• Afgelopen zondag, deed ik mee aan de letterenloop in Haarlem, niet vorig jaar maar dat jaar daar voor had ik de 1,5 kilometer gewonnen. Bij de meisje, vorig jaar kon ik mijn tittel niet verdedigen maar dit jaar dus weer WEL!!! Ik stond aan de start en begon bij het startschot, We renden op een (dus niet meer bevroren) schaatsbaan het eerste stukje en gingen verder op de parkeerplaats een rondje door de wijk en we finishten weer bij de start. Toen ik de schaatsbaan op liep (en ik nog 300m moest) riep mijn moeder ''4de meisje, rennen!!!'' ik wist dat ik derde kom worden en begon wild te sprinten, die laatste 100m haalde ik haar in!!! En ik werd derde, je raad nooit wat ik won. Een boek: ik houd best van lezen maar ik had het boek al. Toch was ik heeeeeel trots op mijn prestatie,


    Live your live

    Goed gedaan!


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    Goed gedaan!


    wat was dit ookalweer

    Gefeliciteerd! c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Antisocial schreef:
    Goed gedaan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Thxxx iedereen, ik ben best trots


    Live your live

    Gefeliciteeeerddd!^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Gefeliciteerd!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mette3 schreef:
    Afgelopen zondag, deed ik mee aan de letterenloop in Haarlem, niet vorig jaar maar dat jaar daar voor had ik de 1,5 kilometer gewonnen. Bij de meisje, vorig jaar kon ik mijn tittel niet verdedigen maar dit jaar dus weer WEL!!! Ik stond aan de start en begon bij het startschot, We renden op een (dus niet meer bevroren) schaatsbaan het eerste stukje en gingen verder op de parkeerplaats een rondje door de wijk en we finishten weer bij de start. Toen ik de schaatsbaan op liep (en ik nog 300m moest) riep mijn moeder ''4de meisje, rennen!!!'' ik wist dat ik derde kom worden en begon wild te sprinten, die laatste 100m haalde ik haar in!!! En ik werd derde, je raad nooit wat ik won. Een boek: ik houd best van lezen maar ik had het boek al. Toch was ik heeeeeel trots op mijn prestatie,


    Live your live

    Ah, ik zou niet eens laatste worden: ik zou halverwege dood neervallen.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Antisocial schreef:
    Goed gedaan!


    Hamartia

    Wow, super!

    Ik zou dat nooit kunnen haha

    Gefeliciteerd :3

    Welk boek heb je gewonnen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd hoor! Top! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gefeliciteerd. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vinception schreef:
    Wow, super!

    Ik zou dat nooit kunnen haha

    Gefeliciteerd :3

    Welk boek heb je gewonnen?


    De grijze jager 1
    Ik heb hem vandaag geruild voor het leven van een loser het laatste deel.


    Live your live