• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: De strikt geheime Kletscaffia 169!

Café mededelingen:
    ~ Iedereen is Kletscaffioso! :Y)
    ~ Onze criminaliteit heeft al meer dan honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis geld (en wapens) (en lessen in drugshandel) (en codetaal-lessen).
    ~ Er bestaat een story over ons leven als criminelen! Enchanted!
    ~ Wij hebben een undercover TinyChat-account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen baas
    ~Raadpleeg je ook over hoe je deze geheime beginpost onderhoudt: De tips!!!

Het staat in onze gedragscode dat je deze beginpost moet lezen.

Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon deze bende?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van rellen hielden en zich bezighielden met criminele zaakjes. Dit deden ze beiden graag maar ze deden dit een beetje te illegaal. Zo begon het Kletscafffiosi-dee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste bendeleden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide de Kletscaffiosi steeds meer en meer en op een dag was de criminaliteit de wereld te veel. En zo vernietigde de politie alles. Maar wij zijn allemaal prima in orde en houden ons nog nog lang en gelukkig bezig met obscure zaakjes.

Onze criminele bendeleden:
    Werknemers.
    L.D.L. • Lotta • C0BAIN • Huurmoordenares • 12
    N.O.X. • Nori • Nori • Pedofiel • 12
    C.R. • Crystal • Sciathan • Gifmenger • 12
    J.V.O. • Jarne • Debbaut • Contactpersoon tussen de baas en de bende • 15
    S.O. • Sofie • Amaretto • Wachter van de thuisbasis • 14
    K.R.A.G. • Kim • Coulson • Plannenberamer • 18
    S.Y.L. • Sylvie • Philocalist • Directrice van wapenbedrijf • 20
    K.Y.M. • Kyle • Avena • Gluiperige moordenaar • 17
    F.R. • Fren • Celestine • Spion • 14
    K.U.D.B. • Kim • Cumberman • Bedriegster • 17
    E.R.L. • Eva • AIterego • Computerhacker • 14
    N.A. • Naomi • Aves • Leugenaar • 17
    B.E.C. • Bes • Frodo • Miskend genie • 16
    E.M.S. • Emma • Krull • Plannetjesverdoezelaar • 20
    N.L.M.M. • Noa • Jovantos • Inbreekster • 13
    V.E. • Vera • Floriale • Kwaadaardige dokter • 14
    R.R.. • Rick • Saltzman • Hacker • 17
    R.O. • Ro • Panaceah • Drugs-in-drankjes-menger • 14

Verslaafden.
    S.U.S. • Suuz • Cantabile • Gevaarlijke ninja • 17
    E.R.B. • Erieka • Blitzcrank • Spioneertoestellenverkoopster • 18
    I.S. • Isa • Ring • Cocaïneverslaafde • 13
    L.I. • Lisanne • Caesar • Speedverslaafde • 15
    N.A.B. • Naomi • Verde • Lsd-verslaafde • 19
    Y.O.L. • Yolanda • DiNozzo • Xtc-verslaafde • 17
    S.A. • Sanne • Erchomai • GHB-verslaafde • 15
    M.A. • Marlou • Arquitecta • Alcoholist • 14
    J.A.B. • Jamy • Leshley • Sigarenroker • 17
    J.A.M. • Jacco • Goulart • Stoner • 18
    D.A.H. • Daphne • LeMockingjay • Van alles en nog wat-verslaafde • 15
    A.N. • Annemarije • Mulleroni • 16
    D.S.E.N. • Do • xNeonLights • Drugsdealer • 14
    L.K.E.V. • Leah • 24601 • Scherpschutter • 13
    C.O. • Coosje • Flue • Drugskoerier • 15
    M.V.D.H. • Minke • Shukaku • Geldwitwasser • 16
    E.M. • Emma • Pama • Bendeadvocaat • 15
    K.I.D. • Kim • Lagertha • Heroïneverslaafde • 19
    A.D.G. • Annick • Pukkelxding • Robotfototekenaar • 20
    D.E. • Demi • Amarela • Gladde prater • 14
    I.N.W. • Inge • Square • Badeendjessmokkelaar • 17
    M.E. • Merel • Hanaemi • Tweede Bendeadvocaat • 15
    F.R. • Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    S.U. • Suzanne • Abadine • Mensensmokkelaar • 16
    E.Z. • Ezra • Syeira • Overvalster • 15
    A.L.B. • Aline • Ashtonished • Serieverslaafde • 14
    M.E. • Melissa • Tankian • Zakkenroller • 15
    A.N.B. • Aniek • Memoria • Dief • 15
    M.A.B. • Marlijn • Ultimatum • Spamverslaafde • 15
    E.V.A. • Evelien • Kawena• Tolk • 18
    N.I. Nina • ChocoNina • Chocoladeverslaafde • ?
    X.N. • Xanthe • Bourne • Assasin • 15

Wil jij ook bij de meest criminele bendeleden ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer mensen, hoe meer geld. :3
    Zeg je initialen, naam, leeftijd en activiteit in de Kletscaffia, dan hoor je erbij!

Prijslijst van het café waar de Kletscaffiosi gaat kaarten.

De Kletscaffiosi; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • De Kletscaffiosi is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Saltzman) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (C0BAIN) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • De Kletscaffia ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Blitzcranck) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (C0BAIN) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (C0BAIN) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Saltzman) goed is in het bedenken van ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail (Aldea) van trollen houdt?

Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar. Wel tegen de politie uiteraard.
    ~ Iedereen is slecht en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen - met uitzondering van de politie.
    ~ Als je een topic steelt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.

[ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:38 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 4 juli 2014 - 22:24 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Hello there.
    *heeft geen geboefte om zich met de discussie te bemoeien, dus gaat ze weer verder met waar ze mee bezig was*

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Cumberman schreef:
    Hello there.
    *heeft geen geboefte om zich met de discussie te bemoeien, dus gaat ze weer verder met waar ze mee bezig was*

Hey

16 - 09 - '17

*komt het topic binnenvallen* *ziet de discussie* *knikt met Jacco mee*
    Dat je het erg vindt om niet naar je geliefde toe te kunnen, logisch, maar het kan best anders verwoordt worden (want we hebben er inderdaad niks aan om te weten dat je hebt gehuild) waarbij wij begrijpen dat je het jammer vindt dat je er niet heen kan, dan kunnen wij zeggen dat het jammer is voor je en dat je anders een andere datum moet plannen binnenkort, maar aan huilen hebben we helemaal geen zak. Ik zet toch ook niet elke week hier hoe kut mijn vader wel niet bezig is en dat ik daar een kutgevoel van krijg en alles. Vorige week op de dag dat ik hoorde dat ik was geslaagd, zat ik 's avonds met een kutgevoel thuis door iets van mijn pa en zat ik bijna te janken; heb ik hier iets gezegd, nee. Omdat ik weet dat jullie niks kunnen doen en omdat ik niet elke week iets hierover wil zeggen. Want mensen gaan zich daaraan irriteren. En nou weet ik dat mijn situatie toch echt anders is dan die van jou en dat ze die van mij nog eerder zien dan die van jou, omdat het bij jou gaat om iets waar wij geen fuck aan kunnen doen, we kunnen geen eens advies geven, bij mij kan er op zijn minst nog advies gegeven worden.
    Ten tweede, van wat ik heb begrepen, heb je wel degelijk al meer dingen op FB gezet dan alleen dat je een maand samen bent. Ik kan hier niets over zeggen verder want ik heb je niet op FB, maar ook je profielfoto constant veranderen met love en dergelijke straalt een boodschap uit. En dat kan mensen irriteren. Want ik zie jou ook wel aan voor iemand die elke maand gaat posten dat je al zoveel maanden samen bent en de enige personen die dat leuk vinden zijn jij en degene waar je een relatie mee hebt.
    Ik ben blij voor je dat je een relatie hebt, maar we hoeven niet te weten dat je hebt zitten huilen omdat je niet naar je geliefde toe kan. En daar geef ik Jacco dus volledig gelijk in. Ja, het is jammer voor je, maar je kan ook zeggen dat je niet naar je geliefde toe kan en je dat kut vindt. En je kan ook nadenken dat je het dan verplaatst naar volgende week bijvoorbeeld.
    Besides, je post misschien niet elke dag iets op FB, maar wel hier, in het KC. Elke dag.

[ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 21:50 ]

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

En ik zeg er nu alvast bij; ik ben niet de enige die het met Jacco eens is.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik kan beiden wel begrijpen, maar ik vind toch dat het niet echt vol respect naar Kyle toe was. Misschien met iets meer tact overgebracht dat het redelijk was. Ik begrijp dat het soms minder leuk kan zijn om mensen die je dierbaar zijn te missen en zeker als dat voor een langere tijd is, en ja ok ik kan volgen dat je hier niet elke dag moet over klagen... En ja het kan irritant zijn om te zien hoe goed anderen het wel niet hebben (I've been there).
    Maar laten we het erop houden dat beiden partijen fout zijn?

Tjonge, als mensen die statussen en foto's en wat dan ook zetten is dat toch hun ding? Als het niet boeit of je hebt er niks aan, scrol dan lekker verder. Als Kyle graag wil delen dat ze moet huilen om dit of dat doet ze dat toch gewoon? Ik vind het belachelijk dat mensen hier serieus op gaan reageren dat het hun niet interesseert en al die shit daarrond. Als het je niet interesseert, zwijg dan en scrol verder, negeer het gewoon, maar zit niet kut te reageren waardoor zij haar gekwetst gaat voelen en moet huilen omdat jullie zo op haar reageren.
    Als jullie niet willen delen dat je je kut voelt is dat toch zo, ik kom niet ook altijd vertellen dat dit of dit aan de hand is, maar als andere mensen er behoefte aan hebben zo'n dingen te delen met andere is dat toch zo?
    En nu vind ik gewoon dat we erover moet ophouden voor het hier uit de hand gaat lopen.

16 - 09 - '17

Oh nou sorry hoor dat ik gelukkig ben met mijn leven op het moment. Ik mag neerzetten wat ik wil en als mensen zich irriteren moeten ze het maar negeren. Ja, ik mag mijn pf veranderen want dat is NORMAAL dat je dat doet. Ik mag schrijven wat ik wil en doen wat ik wil en als je het daar niet mee eens bent dan rot je maar lekker op. Ik mag neerzetten dat ik verdrietig ben want ik kan Miel maar een keer in de zoveel tijd zien en hij woont ook nog eens niet om de hoek maar 3 uur van mij vandaan. Dus ik zet neer wat ik wil en hoe ik het wil. En best dat me aanziet voor van alles en nog wat, maar ik ben lekker hoe ik ben en daar verander je niets aan. Ik ben een beetje klaar met het gezeik op mij. Laat me mijn leven lijden zoals ik wil en ga niet om elk wissewasje zeuren of zo. Laat me gewoon met rust. Als je je ergens aan irriteert aan mij hou dat dan voor je, want ik zit niet te wachten op dit gezeik allemaal.
    Ik ben gelukkig en uit dat op deze manier en iedereen doet dit anders, en dit is mijn manier. Jij hebt vast andere manieren en zo en daar laat ik jou ook vrij in. Dus kap met vitten op mij en laat me mijn leven lijden zoals ik wil.

Ich liebe dich 27.12.23

Philocalist schreef:
    Tjonge, als mensen die statussen en foto's en wat dan ook zetten is dat toch hun ding? Als het niet boeit of je hebt er niks aan, scrol dan lekker verder. Als Kyle graag wil delen dat ze moet huilen om dit of dat doet ze dat toch gewoon? Ik vind het belachelijk dat mensen hier serieus op gaan reageren dat het hun niet interesseert en al die shit daarrond. Als het je niet interesseert, zwijg dan en scrol verder, negeer het gewoon, maar zit niet kut te reageren waardoor zij haar gekwetst gaat voelen en moet huilen omdat jullie zo op haar reageren.
    Als jullie niet willen delen dat je je kut voelt is dat toch zo, ik kom niet ook altijd vertellen dat dit of dit aan de hand is, maar als andere mensen er behoefte aan hebben zo'n dingen te delen met andere is dat toch zo?
    En nu vind ik gewoon dat we erover moet ophouden voor het hier uit de hand gaat lopen
    Daar kwam het mijne dus ook op neer (het vette)

Als het één keer geplaatst wordt, begrijpbaar, maar elke dag? Nee dank je. Dat hoeft niet. Besides, volgens mij is er een koppel binnen het Kletscafé en daar heb ik nog nooit een post van gezien. Nee, ga nu niet op hun haten, ik geef alleen even iets aan. EN ZIJ ZIJN ZES MAANDEN SAMEN. Dat ze het een keer plaatst, fine, maar elke dag, dan wordt het gewoon gigantisch irritant.

Bourne schreef:
    (...)Daar kwam het mijne dus ook op neer (het vette)

Je reactie stond er nog niet toen ik de mijne aan het typen was, daarmee xp

16 - 09 - '17

Coulson schreef:
    Als het één keer geplaatst wordt, begrijpbaar, maar elke dag? Nee dank je. Dat hoeft niet. Besides, volgens mij is er een koppel binnen het Kletscafé en daar heb ik nog nooit een post van gezien. Nee, ga nu niet op hun haten, ik geef alleen even iets aan. EN ZIJ ZIJN ZES MAANDEN SAMEN. Dat ze het een keer plaatst, fine, maar elke dag, dan wordt het gewoon gigantisch irritant.

Scrol verder of verwijder elkaar op facebook, done, maar je hoeft Kyle op deze manier niet naar beneden te halen. De ene post dingen nou wat meer dan een andere persoon.

16 - 09 - '17

Nou,
    Bij deze meld ik eventjes dat ik het KC ga verlaten. Ik vind het saai worden en de mensen die er nu zitten vind ik ook niet echt leuk. Al zitten er ook wel leuke tussen, dat niet. Ik noem geen namen, dus ga er ook niet verder op in; dankjewel.

Dus haal mij maar van de lijst af, en ik zal me zo direct ook van de story afmelden.

Au revoir, tout le monde!

[ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:05 ]

Ohja, vooral omdat ik al een tijd niet op KC geweest ben, makes sense

Ich liebe dich 27.12.23

Hanaemi schreef:
    Nou,
    Bij deze meld ik eventjes dat ik het KC ga verlaten. Ik vind het saai worden en de mensen die er nu zitten vind ik ook niet echt leuk. Al zitten er ook wel leuke tussen, dat niet. Ik noem geen namen, dus ga er ook niet verder op in; dankjewel.

Dus haal mij maar van de lijst af, en ik zal me zo direct ook van de story afmelden.

Au revoir, tout le monde!

Ik vind het saai worden en de mensen die er nu zitten vind ik ook niet echt leuk.

Nou bedankt, maar dit komt heel erg onrespectvol over... wtf, waar zijn je manieren?

[ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:06 ]

16 - 09 - '17

Philocalist schreef:
    (...)

Ik vind het saai worden en de mensen die er nu zitten vind ik ook niet echt leuk.

Nou bedankt, maar dit komt heel erg onrespectvol over... wtf, waar zijn je manieren?

Dat is mijn mening, en als jij die niet deelt is dat prima.