• ALLE PERSONAGES ZIJN BEZET ! ZE ZIJN ALLEMAAL VOL...http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163601&page=last&message=175
    Het gaat over een kostschool( boarding school in het engels) waarop speciale kinderen zitten.
    Ze hebben allemaal iets. Niet in de vorm van een handicap maar meer een gave of speciale kracht.
    Zoals: van persoon wisselen( dan een muis dan een konijn en dan weer een mens bijv.), telepatie en andere dingen.
    De kinderen zijn in de leeftijdsgroep van 9 jaar tot 17 jaar.



    meisjes
    Indy Vandenberg. 14. Klasse 2. Zeemeermin- Creaboek
    Demi Devonne Lucy Jansen. 16 . Klasse 3. Vuurkinese/pyrokineses- Jovantos
    Lisa Golden. 9 klasse 1. Bliksemstralen afvuren- Creaboek
    Nicoletta Erelah Romano. 16 klasse 3 fallen angel - Campeon
    Clarissa "Clary" Davidson 16 klasse 3 illusies - MarkOfCain
    Cleone "Cleo" Sam McCain 16 klasse 3 kan geesten zien- Schuld
    Melody Sharp 16 klasse 3 dier - xxjiggerxx
    Davina Lauren Wallhouse 16 klasse 3 telekinese,vliegen,elementen sturen- Daughters
    Rosabella Evans 16 klasse 3 godin magie - Silvanaa


    jongens
    Gabriel "Gabe" Olson. 17. Klasse 3. Reaper. Hij is nieuw- MarkOfCain
    Luke Benedict Golden. 17 klasse 3 kan in de toekomst en in het verleden kijken.- Creaboek
    Ashton Calum Clifford. Ook wel Ash.18.klasse 3 halfgod. Vriendje Demi - Jovantos
    Angelo Roberto Mirror 16 klasse 3 kan kat worden - Squirrelpaw
    Bae Shin Wen 17 klasse 3 leeftijden veranderen - Durbanskies
    Finnick Williams 17 klasse 3 god zeeën - Silvanaa



    Iedereen mag maximaal drie personages besturen zeg maar.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar):
    Kracht/gave:
    Geslacht:
    Ik wil hem/haar ook spelen:
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):
    Extra(?):

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:16 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Naam: Indy Vandenberg
    Leeftijd: 14
    Afdeling: 2
    Kracht/gave: Indy wordt een zeemeermin zodra ze in contact komt met water. Ze heeft drie krachten: verhitten, bewegen en bevriezen.( ik weet niet of je het programma kent, maar het is dus net als H2O just add water.)
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk: http://media.salon.com/2012/12/kristen_stewart.jpg
    Extra: Indy vindt het meermin zijn heel leuk maar soms valt het ook tegen tijdens het tandenpoetsen bijvoorbeeld.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Meisje graag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké. Wil je haar zelf maken of doe ik dat?


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Bij een rpg hoor je je eigen rol te maken. Dus ik, heb dr zelfs al af. Lang leve oude rollen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil een jongen reserveren

    Mag hij een half reaper zijn? Eén van de ouders dus een reaper en andere een mens, dan kan hij dus zielen helpen naar hun eindbestemming te brengen etc

    ''Stay Strong. We are all running and if you fall, you have to stand up and running again. And it doesn't matter if it take many time to stand up.''



    Naam: Demi Devonne Lucy Jansen.
    Leeftijd: Ze is 16 jaar oud.
    Afdeling: De derde afdeling.
    Kracht/gave: Vuurkinese/Pyrokineses
    Het vermogen om vuur te creeeren of om vuur te beheersen en te sturen of te doven. Het vermogen van het vuur kan gestuurd worden vanuit de gedachten of door een aanwakkerende beweging met de handen te maken. In de echte fantasy films komt het ook voor dat de persoon die deze power beheersd zich geheel kan omhullen in vlammen en een kan worden met het element. In de Fantastic Four Films kan deze persoon zelf als een toorts door de lucht vliegen. Een power hier aan verwant is een vuurstraal of vuurbal uit de handen laten komen en ergens op richten. Er zijn dus meerdere soorten vuurgaven/powers en het level of intensiteit en grootte kan ook verschillen afhankelijk van de kracht van de gebruiker en getraindheid. Iemand die dus de power van pyrokinese heeft kan zichzelf dus trainen in de verschillende soorten. Als deze gave zich verder ontwikkeld kan het van vuur naar superplasma gaan dus van de vuur/vlammenkleur naar de fel blauwe kleur.
    Bron: http://projectstargate.deds.nl/index.php/database/telekinetischekrachten

    Geslacht: Vrouwlijk.
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik. Aka Jovantos.
    Uiterlijk:Demi haar ogen hebben een donkerbruine chocolade kleur, en deze staan meestal vrolijk. Deze ogen worden omringd met zwarte wimpers waar, ondanks dat ze al zwart zijn, altijd een laagje mascara op komt. Haar haren zijn stijl en hebben een donkerbruine kleur. Deze lokken lopen tot haar zij, en meestal zijn ze los of zitten ze in een vlecht. En heel soms in een knot. Demi is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang en draagt hierdoor ook vaak hakken. Maar met All Stars of Vans heeft ze ook geen problemen. In haar ogen haal je meestal geen emoties, alleen haar vreugde. Mensen die haar kennen kunnen dit alleen zien, maar goed. Ze draagt meestal een spijkerbroek met een wit shirt en een open geblokte blouse. En in de zomer ook wel eens een korte broek met een leuk shirt of een jurkje. Maar dat laatste is echt heel soms. Haar lippen hebben trouwens een zacht roze kleur en haar huid is licht getint door haar afkomst. Ook heeft ze een lip piercing, een neuspiercing en een wenkbrauwpiercing, deze heeft ze nooit tegelijk in. Maximaal 2. Demi heeft op haar linkerpols het woord Stay en op de rechter Strong.
    Extra: Demi is half Australisch.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded





    Naam: Gabriel “Gabe” Olson

    Leeftijd: 17 jaar

    Afdeling: 3

    Kracht/gave: Gabriel heeft de gave om zielen van mensen die gestorven zijn naar de hemel of de hel te brengen, hij kan zich bewegen tussen deze wereld, het geestenrijk en het hiernamaals. Hij kan niet zoals een ‘echte’ reaper mensen ook vermoorden of hun levenskracht absorberen. Zodra hij is afgestudeerd zal hij een ‘job’ krijgen als een echte reaper, want dat is eenmaal zijn lot, ook al is hij er tegen.
    Link: Reapers


    Geslacht: Man

    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto): Gabriel heeft warrig, kort bruin haar en heeft groene ogen die soms eerder bruin lijken. Hij heeft een gebruinde huid omdat hij vaak buiten is en in de zomer ook altijd zont. Hij is een meter 85. Hij draagt bijna altijd een jeansbroek, een T-shirt of een geruite hemdje met zijn lederen jas erboven.

    Geschiedenis: Zijn moeder, een reaper kreeg een relatie met zijn vader en hij kwam er van. Ze vernoemde hem naar haar favoriete engel. Maar het doel van reapers is het oogsten van mensen en daarom werd zijn moeder gestraft omdat ze haar werk niet meer deed, met de dood en bij een reaper is deze definitief. Zijn vader voedde hem alleen op en hoe ouder hij werd, hoe erger zijn krachten werden. Hij zag de hele tijd geesten en pas op zijn dertiende kreeg hij door dat de bedoeling was dat hij ze naar de Hemel of de Hel moesten brengen. Gabriel was hier tegen eerst, want hij voelde zich totaal niet op het gemak met zijn krachten en hij vond het verschrikkelijk om al die mensen zo te zien. Maar veel kon hij er niet aan doen. Hij groeide verder op tot het onmogelijk werd om op een gewone school te zitten, men dacht daar dat hij gek was, dus besloot zijn vader om het naar de Boarding School te sturen.

    Extra(?): • Hij maakt niet graag vrienden of gaat niet graag relaties aan omdat hij weet dat de dood dichter bij is dan je denkt. Omdat hij altijd maar dode mensen ziet ,ziet hij de goede dingen van het leven minder.
    • Hij is nieuw op de Boarding School

    Ik wil hem/haar ook spelen: Ik speel hem alleen

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:07 ]

    Naam: Luke Benedict Golden

    Leeftijd: 17 jaar

    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar): afdeling 3

    Kracht/gave:Luke kan in de toekomst kijken en in het verleden. Vaak switcht hij zonder dat hij het echt wil van toekomst naar heden en naar verleden of andersom. Zijn gave is vaak heel lastig omdat hij dan helemaal van de wereld is als hem zo'n aanval overkomt. Soms is het ook best nuttig omdat hij dan ziet dat iemand in nood verkeert.

    Geslacht: mannelijk

    Ik wil hem/haar ook spelen: ja.

    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto): http://sexysoccer.fr.yuku.com/topic/574/Joel-Veltman?page=3#.U6GlbTIaySM
    Luke heeft bruin haar waar vaak gel in zit. Hij heeft blauwe ogen en een vriendelijk gezicht. Op zijn armen zitten een paar littekens die hij te danken heeft aan een vreemd wezen wat hem vroeger ooit heeft aangevallen.

    Extra(?): x

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 16:45 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Naam: Lisa Golden
    Leeftijd:9
    Afdeling:1
    Kracht/gave: Haar ogen kunnen als ze boos is heel fel oplichten en bliksemstralen schieten. Die bliksemstralen kan ze gewoon zo ook sturen.
    Geslacht: meisje
    Ik wil haar ook spelen.
    Uiterlijk: Lisa heeft lange donkerblonde haren die soms goud kunnen lijken. Haar ogen zijn van nature blauw. Als ze boos is kunnen ze oranje, rood, geel of gewoon gloeiend zijn.
    Hier en daar vind je in haar gezicht een paar sproetjes. Over haar neus loopt een lang litteken dat ze heeft gekregen toen ze werd aangevallen door hetzelfde wezen wat ook Luke heeft aangevallen. Ze zijn broer en zus. Lisa draagt haar haren vaak los maar ook soms in een hoge staart. Omdat ze nog zo jong is wordt ze heel vaak boos als de grotere haar pesten. Dat is natuurlijk lastig omdat haar gave dan weer in werking komt. Zo richt ze vaak verwondingen aan bij anderen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik maak ook nog wel een jongen...hij wordt wel een pestkop ghegheghe ^^

    en als t mag/kan (ondanks dat t mijn personage is) de bf van Demi D:
    GHEGHEGHE


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil ook nog een meisje reserveren (:

    Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    ''The party don't start til i walk in!''


    Naam: Ashton Calum Clifford. Ookwel Ash genoemd.
    Leeftijd: Hij is 18 jaar oud.
    Afdeling: Hij zit in afdeling 3. 1 keer blijven zitten.
    Kracht/gave: Ashton is een halfgod. Zijn vader is Hades. Hij kan dus mensen opwekken uit de dood als hij wilt. Maar ook kan hij mensen een martelende pijn geven enkel met zijn geeft. Hij moet zich dan concentreren op die persoon.
    Geslacht: Neehh! DAN IS IE DOOWD! Hij is een man... :Y)
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik aka Jovantos speel hem.
    Uiterlijk: [FC: Luke Hemmings] Qua uiterlijk zie je meteen dat hij een badboy is. En dit is Ashton ook, zowel van buiten als van binnen. Maar goed, Ashton zijn haren zijn blond en staan altijd in een kuif. No matter what. En als hij te laat is, neemt hij als nog de tijd om het in een kuif te doen. Meestal staat er een lichte grijns op zijn gezicht. Als hij ook lacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen. Zijn ogen trekken wel meisjes aan. Ijsblauwe kijkers die meestal een twinkeling met zich mee dragen. Ashton is 1 meter en 80 centimeter lang. En hij is hier blij mee. Spieren heeft hij ook, en die zijn wel te zien. Ook bij zijn buik *.* Ook heeft hij verschillende tatoeages. Zoals 2 bij zijn borst. Het zijn 2 zwaluwen en deze verbergen messteken van een gevecht, hij had geluk gehad. Verder heeft hij ook een lip piercing. En in één oor een ringetje
    Extra: Hij is het vriendje van Demi Jansen, en zij is de enige die Ashton over zijn woede kan zetten en hem rustig krijgen.


    Tadaahh ^^ xd

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 20:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik faceclaim Britt Robertson (:


    Naam:
    Nicoletta Erelah Romano
    Leeftijd:
    Hoe oud ze werkelijk is weet niemand, zelf is ze ook de tel kwijtgeraakt.
    Om op aarde rond te kunnen lopen heeft ze echter het lichaam van een 16-jarig meisje overgenomen, dus zegt ze altijd dat ze 16 is.
    Afdeling:
    3.
    Kracht/gave:
    Ze is een fallen angel, ze is uit de hemel gestuurd maar heeft nog wel alle krachten van een angel.
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Ik wil hem/haar ook spelen:
    Alleen ik speel haar.
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):
    Nicoletta heeft een vrij onschuldig uiterlijk, zeker als je je bedenkt dat het een fallen angel is. Ze heeft lang, blond haar dat met een lichte slag over haar rug hangt. Ze heeft een fijn gezichtje met grote blauwe ogen, omringt met lange wimpers. Ze heeft een paar lichte sproetjes rond haar neus, maar die zie je alleen als ze in de zon heeft gelegen en je echt dichtbij staat. Nicoletta heeft een tenger figuur en met haar 1.63 is het echt het beeld van de onschuld zelf. Nicoletta heeft niet echt een stijl. De ene dag kleed ze zich in een mooi jurkje en de andere dag in een ripped jeans met een topje. Hoewel, ze voelt zich fijner en vrijer in een rokje of jurkje dus dat zal ze sneller dragen. Verder heeft ze naast gaatjes in haar oren geen piercings of tattoos.
    Extra:
    Nicoletta is een fallen angel, dat betekent dat ze of uit de hemel is gestuurd of zelf is weg gegaan. Voor Nicoletta geldt echter het eerste. Zij was een van de weinige angels die achter de archangel Lucifer, ook wel bekend als de duivel, stond. Ze werd dus samen met hem en een paar andere angels weggestuurd. Spijt heeft ze echter nooit gehad. Soms mist ze haar broers en zussen wel, maar dat zal ze nooit toegeven.
    Net zoals alle angels heeft Nicoletta een lichaam nodig om rond te kunnen lopen op aarde. Dat was het lichaam van de 16-jarige Jessica Nowel. Het enige probleem was de toestemming. Jessica zou namelijk 'ja' moeten zeggen voordat Nicoletta het kon overnemen. Heel moeilijk was het echter niet. Jessica kwam uit een pleeggezin en ze had het daar zwaar. Het was dus meer de angst die haar tegenhield. Maar Nicoletta weet hoe ze haar zin moet krijgen, dus ze wist Jessica te overtuigen om 'ja' te zeggen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:09 ]


    El Diablo.