• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe!
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.




    Het eerste topic zat vol in 1 dag, 15 uur en 44 minuten.
    Het tweede topic in 1 uur en 23 minuten.
    Lukt het nu sneller?

    BLOBFISHEN ZIJN HEILIG!




    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.
    - Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:07 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ja ik ook... :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Dit topic gaat echt heeel veel langzamer vol dan de vorige...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Amarela schreef:
    (...)

    Oh.. Dan heb ik echt al heel vaak de regels overtreden.. :c


    Ik ook. :'D
    *high five*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Floreale schreef:
    (...)

    Com ent get it


    Nevermijnt ei haf a sandwits xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik haat duits....................................................... aaaaaajh


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ernest schreef:
    (...)

    Ik ook. :'D
    *high five*


    *high five*


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb een so morgen en ik heb bijna proefwerkweek en ik weet toch niet zeker of ik een so heb en als ik hem niet heb dan wordt ik sacherijnig omdat ik al de hele tijd aan het leren bent. En mijn Duitse lerares is stom want ze ging en meisje uit mijn klas een 2,9 geven terwijl je niet lager dan een 3 kan hebben en ik kreeg en 6 en dat is mijn eennalaagste cijfer voor Duits. En ik haat Duits omdat het agressief is (sorry voor de Duitsers) en mijn Duitse lerares is gewoon... eng. Ze ging een soort roze pyjama aan doen naar school en ze heeft vogelnest haar wat grijs is. En ze praat met getuite lippen en ze krijgt woede aanvallen:
    "Hoew wollen joellie nauw Deutsch lehren als joellie niet lausteren? An dan is hat mweeeh ik hab ein onvuldunde en dan kohmt dat oemdat joellie niet haben gelernet."
    "Spreche ich soms ein vreimde taahl?" "Eeh ja mevrouw"
    Ze komt uit Duitsland en kan ook gewoon geen Nederlands, en toen we tijdens het Duitse uur een wiskunde toets moesten maken ging ze serieus alles uitleggen in het Duits?!? :((

    Sorry dit was even mijn agressie op Duits.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    Ik heb een so morgen en ik heb bijna proefwerkweek en ik weet toch niet zeker of ik een so heb en als ik hem niet heb dan wordt ik sacherijnig omdat ik al de hele tijd aan het leren bent. En mijn Duitse lerares is stom want ze ging en meisje uit mijn klas een 2,9 geven terwijl je niet lager dan een 3 kan hebben en ik kreeg en 6 en dat is mijn eennalaagste cijfer voor Duits. En ik haat Duits omdat het agressief is (sorry voor de Duitsers) en mijn Duitse lerares is gewoon... eng. Ze ging een soort roze pyjama aan doen naar school en ze heeft vogelnest haar wat grijs is. En ze praat met getuite lippen en ze krijgt woede aanvallen:
    "Hoew wollen joellie nauw Deutsch lehren als joellie niet lausteren? An dan is hat mweeeh ik hab ein onvuldunde en dan kohmt dat oemdat joellie niet haben gelernet."
    "Spreche ich soms ein vreimde taahl?" "Eeh ja mevrouw"
    Ze komt uit Duitsland en kan ook gewoon geen Nederlands, en toen we tijdens het Duitse uur een wiskunde toets moesten maken ging ze serieus alles uitleggen in het Duits?!? :((

    Sorry dit was even mijn agressie op Duits.


    Ik vind je lerares echt een rare kanarie, ff serieus
    Gooi een duitse woordenboek naar haar hoofd xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zielig voor het woordenboek...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    Zielig voor het woordenboek...


    HAHAHAH xD
    Kunnen jullie haar niet terroriseren met jullie klas? xD
    TEAMWORK

    Of ben ik nu gemeen? :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En omdat we niets aan het doen waren in de les ging ze zeggen dat we maar naar vmbo moesten gaan als we niet opletten en dat we dan niet op gymnasium moesten zitten.. Ik mag haar echt niet..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Yo


    That is a perfect copy of reality.

    Foreverx schreef:
    En omdat we niets aan het doen waren in de les ging ze zeggen dat we maar naar vmbo moesten gaan als we niet opletten en dat we dan niet op gymnasium moesten zitten.. Ik mag haar echt niet..


    Wauw, alsof ze niets doen op t vmbo :@ :@
    Ik heb op t vmbo gezeten en we deden echt wel iets, alleen de concentratie is er erg laag bij sommige. Maar dat is al snel opgelost door de strengheid van leraren
    Ik mag haar nu ook niet xD
    Een beetje lol trappen mag toch gewoon? Echt een rare kanarie die vrouw xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Amarela schreef:
    Yo


    Yooooo brooooo xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wauw dit topic gaat veel minder snel vol


    Spoiler alert: you will save yourself