat we 18 werden of werd het door iemand aan ons gegeven?
    - Op 6-jarige leeftijd werden we sowieso getraind om het even hoe onze geschiedenis gaat?

    Ja, ik weet het, irritant vraagstaartje hier :P


    - Wanneer de draken eieren uitkomen dat zeg ik, bijvoorbeeld; Het ei van LittleNinja komt uit. Het is dan niet van het ene op het andere moment een draak, maar het duurt -even. Ze zullen dan ook een rustige plek met z'n alle moeten vinden.
    - Dat staat in de beginpost, ze krijgen het ei, dus ze vinden het niet. Ze krijgen het van de Egg keeper. Maar omdat dit niet van toepassing is en de Uitverkorenen al op de vlucht zijn, heb ik dit er niet bij gezet.
    - Je zou de geschiedenis van voor jouw personage is meegenomen voor trainingen op kunnen schrijven. Maar er is niet persé een geschiedenis voor je personage nodig. Sommige doen dit, andere doen dit niet. Hier ben je vrij in.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 16:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké bedankt (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 16:24 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Het liefst vanaf volgende week vrijdag, tot die tijd heb ik weinig tijd om te schrijven.
    Wanneer moet het karakter af zijn?


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Het liefst vanaf volgende week vrijdag, tot die tijd heb ik weinig tijd om te schrijven.
    Wanneer moet het karakter af zijn?


    Daar heb ik je net antwoord op gegeven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat ik wel interessant vind
    Draak in ei 2,5 kilo
    Draak komt uit 4,5 kilo

    Dus komt opeens 2 kilo aan xD
    En inplaats van gewicht te verliezen omdat de schil enzo weg is komen ze aan xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik praat op het moment wanneer hij het ei krijgt en wanneer het uitkomt, snap je?
    Begin weegt et ei 2 kilo, wanneer de draak eruit komt weegt het beestje zelf 2,5 kilo. Het ei wordt bij de mijne dus zwaarder, maar om dat alles te beschrijven vind ik een beetje te langdradig :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet een uitverkorene achttien jaar zijn?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Moet een uitverkorene achttien jaar zijn?


    Nee, ze mogen ook ouder zijn dan achttien (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.