• Hé!

    Zelf ben ik een groot fan van RPG'en en onlangs heb ik een nieuwe site gevonden waarop ik het erg naar mijn zin heb. Er is alleen één nadeel, er zijn nog vrij weinig leden. Het is een site die pas net is opgericht en ikzelf ben er erg tevreden over. Daarom wilde ik hier even wat mensen laten weten van de site, in de hoop dat de site meer bekendheid zal krijgen en hierdoor ook meer leden.
    Het is geheel gratis en het draait dan ook voornamelijk om het samen schrijven. Natuurlijk is het mogelijk om ook je eigen verhaal te plaatsen of enkele scenes (one shots). Ik denk ook dat het een goede plek is om jezelf te ontdekken en ontwikkelen, plus een plek waar je vrienden kunt maken. Het klinkt misschien cliché en wat dat betreft lijkt het ook heel erg op quizlet, maar misschien is het leuk om eens iets nieuws te bekijken? Ik hoop in elk geval dat ik je heb overtuigd om in elk geval een kijkje te nemen, want ik zou het erg leuk vinden als er meer mensen op de site zouden komen.

    http://www.legendarywriters.nl/index.php

    Liefs,
    Eén van de leden van Legendary writers.

    PS. Bij 45 leden zijn de oprichters van plan een schrijfwedstrijd te organiseren! :)

    Laat ik daar nog even iets aan toe voegen, als een van de moderators van Legendary Writers: we hebben de 45 leden al gehaald! Binnenkort zal een leuke schrijfwedstrijd worden georganiseerd, waarbij leuke prijzen te winnen vallen.

    Het leuke aan Legendary Writers, is dat je een titel krijgt bij het plaatsen van een bepaald aantal posts (in de plekken van ORPG, RPG en Verhalen. Spam wordt verwijderd) en hoe meer je schrijft/plaatst, hoe hoger je rang!

    Hopelijk dat jij je ook toevoegd bij de Legendarische Schrijvers!

    Tot snel!

    www.LegendaryWriters.nl