Mundane schreef:
Ah als ik die verhalen hoor ben ik blij dat ik gewoon zitplaatsen had! In de trein heb ik ook nog met iemand staan praten die ook staanplaatsen had, dat was echt een horrorverhaal bijna zeg.
Trouwens, ik weet niet of er veel met de trein gingen, maar stonden jullie ook in die massa om het perron op te komen? Op een gegeven moment kon ik gewoon letterlijk mijn armen niet meer van mijn lichaam af bewegen, echt, ik dacht als ik nu val, is er waarschijnlijk geen eens plek om op te staan xd En het duurde echt 5 minuten voordat de treindeuren dichtgingen :') Er was trouwens bij mij in het vak een meisje uit Griekenland? Is it just me, of is dat wel heel extreem, helemaal uit Griekenland naar Amsterdam komen?
Oh well, ik vond het echt geweldig, alleen dat je af en toe alleen maar geschreeuw hoorde was wat minder.. Ik ben dan ook net niet fan genoeg om te gaan gillen enzo. Ik zag echt allemaal mensen om me heen in tranen uitbarsten toen ze het podium opkwamen. Toen voelde ik me echt zo'n niet-fan haha. Oh en ik heb 25 minuten voor de toilet in de rij gestaan, ook echt geweldig :')
Het valt wel mee, hoor, staanplaatsen. Maar bij ieder concert is er wel een gek die zich naar voren probeert te werken en daarmee anderen pijn doet. Dat is gewoon zo, die dranghekken staan er niet voor niets. Ik kan me voorstellen dat het bij 1D net een tikkeltje erger is dan bij andere artiesten. Ik hoefde gelukkig niet met de trein, maar de parkeergarage... Dat was een hel. Op een gegeven moment ging iedereen toeteren van ongeduld en dat was zo asociaal. Als het stilstaat, staat het stil. Niks aan te doen, gewoon wachten en niet je agressie uiten op die claxon.
Uit Griekenland? Die is dan vast op vakantie hier, haha. Bij Nightwish was er iemand uit Noorwegen. Dat snapte ik al helemaal niet, want Finland, thuisland van Nightwish, is één land verderop. En dan ga je naar Nederland... Maar goed, niet mijn geld.
Hebben er mensen gehuild? Daar had niemand in ons vak last van hahaha. Er kwamen op een gegeven moment wel heel veel mensen van vak Purple naar vak Green, hebben jullie dat ook gemerkt?