• Kent er iemand goede sites om covers te maken?
    Drop ze dan hieronder (;
    Alvast bedankt :*


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    You just gave me an awesome idea *.*
    Even off-topic maar oke, ik zat dus nu te denken om een website te maken om covers aan te vragen *.*
    En dat hier dan alle covermakers van Q een beetje kunnen samenwerken zegmaar.

    Nou ja en dan even on topic

    Picmonkey (meer ken ik er niet want ik gebruik Adobe Photoshop CS6 en GIMP)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    You just gave me an awesome idea *.*
    Even off-topic maar oke, ik zat dus nu te denken om een website te maken om covers aan te vragen *.*
    En dat hier dan alle covermakers van Q een beetje kunnen samenwerken zegmaar.

    Nou ja en dan even on topic

    Picmonkey (meer ken ik er niet want ik gebruik Adobe Photoshop CS6 en GIMP)


    Dat zou geweldig zijn.. moet je zeker doen!
    Ps. Picmonkey vind ik niet echt een goede site om covers te maken. :)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Lunapic.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik start dreamweaver en photoshop al op XD
    Ik ga gelijk een topic aanmaken :D

    En ik zou gewoon even zoeken op Photo editor online - in google


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Happiny schreef:
    Lunapic.

    Dank je :D


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    McClair schreef:
    Ik start dreamweaver en photoshop al op XD
    Ik ga gelijk een topic aanmaken :D

    En ik zou gewoon even zoeken op Photo editor online - in google

    Dat is ook wel een goed idee, het was me niet opgekomen :$


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Is toch niet erg? MAar ik dacht dan heb je gelijk een resultaat ipv dat je moet wachten op wat iedereen te melden heeft hier XD
    Ik zou nog steeds zelf liever hier kijken hoor want dan heb je de ervaring van mensen er ook bij . Alleen google is sneller :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lunapic, ipiccy, BeFunky en fotoflexer.
    Kleine tip; de beste programma's zijn die om te downloaden ^^ (photoshop, printmaster, dreamweaver, corel, PAINT.net, etc)

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:13 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    McClair schreef:
    Is toch niet erg? MAar ik dacht dan heb je gelijk een resultaat ipv dat je moet wachten op wat iedereen te melden heeft hier XD
    Ik zou nog steeds zelf liever hier kijken hoor want dan heb je de ervaring van mensen er ook bij . Alleen google is sneller :P


    Er zijn veel 'photo editor' sites, maar soms zie ik echt van die prachtige covers en vraag ik me echt af op welke site ze het maken, vandaar dit topic. En ik heb tijd :p


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    AdIer schreef:
    Lunapic, ipiccy, BeFunky en fotoflexer.
    Kleine tip; de beste programma's zijn die om te downloaden ^^ (photoshop, printmaster, dreamweaver, corel, PAINT.net, etc)

    Oké bedankt :)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik gebruik geen site, ik gebruik GIMP (:


    Credendo Vides

    xShopAHolic schreef:
    (...)

    Er zijn veel 'photo editor' sites, maar soms zie ik echt van die prachtige covers en vraag ik me echt af op welke site ze het maken, vandaar dit topic. En ik heb tijd :p


    De echte awesome mensen maken het op een programma wat je kunt kopen of downloaden. Daar zijn de resultaten vaak het best.
    Ribbet is ook een optie (is een site) maar dat verkleint de cover :/


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    (...)

    De echte awesome mensen maken het op een programma wat je kunt kopen of downloaden. Daar zijn de resultaten vaak het best.
    Ribbet is ook een optie (is een site) maar dat verkleint de cover :/


    Oké bedankt, ik probeer het die site zometeen (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    DreamerN schreef:
    Ik gebruik geen site, ik gebruik GIMP (:

    Okey, dankje :D


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."