• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell | Craziness | Persephone
    - Juliet Hastings | AnnieCresta | Aphrodite
    - Danielle Siobhan McAllister | Chemist | Artemis
    - Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx
    - Elenore Gayla Carson | Minnesota | Demeter
    - Selena Claire Sensorene | HurtedHeart | Athena
    - Junipa Lucia Marino | Fae | Eris

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Tarí Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Dev | Cressida | Hades
    - Luke Bryan Gilbert | Ahern | Poseidon
    - Juléan Quinten Happle | HurtedHeart | Zeus


    Andere topics:
    - Rollen


    Lijst brieven:
    Brief één | Groep godinnen
    Brief één | Groep goden


    Begin:
    De regen viel met bakken uit de lucht. Dit was typisch Engels weer en iedereen zou het omschrijven als strontweer. Maar ik hield ervan. Ik zocht mijn doorzichtige paraplu tussen al de rommel. Uiteindelijk viste ik het vantussen een stapel vuile kleren. 'Ik ben weg!'gilde ik. Een grom vanonder een bult in het bed verried dat Pippa nog leefde. 'Heb een goede dag, Pen!'antwoordde ik in haar plaats. Snel opende ik de paraplu terwijl ik de deur openduwde. Een hels lawaai kletterde overal om me heen. Ik neuriede een liedje om de weg naar de kapper een beetje aangenamer te maken. Mijn stemming was opperbest dankzij het leuke weer.
    'Penelope, Penelope, wacht even. Ik heb nog een brief voor je.' De postman rende met een druipende regenjas op me af. Hij had een envelop in zijn hand en hield het beschermend onder zijn jas. Nadat hij het me plechtig overhandigd had, bekeek ik de brief eens beter. Hij was niet wit, maar ik kon door de schaduwen van de wolken niet goed zien welke kleur juist. Het zag er wel belangrijk uit. Ik stopte hem in mijn zwarte rugzak en stapte vrolijk verder naar de kapper. Die brief kon wel nog even wachten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:49 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Junipa
    Kreunend trok ik de deken opnieuw over mijn hoofd. 'Geef jezelf maar eten, Tigris,' mompelde ik. 'Ik slaap.' Maar ik stond wel op, geeuwde en kreeg onmiddellijk heimwee naar mijn warme bed. Nadat ik mijn voeten in mijn oerlelijke, maar behaaglijk warme sloffen had gestoken slenterde ik naar de keuken, om het kattenvoer van Tigris in haar bakje te doen. En koffie te zetten, want ik sliep nog half.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Findecáno
    Ik werd wakker van een irritant gekietel in mijn oor.
    'GodverdommeTaríkappen!' Mompel ik.
    Ze blies nog een keer, en dit keer beet ze me ook nog. Leuke zus was ze ook.
    'Wakker worden luilak,' Vertelde haar veel te vrolijke stem me, wat had zij nou weer? Normaal gesproken was ze zo chagarijnig als een duivel.
    'Moet je zien wat een heerlijk weer!' en ze rende de deur uit, zo het onweer in.
    kreunend stond ik op en slenterde in mijn pyamabroek achter haar aan.
    Ik legde mijn hoofd in mijn nek en genoot even van de natte druppels op mijn gezicht, waarna ik weer naar binnen liep om voor een ontbijt te zoeken. Tarí's vrolijke gedrach was best aanstekelijk. Ik floot een liedje terwijl ik een poging deed tot het bakken van een ei.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Junipa
    Nadat ik de koffie ophad begon ik aan mijn ontbijt. Dat bestond uit een wit broodje zonder korstjes waar ik een beetje boter en een plakje ham opdeed, en een glas water. Rustig slenterde ik naar mijn woonkamer, zette het bord en het glas op het tafeltje en plofte zelf neer op de bank. Na even zoeken vond ik de afstandsbediening en zette de TV aan. Er was niets interessants te zien, dus zette ik een opgenomen aflevering van Criminal Minds aan. Tigris rolde zich naast me op en viel opnieuw in slaap.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Luke Gilbert
    Ik zit al heel de nacht uit mijn raam te staren, naar druppels die op de ramen kletteren en zo patronen vormen. Uiteindelijk was er een lichtpuntje aan de hemel gekomen en was het nu een geaccepteerde tijd om het huis uit te gaan. Ik, nog gekleed is boxer en losse tanktop van de paar uurtjes slaap die ik ben ondergaan, kruip door mijn slaapkamerraam heen, het balkon op. Beneden aan onze flat zie ik net de postboden aankomen. Hij is goed ingepakt in een regenjas en zwaait naar me. Hij was het wel gewoon van me dat, als het net super hard ging regenen, ik buiten stond.
    Ik gooi mijn hoofd in mijn nek en geniet van de zachte, Engelse regen op mijn gezicht. Binnen hoor ik mijn moeder mijn kamer opruimen en hoe ze zucht. "Luke.."


    Love is louder.

    Juliet Hastings
    Ik open mijn ogen met tegezin en kijk geïriteerd naar het zonlicht dat op me schijnt, dankzij het grote raam naast mijn bed. Ik was bij mijn vader, maar binnekort moet ik weer terug naar Harvard. Ik sta vermoeid op en rek me uit, ik laat mijn blik naar mijn wekker gaan en zie dat het al best laat is. Ik loop naar de kledingkast en pak daar een donkerrode jurk uit die tot m'n knieëen komt en pak ook maar een vestje. Ik pak m'n All-Stars en loop naar badkamer. Ik maak de douche aan en stap eronder. Ik was m'n haren snel en stap onder de douche vandaan. Ik droog me af en poets mijn tanden, ik doe snel make-up op en kleed me aan. Ik loop snel naar beneden, naar de keuken en zie dat mijn vader de krant leest in de woonkamer. Ik open de glazen deur naar de woonkamer en glimlach.
    "Hoi papa," zeg ik.
    "Eindelijk je bent wakker Jules," zegt mijn vader lachend.
    Ik loop weer naar de keuken en pak een kom van mijn favoriete cornflakes: Count Chocula. Ik eet het op en loop naar boven waar ik mijn boeken in een tas doe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maellis Valeria Sawyer | Nyx



    Zachtjes liet ik mijn vingers over de toetsen van de piano in de muziekkamer glijden, hij was slecht gestemd en de noten klonken nogal vals toch herkende ik het oude slaapliedje van oma. Het zes keer luiden van de grote klok vertelde me dat het tijd werd om terug te joggen naar mijn kamer en me klaar te maken voor mijn eerste les. 'Hier, er is een brief voor je aangekomen.' Mijn kamergenote, die tot mijn grote verbazing al op was, gooide me een dikke envelop toe. 'Bedankt.' mompelde ik zacht. Ik gooide hem op mijn bureau met de gedachte dat ik er later wel naar zou kijken en dook de badkamer in voor een koude douche. Het koude water verkoelde mijn van het lopen warme lichaam. In een simpele jeans en een shirt met open schouders vertrok ik naar mijn eerste les zonder te ontbijten, daar was het nog wat te vroeg voor naar mijn zin.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    District12--->AnnieCresta


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Selena Claire Sensorene
    Ik opende mijn ogen toen de wekker ging. Ik sprong uit bed en deed mijn bikini aan en greep mijn board. Ik liep uche rende richting de zee. Ik rende erin en zag mijn vriendin de borden al klaar had staan waar ik in moest schieten. Ik liet de pijl en boog op mijn rug zitten samen met 3 pijlen. Ik liet me op de golf drijven en wachtte af tot ik dichtbij was. Ik trok mijn pijlen en boog van mijn rug af terwijl ik keurig evenwichtig over het water raasde. Ik schoot mijn pijlen af en keek naar het resultaat. Alles was raak. Ik grijnsde ik werd steeds beter. Ik liet me van de golf gaan en zwom met mijn surfboard naar land. Geweldige kick dit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Junipa
    Ik had vandaag geen les en bracht de dag dus grotendeels op de bank door, met de TV aan, Tigris aan mijn voeten en een bak chips op mijn buik. Later die middag begon ik me echter schuldig te voelen over de chips, die toen dus vervangen werd door een bak salade. Echt veel voerde ik niet uit, behalve een beetje huiswerk. Straks moest ik maar even kijken of er post was, maar voorlopig bleef ik lekker in mijn flatje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dev | Hades



    Stil sloop ik uit het bed van mijn laatste verovering. Haar bruine haren piekten een beetje boven het dekbed uit en ze had één been uit het bed hangen. Glimlachend trok ik mijn jeans en shirt terug aan en greep mijn vest van de stoel. 'Ga je al?' Goddamnit, ze was duidelijk wakker. Ik draaide me om met een kleine grijns. 'Jup, seks was geweldig, vergeet vooral te bellen, tot nooit meer.' Ik trok de deur met een klap achter me dicht en liep grijnzend de trap af, recht de regen in. 'Fucking Engeland met zijn kloteregen ook altijd.' mompelde ik nogal luid tegen mezelf, iets wat me wat kwade en vreemde blikken opleverde van een paar voorbijgangers. Zonder me iets van de anderen aan te trekken zette ik mijn grote designer zonnebril op en haastte me naar mijn flat.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:06 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ghehe, ik mag Dev wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ook, hij is echt leuk om over te schrijven :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tarí
    Het voordeel van niet naar school gaan was dat je gewoon altijd kon doen waar je zin in had. We besteedden deze dag vooral aan hangen, muziek luisteren, ronddansen in de regen, Findecáno speelde wat gitaar, ik ging wat tekeer tegen een boksbal, al was dat nu lang niet zo ruig als normaal omdat ik niet chagarijnig of boos was. Ik vermaakte me wel, zelfs al was deze dag niet zo bijzonder voor mij, voor anderen zou het zijn geweest als vakantie.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Elenore Gayla Carson
    Ik word wakker van de zonnestralen die op mijn gezicht rusten, ik draai me nog een keer om en kijk op mijn wekker.
    "Tijd om op te staan" mompel ik en kruip onder de dekens vandaan, vandaag was er gelukkig geen school.
    Ik pak een van mijn jogging broeken en een t-shirt en loop naar de badkamer.
    Ik spring snel onder de douche en was mijn haren als ik onder de douche vandaan kom begin ik mezelf af te drogen en trek mijn outfit aan.
    Rustig begin ik mijn tanden te poetsen en loop dan rustig de badkamer uit.
    Wanneer ik beneden aan kom zie ik Bree en Katie al zitten, "Hebben jullie de hele nacht Lost zitten kijken?" vraag ik ongelovig.
    "Nee wij zijn om 7 uur al uit bed gekomen" antwoord Bree zonder haar ogen van het scherm af te halen.
    "Oke, wat heb ik gemist?" vraag ik en kruip bij hun onder de dekens.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)