• Hoi people, ik wil graag een pagina starten op Facebook en daarvoor heb ik een banner nodig. Dus hou een beetje rekening met de verhoudingen van de banner en de positieve van de profielfoto.

    Wat wens ik:
    - Deze foto uitgeknipt.
    - Daar zou ik dan graag een witte omranding rond hebben. Dus als het knippen niet zo perfect bij de krullen lukt, kan dat wel nog eens je held worden. (Als je niet weet wat ik bedoel: een beetje zoals deze oranje lijn, maar dan dus volledig en in het wit)
    - Als achtergrond wil ik graag iets in het vintage thema. Polka dots of polka dots met fruit bij ofzo, dit in de typerende pastel kleuren. Welke achtergrond je neemt is vrij te kiezen, vandaar geen foto.
    - Dan wil ik daar een leuk kadertje op in een van deze stijlen of welk leuk patroontje je ook op van die vintage dozen mag vinden.
    - Daarop wil ik dan Nozhnitsy hebben in een krullig lettertype zoals bijvoorbeeld bij topvintage en daar onder dan in het klein VINTAGE (jup in caps en dat dan in een strak lettertype (net zoals weer bij topvintage eigenlijk). Opnieuw zijn de kleuren zelf te kiezen.

    Dus wie kan mij helpen? Ik zou je echt enorm dankbaar zijn in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maak maar die handel. Ik hou van variatie. Kan ik om de zoveel tijd een andere nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kawena schreef:
    (...)

    Dat had ik gedaan met als reden die elleboog :'D
    Anders was het helemaal anders geweest, denk ik ^^
    Hij is ook echt leuk, maar is er een mogelijkheid dat het kadertje met de tekst iets dichter bij de figuur kan? Zo zit je minder met een gapend gat en plaatst facebook minder de profielfoto er over. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Zo? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goed, ik heb de tekst aangepast, al ben ik van mening dat ik de eerdere versie mooier vind :'D Maar goed, jij beslist. En je moet maar bezien of je het iets vind of niet.
    En Pelekai, gewoon afmaken en hier plaatsen! Niet geschoten is altijd mis (;

    Opnieuw het FB voorbeeld. Klik op het plaatje voor de vergroting.


    En hier is de link naar de banner die je op FB moet uploaden: KLIK


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kawena schreef:



    Zo? :3
    Jup. Op facebook toont ie veel mooier nu. Dankjeeee (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    Goed, ik heb de tekst aangepast, al ben ik van mening dat ik de eerdere versie mooier vind :'D Maar goed, jij beslist. En je moet maar bezien of je het iets vind of niet.
    En Pelekai, gewoon afmaken en hier plaatsen! Niet geschoten is altijd mis (;

    Opnieuw het FB voorbeeld. Klik op het plaatje voor de vergroting.


    En hier is de link naar de banner die je op FB moet uploaden: KLIK
    Ik vind ze beiden wel mooi. Die vorige was ook zeker heel mooi, maar ik had het anders in gedachten daarom dat ik voor de aanpassing vroeg. Agh dit wordt nagelbijten want ze zijn beiden leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    (...)Jup. Op facebook toont ie veel mooier nu. Dankjeeee (:


    Graag gedaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Veel suc7 met kiezen, want die van Kawena is ook al zo leuk :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als het voor facebook is kun je op picmonkey.nl kijken voor de maat, bij collages! (: Daar is een speciale collage die heet 'fb cover'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Got distracted ^^"
    Maar hier is de mijne, ik hoop dat je ''m leuk vindt!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oeh, die is ook superleuk ;o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zeer zeker. Kan de vintage misschien in een ander lettertype, want het plakt nogal wat tegen elkaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Zeer zeker. Kan de vintage misschien in een ander lettertype, want het plakt nogal wat tegen elkaar.

    Jahoor ^^
    Als je even een momentje hebt, zal ik ;t zo doen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb zeer zeker tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is dit beter?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.