Tomas schreef:
Het was zo geweldig! Heb het hele concert vooraan gestaan zonder geduw. Het was alleen 1 keer vechten om Harry's handdoek en toen ging die allemaal vechtbewegingen maken en dat ze gek waren haha. Ik vond Harry en Liam sws het leukste en meest enthousiaste (vooral Harry). Maakten ook echt veel contact met t publiek (bij ons iig) En Zayn was ook behoorlijk aan t flirten, die riep heel de tijd you're beautiful naar ons. Verder hebben ze allemaal behalve Niall gezwaaid toen ik mn bordje met wave erop in de lucht hield. Vond t wel echt sneu voor Niall. Hij had zoveel pijn. Hij riep ook naar Louis dat t niet ging maar hij weigerde te stoppen. Paul stond bij ons en die gebaarde meteen naar Niall of t wel ging en alles maar Niall wilde per se doorgaan. Het was gewoon echt zielig. Maar verder was het echt mijn beste concert ooit (:
Oh! Stond Paul bij jullie? Die wilde ik zo graag zien, haha! Ik stond bij vak paars en dichter bij het midden podium. Heb mazzel gehad dat ik best lang ben, waardoor ik het goed kon zien. Maar er werd in paars inderdaad heel veel geduwd. Ik denk dat wij zo'n twee meter naar achter zijn geduwd in totaal.
Heb er in ieder geval heel erg van genoten en ben zo blij dat ik ze eindelijk eens live heb gezien.
Deze drie foto's wil ik toch even delen, want daar ben ik echt trots op. Vooral op de eerste, want Harry heeft me recht aangekeken (:
You can't have a rainbow, without a little rain.