• ALLE PERSONAGES ZIJN BEZET ! ZE ZIJN ALLEMAAL VOL...http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163601&page=last&message=175
    Het gaat over een kostschool( boarding school in het engels) waarop speciale kinderen zitten.
    Ze hebben allemaal iets. Niet in de vorm van een handicap maar meer een gave of speciale kracht.
    Zoals: van persoon wisselen( dan een muis dan een konijn en dan weer een mens bijv.), telepatie en andere dingen.
    De kinderen zijn in de leeftijdsgroep van 9 jaar tot 17 jaar.



    meisjes
    Indy Vandenberg. 14. Klasse 2. Zeemeermin- Creaboek
    Demi Devonne Lucy Jansen. 16 . Klasse 3. Vuurkinese/pyrokineses- Jovantos
    Lisa Golden. 9 klasse 1. Bliksemstralen afvuren- Creaboek
    Nicoletta Erelah Romano. 16 klasse 3 fallen angel - Campeon
    Clarissa "Clary" Davidson 16 klasse 3 illusies - MarkOfCain
    Cleone "Cleo" Sam McCain 16 klasse 3 kan geesten zien- Schuld
    Melody Sharp 16 klasse 3 dier - xxjiggerxx
    Davina Lauren Wallhouse 16 klasse 3 telekinese,vliegen,elementen sturen- Daughters
    Rosabella Evans 16 klasse 3 godin magie - Silvanaa


    jongens
    Gabriel "Gabe" Olson. 17. Klasse 3. Reaper. Hij is nieuw- MarkOfCain
    Luke Benedict Golden. 17 klasse 3 kan in de toekomst en in het verleden kijken.- Creaboek
    Ashton Calum Clifford. Ook wel Ash.18.klasse 3 halfgod. Vriendje Demi - Jovantos
    Angelo Roberto Mirror 16 klasse 3 kan kat worden - Squirrelpaw
    Bae Shin Wen 17 klasse 3 leeftijden veranderen - Durbanskies
    Finnick Williams 17 klasse 3 god zeeën - Silvanaa



    Iedereen mag maximaal drie personages besturen zeg maar.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar):
    Kracht/gave:
    Geslacht:
    Ik wil hem/haar ook spelen:
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):
    Extra(?):

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:16 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Is niet erg hoor :)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Bae is helemaalg oed!!!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Mag ik een meisje reserveren als Halfgod. Dochter van Hecate. En mag ik ook een jongen reserveren als Halfgod, zoon van Poseidon.


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik weet het niet... Ik zet je er zometeen wel bij. Maar na jou mogen er dan geen mensen meer meedoen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Silvanaa schreef:
    Mag ik een meisje reserveren als Halfgod. Dochter van Hecate. En mag ik ook een jongen reserveren als Halfgod, zoon van Poseidon.


    Ashton heeft een halfneefje (: leukk xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    zal ik Bae gewoon als een nieuwe introduceren?


    Spinning around, I'm weightless.

    Is goed.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Kan ik een meisje reserveren?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    ik ga currently dood van de kramp, dus Marcofcain, ik schrijf als ik weer can focussen anders krijg je een post van 50 woorden xd


    Spinning around, I'm weightless.

    Het spijt me foreverx. Ik wil liever dat er niemand meer meedoet na Silvanaa.
    Het spijt me : /
    Sorry.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Creaboek schreef:
    Het spijt me foreverx. Ik wil liever dat er niemand meer meedoet na Silvanaa.
    Het spijt me : /
    Sorry.


    Misschien kun je beter bij de rollen neer zetten dat ze vol zitten


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Oh ik wil anders wel één rol laten vervallen, dan kan Foreverx nog meedoen?


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Oh ik wil anders wel één rol laten vervallen, dan kan Foreverx nog meedoen?


    Nee hoor dat hoeft niet, maar wel heel erg bedankt :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Rosabella Evans
    Leeftijd: 16 jaar
    Afdeling: 3
    Kracht/gave: Halfgod. Dochter van Hecate, godin van de magie.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik speel haar.

    Karakter: Rosabella is een meisje met veel pit. Ze is niet snel bang en laat zich niet makkelijk uit het veld slaan. Dit kan er soms voor zorgen dat ze nog wel eens conflicten krijgt met andere mensen die het niet eens zijn met haar keuzes. Ondanks haar pit en onverschrokkenheid is Rosabella erg gevoelig als het gaat om haar dierbaren. Ze beschermt ze met alles wat ze heeft en helpt ze in elke strijd die ze moeten doorstaan.

    Uiterlijk: Rosabella heeft gras groene ogen en middel lang, golvend bruin haar. Wanneer zij lacht zijn er kuiltjes te zien in haar wangen. Rosabella is 1.65 lang en heeft een redelijk tenger postuur. Ze is niet heel sterk maar in een gevecht niet makkelijk te verslaan door de trainingen die ze heeft gehad op Kamp Halfbloed.

    Extra: Rosabella is opgegroeid met haar vader, aangezien het de goden niet toegestaan is om fysiek contact te hebben met hun kinderen. Hierdoor heeft Rosabella haar moeder nog nooit gezien. Ze gaat sinds haar dertiende elke zomervakantie naar Kamp Halfbloed waar ze leert te vechten en haar krachten in bedwang te houden. Maar dit jaar heeft haar vader besloten Rosabella naar een kostschool te sturen, aangezien het kamp op dit moment niet veilig is voor de Halfgoden en wordt het dus afgeraden de kampers dit jaar terug te sturen.







    Naam: Finnick Williams
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling: 3
    Kracht/gave: Halfgod. Zoon van Poseidon, god van de zeeën.
    Geslacht: Mannelijk
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik speel hem.

    Karakter: Finn is een spontane jongen die met iedereen goed kan opschieten. Hij is erg sociaal en houd ervan om grappen te maken. Finn helpt mensen graag en staat voor iedereen klaar. Hij is een trouwe vriend en een goede luisteraar. Hij geeft advies aan de gene die het nodig hebben en het verdienen. Hij houdt er niet van wanneer mensen liegen. Ondanks dat Finn een speelse jongen is van aard, kan hij ook heel serieus zijn wanneer dat moet. Hij laat niet snel over zich heen lopen en bijt terug als dat nodig is. Hij kan erg koppig en brutaal zijn, wat hem in sommige gevallen niet tot de beste leerling maakt. Ook kan hij soms nog eens betweterig overkomen. Finn is haast nooit in een slechte bui, aangezien hij een echte lachebekje is.

    Uiterlijk: Finn heeft groene ogen en bruin haar dat in een kuif omhoog staat als hij het in model heeft gebracht. Soms heeft hij zijn voor pluk naar één kant zitten, in plaats van omhoog. Wanneer hij lacht krijgt hij rimpels bij zijn ogenhoeken. Finn staat bekend om zijn vage gezichtsuitdrukkingen en zijn gekke bekken. Finn is redelijk gespierd, dit is vooral te zien in zijn armen en benen. Hij is ongeveer 1.85 lang en heeft een uitstekende conditie.

    Extra: Finnick is opgegroeid met zijn moeder, aangezien het de goden niet toegestaan is om fysiek contact te hebben met hun kinderen. Hierdoor heeft Finnick zijn vader nog nooit gezien en dat verwijt hij hem. Hij gaat sinds zijn twaalfde elke zomervakantie naar Kamp Halfbloed waar hij leert te vechten en zijn krachten in bedwang te houden. Dit jaar besluit hij echter niet terug te gaan naar Kamp Halfbloed, aangezien het de kampers wordt afgeraden terug te komen wegens omstandigheden. Hij besluit naar het zelfde kostschool te gaan als Rosabella zodat hij haar in de gaten kan houden, aangezien haar vader dat Finnick heeft gevraagd.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:00 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Laat het me even weten of ik nog iets moet aanpassen! (:


    "We accept the love we think we deserve."