• Ik had een test van Frans terug gekregen en dat was een 3,5/10.. en er waren heel veel van de klas gebuisd en nu bleek het een toets te zijn die we een paar maanden geleden ook al hadden gedaan, dus diegene dat een onvoldoende hadden moesten die toets dus laten handtekenen.. maar als ik zo'n test afgeef thuis ben ik echt dood.Mijn vader is erg streng op gebied van school, maar bijna al mijn testen zijn zoals die test en dus , we moesten het tegen de volgende dag laten handtekenen en ik had gezegt dat ik mijn test was vergeten.En mijn leerkracht zei tegen al diegene dat die test niet laten hadden handtekenen (bijna iedereen) ; 'Morgen nemen jullie die test gehandtekend mee, of jullie mogen niet aan je proefwerk Engels beginnen en ik kom naar jullie toe zodat jullie het me kunnen laten zien.' dus ik die avond , zeker een halfuur bezig geweest om de handtekening van mijn vader deftig op mijn test te hebben staan.Loopt dat mens me gewoon voorbij, voor niets al die moeite gedaan =.=' maar om het nuttig te houden, hebben jullie ooit al handtekeningen vervalst?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 17:53 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Neen, vervalst niet nee. Ik tekende vroeger altijd mijn agenda zelf -met de handtekenig van mijn moeder- maar ik deed dat gewon omdat ik me verveelde in de les en ze een leuke handtekening heeft om na te doen -dus volgens mij is dat niet echt vervalsen? xd-

    Het lijkt me echt cool om handschriften en handtekeningen te kunnen kopieren, maar het is verdomd moeilijk :o


    No growth of the heart is ever a waste

    1 keer toen ik een dikke vette 1 had voor Nederlands
    xD


    Change, the only good thing in this world.

    Zaitsev schreef:
    Het lijkt me echt cool om handschriften en handtekeningen te kunnen kopieren, maar het is verdomd moeilijk :o



    Ik heb de handtekening van mijn vader zeker 5keer opnieuw getekend en dan had ik er eentje die er best wel op leek en toen ben ik er met balpen over gegaan.. een beetje mislukt, maar het lijkt er nog op ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als wij een onvoldoende hebben, dan hoeven mn ouders daar geen handtekening voor geven. Voor bijna niks eigenlijk..
    Alleen een handtekening als ze afspreken om op de tafeltjesavond te komen (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Irgendwann schreef:
    Neen, vervalst niet nee. Ik tekende vroeger altijd mijn agenda zelf -met de handtekenig van mijn moeder- maar ik deed dat gewon omdat ik me verveelde in de les en ze een leuke handtekening heeft om na te doen -dus volgens mij is dat niet echt vervalsen? xd-

    Nee, dat is gewoon een handtekening overnemen ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Heroic schreef:
    Als wij een onvoldoende hebben, dan hoeven mn ouders daar geen handtekening voor geven. Voor bijna niks eigenlijk..
    Alleen een handtekening als ze afspreken om op de tafeltjesavond te komen (':



    Bij ons is dat normaal ook niet hoor, maar omdat er zoveel mensen waren met een onvoldoende en het gewoonweg identiek dezelfde test was al een paar maanden geleden moest het wel =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik tekende altijd de handtekening van de moeder van mijn ex na als hij had gespijbelt. Maar zijn moeder vond het niet erg, ze zei dat ik het moest doen omdat zij er geen zin in had.


    Your make-up is terrible

    Ja ik ga zometeen even doen,
    gister en eergister hadden we gespijbelt dus moet ik even een papier inleveren met dat ik ziek was en de handtekening van m'n moeder eronder :'D

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 18:31 ]


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik teken al heel het jaar mijn testen van wiskunde zelf af, met mijn eigen handtekening. Mens heeft nog steeds niets door :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik, ook voor een ontzettend slechte toets, er hing zelfs een briefje aan bij de helft van de klas --'
    En op deze school mag je je toetsen niet eens meenemen, dus daar heb ik nu geen last meer van tenzij het eindresultaat op m'n rapoort slecht zou zijn.

    Ik kan die van mijn vader vervalsen, die van mama niet want die is moeilijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik kan die van mijn vader vervalsen, die van mama niet want die is moeilijk.


    Haha ik ook.


    Your make-up is terrible

    Die van mijn pa is gewoon té makkelijk.
    en ik hem hem alleen nog nooit vervalsd. ;'D


    Smiling but close to tears.

    ik doe die vn mn moeder na als bv mijn examenkaart niet is getekend anders moet ik naar de prefect enzo maar ik zeg dat dan altijd tegen mijn moeder dus das eigenlijk niet echt vervalsen


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury