• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    Grohl schreef:
    Als er één ding is wat mensen goed kunnen, is het wel zeiken. Nee, ik zeg dit niet tegen één iemand in het bijzonder en ik zeg het ook niet tegen iedereen die hier de afgelopen dag/dagen heeft gepost. Je zoekt zelf maar uit of ik het tegen je heb, want ik ga geen namen beginnen noemen.
    Ja, ik mis het ook, want het was handig, maar probeer je nu eens in te denken dat je het zelf zou moeten doen. Dan zou het ook zijn dat je een leven hebt en dat niet al je tijd naar Q gaat. Hij zal heus al wel de moeite gedaan hebben om een oplossing te bedenken.


    Mitchell had een oplossing gegeven. (cat)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Mitchell had een oplossing gegeven. (cat)

    Je weet toch niet of Rutger het voorheen of ondertussen al geprobeerd heeft en niet werkte?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je weet toch niet of Rutger het voorheen of ondertussen al geprobeerd heeft en niet werkte?


    Meestal geeft hij daar gelijk een reactie op, dan. Of hij mailt Mitchell, gebeurd wel vaker.


    Your make-up is terrible

    Grohl schreef:
    Als er één ding is wat mensen goed kunnen, is het wel zeiken. Nee, ik zeg dit niet tegen één iemand in het bijzonder en ik zeg het ook niet tegen iedereen die hier de afgelopen dag/dagen heeft gepost. Je zoekt zelf maar uit of ik het tegen je heb, want ik ga geen namen beginnen noemen.
    Ja, ik mis het ook, want het was handig, maar probeer je nu eens in te denken dat je het zelf zou moeten doen. Dan zou het ook zijn dat je een leven hebt en dat niet al je tijd naar Q gaat. Hij zal heus al wel de moeite gedaan hebben om een oplossing te bedenken.


    Nou zou ik het niet bepaald zeiken noemen, mensen vragen zich gewoon af of er nog iets mee gedaan wordt? Tuurlijk, we hebben allemaal een leven buiten Q - maar aangezien dit neem ik aan zijn werk is, is dit zijn leven, toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    (...)

    Nou zou ik het niet bepaald zeiken noemen, mensen vragen zich gewoon af of er nog iets mee gedaan wordt? Tuurlijk, we hebben allemaal een leven buiten Q - maar aangezien dit neem ik aan zijn werk is, is dit zijn leven, toch?


    Ik geloof niet dat dit zijn enige werk is, volgens mij houdt hij zich hier meer mee bezig in zijn vrije tijd. Sorry als ik fout vind. En dat je het je afvraagt vind ik ook geen gezeik, ik doelde meer op de reacties die zeiden dat het er al gauw eens zou mogen komen, of dat het te lang duurt, etc.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried