• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings

    Mede doordat Gabs en Lieke te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // ilovelashton | Ashton
    Eva // AIterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin | Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum | Cake
    PeterParker
    Marie // Caverne
    Gail // Aldea
    Tenace

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 16:20 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dat met die ''vrienden'' heb ik ook. Ik weet eigenlijk niet echt wie ik van mijn ''vrienden'' kan vertrouwen, maar ik heb tenminste iets van twee echte vriendinnen. Beter dan niets, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ook bij sommigen, en dan mag ik helft niet eens ^_^ Ik heb 1 beste vriendin en 2 beste vrienden. En 1 van die beste vrienden woont in Leek -nog al ver van mijn dorpje- en die andere beste vriend en vriendin zitten op havo/vwo aka een andere locatie. Op mijn school heb ik maar 1 persoon die ik vertrouw als vriendin hahah de rest met wie ik omga mag ik niet heel erg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik mag eigenlijk vrijwel niemand van me school, op een vriendin na dan.
    Maar ik ga volgend jaar met MBO starten dus hoop op een leukere klas...

    Ik ga naar een andere school, hoera. :]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb dezelfde kutklas wss. Dus ik ga dan meteen zeuren dat ik bij mijn 2 vriendinen in de klas wilt (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Ik heb dezelfde kutklas wss. Dus ik ga dan meteen zeuren dat ik bij mijn 2 vriendinen in de klas wilt (A)

    Haha. Ga jij naar de derde volgend jaar?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Heel mijn jaar wordt volgend jaar gehusseld ^_^
    Best jammer, want we hadden een hele leuke klas.
    Maar ik ben van de basisschool gewend om elke klas te wisselen, dus ik vind het wel fijn (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AIterego schreef:
    (...)
    Haha. Ga jij naar de derde volgend jaar?


    Ikke weellll ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Echt geluk dat jij een leuke klas had! Wij hadden een kutklas en een nog kuttere mentor. Ik haat haar zo erg, ze kon geen uitleg geven en deels daardoor sta ik zoveel tekorten voor wiskunde. (no_chears) Maar ik ben van haar af! Voor eeuwig! *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil je niet ongerust maken, Jessica, maar ik dacht dat MBO ook heel leuk zou zijn maar dat viel echt tegen. Zo blij dat de klassen in september gesplitst worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIterego schreef:
    Echt geluk dat jij een leuke klas had! Wij hadden een kutklas en een nog kuttere mentor. Ik haat haar zo erg, ze kon geen uitleg geven en deels daardoor sta ik zoveel tekorten voor wiskunde. (no_chears) Maar ik ben van haar af! Voor eeuwig! *O*


    Mijn mentor was ook kut. En mijn wiskunde docent ook.
    Ik hoop ZO ERG op een andere wiskunde docent. Ik sta nu een 8 D:
    Want ik begreep er niks van )=
    Ik wil een 9 of een 10 voor wiskunde )=
    En Geschiedenis moet volgend jaar ook een 9 worden! JAJAJAJAJA! Geschiedenis 9!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AIterego schreef:
    (...)
    Haha. Ga jij naar de derde volgend jaar?


    Nupp het tweede. Ik zit er dan waarschijnlijk tot mijn vierde jaar in gvd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Unsullied schreef:
    (...)

    Mijn mentor was ook kut. En mijn wiskunde docent ook.
    Ik hoop ZO ERG op een andere wiskunde docent. Ik sta nu een 8 D:
    Want ik begreep er niks van )=
    Ik wil een 9 of een 10 voor wiskunde )=
    En Geschiedenis moet volgend jaar ook een 9 worden! JAJAJAJAJA! Geschiedenis 9!


    Mijn mentor is kut EN mijn wiskunde docent. Heb hem wss de komende 3 jaar ook nog ):
    Wiskunde sta ik nu een 6,1 en GS 8,5


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Unsullied schreef:
    (...)

    Mijn mentor was ook kut. En mijn wiskunde docent ook.
    Ik hoop ZO ERG op een andere wiskunde docent. Ik sta nu een 8 D:
    Want ik begreep er niks van )=
    Ik wil een 9 of een 10 voor wiskunde )=
    En Geschiedenis moet volgend jaar ook een 9 worden! JAJAJAJAJA! Geschiedenis 9!

    OH MY GOD HOE KUN JE ZO SAFHAFKSIJAFKDSHDKJS NOG HOGER WILLEN STAAN?

    Ik sta een 4,1 ofzo en ik moet afstromen. (no_chears)

    Sorry ik kan er echt niet tegen als mensen daarover gaan zeuren. Terwijl ik mijn best doe en het elke keer mislukt en ik blij moet zijn met een vijf, neem jij niet genoegen met een acht? Naja laat maar ik ben dramaqueen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jovantos schreef:
    (...)

    Mijn mentor is kut EN mijn wiskunde docent. Heb hem wss de komende 3 jaar ook nog ):
    Wiskunde sta ik nu een 6,1 en GS 8,5


    Ik sta nu een 7,6 voor Wiskunde en een 8,4 voor Geschiedenis. Grmbl. En dat allemaal door mijn achterstand van vorig jaar D:
    Ik zat toen in Gymnasium en had een achterstand van de basisschool. Dus dat ging he-le-maal mis.
    En ik leerde niks. Helemaal niks doordat ik een kut tijd had ook buiten school.
    Dus ik moest het jaar beginnen met HAVO zonder basis van elk vak D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]