• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    Asami schreef:
    Wordt hier eigenlijk nog wat aan gedaan? Komt het terug oid, want ik mis hem nog altijd en hoor er niks meer over (cat)

    Er zijn nog zoveel dingen die hij moet doen, waaronder ook de dingen voor Quizlet en dan heeft hij ook nog zijn familie. Hij kan niet toveren, dus een beetje geduld. Je kan een andere oplossing zoeken tot dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry voor mijn 'tekort' aan geduld maar dit is al bijna twee maanden gaande. Bovendien zou hij 'zsm' een oplossing bedenken. ;x

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 10:09 ]


    26 - 02 - '16

    ^ Dat betekend niet dat dit meteen in werking kan komen. Er zijn dingen die er tussen kunnen komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    ^ Dat betekend niet dat dit meteen in werking kan komen. Er zijn dingen die er tussen kunnen komen.


    Jua, zoals 15 karakters en underscores, of polls bij topics. Dat is soms gewoon nodig en veel belangrijker.


    Your make-up is terrible

    Helianthus schreef:
    (...)
    Er zijn nog zoveel dingen die hij moet doen, waaronder ook de dingen voor Quizlet en dan heeft hij ook nog zijn familie. Hij kan niet toveren, dus een beetje geduld. Je kan een andere oplossing zoeken tot dan.


    Hé, ik vroeg het me gewoon af hoor, ik maak geen verwijt, nergens voor nodig om me dan de les te wijzen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe langer het wegblijft, hoe meer ik het terugwil. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Asami schreef:
    (...)
    Hé, ik vroeg het me gewoon af hoor, ik maak geen verwijt, nergens voor nodig om me dan de les te wijzen.

    Het wordt direct anders bekeken als je er een cat-emoticon bijzet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, wat heeft iedereen met die emoticon? Ik bedoel daar niks mee, het gebruik ervan is gewon een automatisme.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ah, wat heeft iedereen met die emoticon? Ik bedoel daar niks mee, het gebruik ervan is gewon een automatisme.

    Omdat sarcasme eraan gekoppeld wordt hier. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij kijkt inderdaad chagrijnig als ik van dichtbij kijk. Ah well, genoeg off-topic voor nu.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Hé, ik vroeg het me gewoon af hoor, ik maak geen verwijt, nergens voor nodig om me dan de les te wijzen.

    Ik wijs je niet de les. Ik word er gewoon zat van dat hier telkens wat over gezegd word. Ja, ik vind 't ook jammer dat het weg is, want het was een erg handig ding. Maar om er telkens over te beginnen, schiet dingen echt niet op.

    Precies is veel belangrijker, Nikki. Maak er niet zo'n big deal van. Er zijn belangrijkere dingen dan zo'n vriendenlijstje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Winhood schreef:
    Snap niet helemaal wat er nou wordt bedoeld. Bij mij werkt alles nog.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Asami schreef:
    Wordt hier eigenlijk nog wat aan gedaan? Komt het terug oid, want ik mis hem nog altijd en hoor er niks meer over (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik snap ook wel dat Rutger een leven heeft maar zsm is hier altijd maanden.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als er één ding is wat mensen goed kunnen, is het wel zeiken. Nee, ik zeg dit niet tegen één iemand in het bijzonder en ik zeg het ook niet tegen iedereen die hier de afgelopen dag/dagen heeft gepost. Je zoekt zelf maar uit of ik het tegen je heb, want ik ga geen namen beginnen noemen.
    Ja, ik mis het ook, want het was handig, maar probeer je nu eens in te denken dat je het zelf zou moeten doen. Dan zou het ook zijn dat je een leven hebt en dat niet al je tijd naar Q gaat. Hij zal heus al wel de moeite gedaan hebben om een oplossing te bedenken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried