• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    Felis schreef:
    Ik mis het wel. Het was handig voor het overzicht en nu moet ik alle topics afstruinen om te zien wie er online is. Best wel irritant.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Je kunt toch gewoon de username van degene die je nodig hebt, intypen in de url-balk. Lijkt me niet zo lastig, hm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    Je kunt toch gewoon de username van degene die je nodig hebt, intypen in de url-balk. Lijkt me niet zo lastig, hm.

    Maar sommigen hebben een hele moeilijke username die je gewoon niet kunt onthouden. En de zoekfunctie met de url-balk doet bij mij ook vreemd trouwens.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Murdock schreef:
    Je kunt toch gewoon de username van degene die je nodig hebt, intypen in de url-balk. Lijkt me niet zo lastig, hm.


    Dat ga ik niet doen als ik wil zien wie er van mijn vrienden allemaal online zijn.


    Your make-up is terrible

    Hoodings schreef:
    (...)
    Maar sommigen hebben een hele moeilijke username die je gewoon niet kunt onthouden. En de zoekfunctie met de url-balk doet bij mij ook vreemd trouwens.

    Handles schreef:
    (...)
    Dat ga ik niet doen als ik wil zien wie er van mijn vrienden allemaal online zijn.

    Nou, dan zou ik maar een andere manier vinden voor de komende tijd dat Rutger hieraan bezig is. Want ik geloof niet dat hij hier niets aan zal doen. En om hem op te jagen door te zeggen dat hij op moet schieten, helpt zeker niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het niet heel erg meer. Gewoon aan wennen :')


    wat was dit ookalweer

    Ik mis het nog wel, maar het gaat hoe dan ook toch niet meer terugkomen. Zo'n voorgevoel heb ik gewoon.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop nog steeds dat het terug komt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het niet mogelijk dat die lijsten er wel staan, maar pas als je er eentje opent gaat 'ie de inhoud laden? Of is dat onmogelijk?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ^De lijst van de crew kan je eventueel wel zien.
    Dan moet je via Overige even op Crew drukken en dan de weergave naar lijst omzetten. Dan komen de groene bolletjes boven en de offline bolletjes beneden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik mis het wel nog steeds, hopelijk komt er gauw een oplossing.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik mis het wel nog steeds, hopelijk komt er gauw een oplossing.


    .it's up to you to make dreams come true

    Asami schreef:
    Ik mis het wel nog steeds, hopelijk komt er gauw een oplossing.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    He verdorie. Ik gebruikte die 'online vrienden' lijst continue de hele tijd door. Het was handig om te zien wie er van je vrienden online was zodat je daar even tegen aan kon kletsen. Nu moet ik echt naar m'n vriendenlijst toe gaan en naar hun profiel om dan te zien of ze online zijn. Ook niet veel werk, maar die online vriendenlijst vond ik zo verdraaid handig. Echt een gemis, vind ik zelf, dat het er nu even niet meer is.

    Wordt hier eigenlijk nog wat aan gedaan? Komt het terug oid, want ik mis hem nog altijd en hoor er niks meer over (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.