• ALLE PERSONAGES ZIJN BEZET ! ZE ZIJN ALLEMAAL VOL...http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163601&page=last&message=175
    Het gaat over een kostschool( boarding school in het engels) waarop speciale kinderen zitten.
    Ze hebben allemaal iets. Niet in de vorm van een handicap maar meer een gave of speciale kracht.
    Zoals: van persoon wisselen( dan een muis dan een konijn en dan weer een mens bijv.), telepatie en andere dingen.
    De kinderen zijn in de leeftijdsgroep van 9 jaar tot 17 jaar.



    meisjes
    Indy Vandenberg. 14. Klasse 2. Zeemeermin- Creaboek
    Demi Devonne Lucy Jansen. 16 . Klasse 3. Vuurkinese/pyrokineses- Jovantos
    Lisa Golden. 9 klasse 1. Bliksemstralen afvuren- Creaboek
    Nicoletta Erelah Romano. 16 klasse 3 fallen angel - Campeon
    Clarissa "Clary" Davidson 16 klasse 3 illusies - MarkOfCain
    Cleone "Cleo" Sam McCain 16 klasse 3 kan geesten zien- Schuld
    Melody Sharp 16 klasse 3 dier - xxjiggerxx
    Davina Lauren Wallhouse 16 klasse 3 telekinese,vliegen,elementen sturen- Daughters
    Rosabella Evans 16 klasse 3 godin magie - Silvanaa


    jongens
    Gabriel "Gabe" Olson. 17. Klasse 3. Reaper. Hij is nieuw- MarkOfCain
    Luke Benedict Golden. 17 klasse 3 kan in de toekomst en in het verleden kijken.- Creaboek
    Ashton Calum Clifford. Ook wel Ash.18.klasse 3 halfgod. Vriendje Demi - Jovantos
    Angelo Roberto Mirror 16 klasse 3 kan kat worden - Squirrelpaw
    Bae Shin Wen 17 klasse 3 leeftijden veranderen - Durbanskies
    Finnick Williams 17 klasse 3 god zeeën - Silvanaa



    Iedereen mag maximaal drie personages besturen zeg maar.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar):
    Kracht/gave:
    Geslacht:
    Ik wil hem/haar ook spelen:
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):
    Extra(?):

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:16 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Yeah ;)


    Haha jeej ;)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Naam: Cleone 'Cleo' Sam McCain.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar): Afdeling 3
    Kracht/gave: Geesten zien, sinds haar geboorte kan Cleone al geesten zien. Eerst waren het alleen zwarte schimmen maar hoe ouder ze werd, hoe meer detail ze kon zien. Nu ziet ze echte geesten en kan ook met die geesten communiceren. Soms kan ze hier nachtmerries door hebben.
    Geslacht: Meisje
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik.
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto): Cleo heeft zwart haar, dat tot ongeveer het midden van haar rug valt. Ook heeft ze heldere blauwe ogen, die ze vaak accentueert met mascara en eyeliner. Veder houdt ze zich niet zo bezig met make-up omdat ze volhoud dat iedereen er beter uitziet zonder. Ze is zeer tevreden met haar lengte van 1 meter en 82 centimeter. Ze heeft een goed gewicht, heeft een gezond lichaam. Ze jogt vaak en heeft een toch vrij acceptabel uithoudingsvermogen. Op haar lichaam heeft ze één tatoeage als teken voor haar moeilijke verleden. Haar kledingstijl bestaat vooral uit truien en hippe beanies. De truien komen vooral door het verbergen van haar littekens op haar armen.
    Extra(?): Cleo is vroeger erg gepest door haar gave. Kinderen vonden haar raar, sloegen haar in elkaar, sloten haar buiten en gooide stenen door haar ruit. In die tijd is ze begonnen met automutilatie waardoor ze haar pijn kon uiten op zichzelf. Hierdoor heeft ze veel littekens op haar armen. Cleo heeft hierdoor moeite met het vertrouwen van mensen en zal ook niet snel op mensen afstappen omdat ze denkt dat ze haar weer raar vinden.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:20 ]

    Schuld schreef:
    Naam: Cleone 'Cleo' Sam McCain.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar): Afdeling 3
    Kracht/gave: Geesten zien, sinds haar geboorte kan Cleone al geesten zien. Eerst waren het alleen zwarte schimmen maar hoe ouder ze werd, hoe meer detail ze kon zien. Nu ziet ze echte geesten en kan ook met die geesten communiceren. Soms kan ze hier nachtmerries door hebben.
    Geslacht: Meisje
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik.
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto): Cleo heeft zwart haar, dat tot ongeveer het midden van haar rug valt. Ook heeft ze heldere blauwe ogen, die ze vaak accentueert met mascara en eyeliner. Veder houdt ze zich niet zo bezig met make-up omdat ze volhoud dat iedereen er beter uitziet zonder. Ze is zeer tevreden met haar lengte van 1 meter en 82 centimeter. Ze heeft een goed gewicht, heeft een gezond lichaam. Ze jogt vaak en heeft een toch vrij acceptabel uithoudingsvermogen. Op haar lichaam heeft ze één tatoeage als teken voor haar moeilijke verleden. Haar kledingstijl bestaat vooral uit truien en hippe beanies. De truien komen vooral door het verbergen van haar littekens op haar armen.
    Extra(?): Cleo is vroeger erg gepest door haar gave. Kinderen vonden haar raar, sloegen haar in elkaar, sloten haar buiten en gooide stenen door haar ruit. In die tijd is ze begonnen met automutilatie waardoor ze haar pijn kon uiten op zichzelf. Hierdoor heeft ze veel littekens op haar armen. Cleo heeft hierdoor moeite met het vertrouwen van mensen en zal ook niet snel op mensen afstappen omdat ze denkt dat ze haar weer raar vinden.


    Nu kunnen Gabe en Cleo samen over geesten praten ;) Hij zal ze wel altijd meenemen ;) als Reaper

    kan ik nog meedoen? :3


    Spinning around, I'm weightless.




    Naam: Davina Lauren Wallhouse
    Leeftijd: 16
    Afdeling: 3de klas
    Kracht/gave: Davina bezit de kracht Superhuman Telekinetic uit de film Chronicle.
    Dit houd is dat ze buiten telekinese (Het bewegen van dingen met haar gedachten en een beweging van haar handen en soms zelfs enkel met haar ogen maar dit zijn de kleine dingen) ze ook in staat is om te vliegen. Dit komt door haar telekinese, ze kan dus ook makkelijk over dingen heen springen grote afstanden vliegen lukt haar ook ookal put dit haar uit. Ook is ze in staat wanneer het stormt de elementen te sturen maar zelf de elementen te manipuleren kan ze niet. Haar telekinese zit ook als een soort aura om haar heen waar door ze in de meeste gevallen beschermd word mocht er een bal of een ander voorwerp haar kant op komen.
    Geslacht: Vrouw
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik
    Uiterlijk:

    Davina is een klein meisje met haar 1.65 en weegt 49 kg dit komt door haar moeder en vader ook niet groot zijn. Ze heeft lange donker blonde haren die ze vaak in een losse knot draagt of in een vlecht, Ze heeft blauwe ogen en heeft een erg slank lichaam. Door het vele sporten wat ze doet komt ze ook niet echt aan. Davina heeft voor haar gevoel te weinig rondingen en verstopt haar lichaam ook altijd onder haar kleren. Wat ze echter niet beseft is dat haar rondingen perfect bij haar lichaam passen en ze er juist blij mee moet zijn. Davina heeft enkele littekens op haar lichaam door verschillende ongelukjes die ze vroeger heeft gehad. Davina heeft een wat witte huid wat ze vaak verbergt met een beetje foundation en poeder.
    Extra(?): Davina is een meisje die liever wat op de achtergrond is dan dat ze bij een groep mensen is. Ze is dan ook vaak alleen te vinden, vooral omdat ze nog maar net op school is aangekomen en nog geen contact heeft gemaakt met haar mede mens.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 21:01 ]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Daughters schreef:



    Naam: Davina Lauren Wallhouse
    Leeftijd: 16
    Afdeling: 3de klas
    Kracht/gave: Davina bezit de kracht Superhuman Telekinetic uit de film Chronicle.
    Dit houd is dat ze buiten telekinese (Het bewegen van dingen met haar gedachten en een beweging van haar handen en soms zelfs enkel met haar ogen maar dit zijn de kleine dingen) ze ook in staat is om te vliegen. Dit komt door haar telekinese, ze kan dus ook makkelijk over dingen heen springen grote afstanden vliegen lukt haar ook ookal put dit haar uit. Ook is ze in staat wanneer het stormt de elementen te sturen maar zelf de elementen te manipuleren kan ze niet. Haar telekinese zit ook als een soort aura om haar heen waar door ze in de meeste gevallen beschermd word mocht er een bal of een ander voorwerp haar kant op komen.
    Geslacht: Vrouw
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik
    Uiterlijk:

    Davina is een klein meisje met haar 1.65 en weegt 49 kg dit komt door haar moeder en vader ook niet groot zijn. Ze heeft lange donker blonde haren die ze vaak in een losse knot draagt of in een vlecht, Ze heeft blauwe ogen en heeft een erg slank lichaam. Door het vele sporten wat ze doet komt ze ook niet echt aan. Davina heeft voor haar gevoel te weinig rondingen en verstopt haar lichaam ook altijd onder haar kleren. Wat ze echter niet beseft is dat haar rondingen perfect bij haar lichaam passen en ze er juist blij mee moet zijn. Davina heeft enkele littekens op haar lichaam door verschillende ongelukjes die ze vroeger heeft gehad. Davina heeft een wat witte huid wat ze vaak verbergt met een beetje foundation en poeder.
    Extra(?): Davina is een meisje die liever wat op de achtergrond is dan dat ze bij een groep mensen is. Ze is dan ook vaak alleen te vinden, vooral omdat ze nog maar net op school is aangekomen en nog geen contact heeft gemaakt met haar mede mens.


    Ze is af, en ik hoor wel of ze er nog bij mag :)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    durbanskies schreef:
    kan ik nog meedoen? :3

    Volgens mij zijn er alleen nog maar 2 jongens vrij...

    Naam: Angelo Roberto Mirror
    Leeftijd: 16
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar): 3
    Kracht/gave: Veranderen in een kat.
    Geslacht: Jongen
    Ik wil hem/haar ook spelen: Alleen ik (:
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):

    In mensenvorm heeft hij zwart haar langs zijn gezicht dat net zijn schouders niet raakt, met één lok die voor zijn linker oog valt.. Hij heeft ijsblauwe ogen en een net zo lichte huid. Hij is namenlijk niet vaak buiten, en hij is verder ongeveer 1.65 lang. Angelo draagt vaak donkere kleuren, zoals korte zwarte t-shirts en grijze vesten met cappichon. Daaronder draagt hij een normale spijkerbroek met simpele sneakers.
    Extra(?): Hij kan best wel gemeen zijn ^^


    May StarClan light your path.

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Nu kunnen Gabe en Cleo samen over geesten praten ;) Hij zal ze wel altijd meenemen ;) als Reaper


    Gezellig ^^

    Natuurlijk mogen jullie er nog bij ^^
    Is er nou iemand voor Indy, Luke of Lisa?


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 17:32 ]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Zijn er trouwens nog regels?


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    ik dump zo bae wel even hier <- een jongen gereserveerd voor mij dus plz c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Bae ("zeg maar beau" ) Shin Wen
    Leeftijd: 17 op het moment
    afdeling: 3
    Geslacht: Nee, maar wel een jongen.
    Ik wil hem ook spelen; alleen ik.
    Kracht/gave: Bae is een zoon van Alexiarus (een minor god, de god van jeugd en sport samen met zijn broer Anicetus. Alexiarus en Anicetus zijn de zoons van Herakles en Hebe) Bae verouderd dus niet zolang hij dat niet wilt. Hij heeft zijn eigen leeftijd compleet onder controle, en verandert dit dus nog wel eens. Met de leeftijden van anderen heeft hij iets meer moeite. Hij blinkt dankzij zijn vader ook uit in sport, maar heeft op dat gebied niets speciaals.
    Uiterlijk+foto :
    Bae heeft bruine ogen, en heeft rood (geverfd) haar. Met zijn erg lichte huid moet hij uitkijken in de zon, aangezien hij nogal snel verbrand. Bae sport veel, en is dan ook tamelijk gespierd. Hoewel hij zich op sommige dagen erg 'hipsterig' kan kleden, als hij zich goed voelt, kan het hem op bepaalde dagen ook helemaal niets schelen, en zal hij er nogal onverzorgd bijlopen. Met een hoop littekens op zijn lichaam trekt hij nog wel eensde aandacht.


    peek-a-boo
    ~
    Innerlijk: Hoewel hij thuis zijn mond niet meer open trok, en tegenwoordig ook niet echt meer, is Bae altijd heel spontaan geweest. Hij kon het goed met mensen vinden, en voelde zich bij iedereen op zijn gemak (hoewel hij erg verwijfd is en meer vriendinnen had dan vrienden). Hij had altijd wel een idee om iets te gaan doen en wist iedereen op te vrolijken. Verder is hij een trouwe vriend. Als je bevriend raakt met Bae, doet hij alles voor je. Hij geeft om alles en iedereen en wil dat iedereen het leuk heeft. Bae is dus de zoon van een god, en heeft zijn echte ouders nooit gekend. Hierdoor heeft hij een tijdje in een tehuis moeten wonen, en heeft een aantal rottige pleeggezinnen gekend voor hij naar het internaat kwam.
    Extra: Bae is bi lalalala

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:14 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Even melden dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli opreis ben en dan niet kan posten