• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    Assassin schreef:
    Ik mis het echt heel erg, kan er niet iets snel aan gedaan worden?

    Ik mis het ook heel erg!! Please doe het snel terug!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik mis het stiekem ook wel. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik mis het niet hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Ik mis het echt heel erg, kan er niet iets snel aan gedaan worden?

    Assassin schreef:
    Ik mis het echt heel erg, kan er niet iets snel aan gedaan worden?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ben ik de enige die niet eens weet wat er wordt bedoeld? :')


    I just caught the wave in your eyes

    Alesia schreef:
    Ben ik de enige die niet eens weet wat er wordt bedoeld? :')


    Eerst stond er rechtsboven 2 'knopjes'. Als je daar op drukte kreeg je te zien wie er online waren van jouw vrienden en wie er online zijn van de crew.
    Dat is nu dus weg :c

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:28 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ben er zeker van dat hij daar heus wel wat op bedenkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mweh this niet zo dat ik het mis.. Ik gebruikte hem nooit, was niet echt een reden voor xd.
    Maar ik kan goed begrijpen dat mensen hem wel missen ;o. Ik hoop daarom voor diegene dat er gauw iets op gevonden word ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kan 'ie please snel terug? Ik heb 't nodig in de vakantie XD
    Anders moet ik heeeeeeeeeeeeeeel mijn vriendenlijst etc. afgaan *gaaaap*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lekker dan, er wordt gewoon niks aan gedaan. Alleen weggehaald. Heel erg bedankt, Rutger. Ik heb dat ding nodig.


    Your make-up is terrible

    Shit ja, ik zocht 'm gister en toen was 'ie weg. D:
    Hopelijk komt 'ie snel terug, want ik mis het toch wel een beetje. :'D

    Kun je ons misschien een beetje op de hoogte houden?c= Ik mis hem best wel en nu voelt het alsof er niks word gedaan om het op te lossen, terwijl ik er van uit ga dat dat wel zo is.....en het is fijn om daar een bevestiging van te hebben.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Handles schreef:
    Ik mis het echt heel erg, kan er niet iets snel aan gedaan worden?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik mis het wel. Het was handig voor het overzicht en nu moet ik alle topics afstruinen om te zien wie er online is. Best wel irritant.


    26 - 02 - '16