• Van mijn host kreeg ik de melding dat de pulldown menuutjes die rechtsboven elke pagina stonden voor een hoge server load zorgde.

    Op zich wel logisch aangezien bij elke pagina die je opvraagt opnieuw je vriendenlijst ingeladen moet worden :)

    Daarom is zijn deze lijstjes tijdelijk even verwijderd. Ik zal zsm bedenken waar en hoe ik ze terug kan plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Bij mij zit de reclame meer in de weg. :') Een huuuuugeeee groot blok reclame dat ik normaal gesproken hélemaal bovenaan had, zit nu onder die balk met links naar andere Qgedeeltes toe en vlak boven het topiconderwerp. :') Zwaar vervelend maarja. Adblock doet vervelend dus die zet ik er voorlopig niet weer op. :p


    Ik had net een zwevend reclameblok.


    Physics is awesome

    Dauth schreef:
    (...)Bij mij ziet het er heel anders uit, door mijn Stylish dingetje. Vind het er wel nice uitzien.



    Bij mij ziet het balkje er ook zo uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Bij mij zit de reclame meer in de weg. :') Een huuuuugeeee groot blok reclame dat ik normaal gesproken hélemaal bovenaan had, zit nu onder die balk met links naar andere Qgedeeltes toe en vlak boven het topiconderwerp. :') Zwaar vervelend maarja. Adblock doet vervelend dus die zet ik er voorlopig niet weer op. :p


    Oooh, nu je het zegt, dat is inderdaad waar normaal gesproken dat blok met "omdat je GM hebt zie je hier geen reclame (:" stond. Maar het is inmiddels opgelost, geloof ik, want nu loopt er niets meer door elkaar heen bij mij.





    Dauth schreef:
    (...)Bij mij ziet het er heel anders uit, door mijn Stylish dingetje. Vind het er wel nice uitzien.



    Volgens mij ligt dat niet aan jouw Stylish, want bij mij heeft het blok met Quicklinks nu ook die vorm. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh daarom dus. ._.

    Wel jammer, ik maakte er ook heel vaak gebruik van. :')


    help

    Ik had geen last van een langzame Q, waarom moet het dan weg als Q nog snel was? :'D


    Your make-up is terrible

    Tolkien schreef:
    Oh daarom dus. ._.

    Wel jammer, ik maakte er ook heel vaak gebruik van. :')


    16 - 09 - '17

    Het was me nog niet opgevallen, het enige wat me was opgevallen was dat de Quicklinks anders stonden. Allemaal op een rijtje :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    Het was me nog niet opgevallen, het enige wat me was opgevallen was dat de Quicklinks anders stonden. Allemaal op een rijtje :'D


    Bij mij staan ze nog zoals ze eerst stonden.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Bij mij staan ze nog zoals ze eerst stonden.

    Apart. Op de laptop beneden waar ik net op bezig was, stonden ze naast elkaar. Nu zit ik boven op mijn eigen laptop en staan ze wel zoals ze eerst stonden. Het is dezelfde browser en alles :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    (...)
    Apart. Op de laptop beneden waar ik net op bezig was, stonden ze naast elkaar. Nu zit ik boven op mijn eigen laptop en staan ze wel zoals ze eerst stonden. Het is dezelfde browser en alles :'D


    Weird..


    16 - 09 - '17

    Ja, het viel me net al op, wel jammer, maar begrijpelijk. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bourne schreef:
    Meh dat is echt vervelend! Ik gebruikte die lijst altijd en ik vond hem handig. Ik hoop dat hij snel terugkomt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DiNozzo schreef:
    ..Eigenlijk valt me dat pas op nu ik dit topic zie. :')


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij ligt dat niet aan jouw Stylish, want bij mij heeft het blok met Quicklinks nu ook die vorm. ^^
    Oh, lol. Is het zeker aangepast om zo te lijken. Oh well :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bourne schreef:
    Meh dat is echt vervelend! Ik gebruikte die lijst altijd en ik vond hem handig. Ik hoop dat hij snel terugkomt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.