• Hi,
    ik heb mijn haren nog maar enkele dagen geleden laten bleken.
    Maar ik vroeg me af welke haarproducten het beste zijn zodat ik mijn haren lekker gezond hou en dat ze er ook goed uitzien.
    Ik heb zelf geen idee want het is de eerste keer dat ik mijn haren heb laten bleken dus ik hoopte dat jullie me zouden kunnen helpen (:
    x Crimbie aka Pauline


    I want to feel your love

    Gewoon een haarmasker is meestal wel voldoende. Ik gebruik een goedkope van 2 euro en helpt prima, eens in de week. Ik bleek mijn haar ook.


    Your make-up is terrible

    Moet die dan speciaal voor gekleurde haren zijn?


    I want to feel your love

    Crimbie schreef:
    Moet die dan speciaal voor gekleurde haren zijn?


    Nee, hoeft helemaal niet. Bleek is namelijk geen kleuren. Gewoon een verzorgd masker, hydraterend, repair, maakt niet zoveel uit.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik eigenlijk niks, en ik heb mijn haar laatst ook gedeeltelijk laten bleken... Ik weet alleen dat mijn kapster er een speciale shampoo doorheen heeft gesmeerd, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat nadrukkelijk moest gebruiken.
    Ik zou alleen speciale spulletjes gaan gebruiken als je haar anders dan normaal voelt. Ik weet alleen dat anti-roos shampoo niet erg geschikt is voor gekleurd haar. Oh, en ik zou shampoo voor geverfd haar aanschaffen. Gewoon, voor de zekerheid. Ik heb zelfs shampoo voor geverfd haar gebruikt toen ik het nog niet verfde. :')
    Daarbij, mocht je het binnenkort toch willen verven, dan heb je tenminste al de spullen in huis.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 22:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het voelt vrij droog aan en dus was ik dan ook al meteen gaan zoeken voor spullen om mijn haren terug zo normaal en zacht mogelijk te laten voelen :)


    I want to feel your love

    Ik gebruik Miracle Oil van Schwarkopf en dat vind ik heerlijk spul, maar ik weet niet of het ook goed is voor gebleekt haar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.