• Ik ben op zoek naar een hoop leuke verhalen om te lezen. Natuurlijk lees ik niet alles, dus hier even samengevat wat ik wel en niet lees.
    Als je denkt dat jouw story mij wel interessant lijkt, dump dan vooral een link in de reacties!

    Wel:
    - LOTR / The Hobbit
    - Game of Thrones
    - Harry Potter
    - Alles van Marvel
    - The Walking Dead
    - Assassin's Creed
    - Onbekende personen
    - alles met de genre fantasy vind ik waarschijnlijk leuk, tbh

    Niet:
    - Boybands / zangers / zangeressen / acteurs/ actrices
    - Je snapt het wel, denk ik.

    Ook als je verhalen kent die niet van jou zijn, maar waarvan je wel denkt dat ik ze heel leuk zou vinden, mag je me geven. Ik zou er erg blij mee zijn! (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 21:54 ]

    Gaude, meus amicus

    Gaude, meus amicus--Verheug je, mijn vriend


    Ik tel alle stoeptegels die ik betreedt
    Ik tel tot tien in mijn hoofd als ik loop
    Ik denk na over alles wat ik zeg
    Kleuren in mijn eten worden gesorteerd
    En worden apart gelegd
    Na elke aankoop open ik mijn notitieblok
    Wat heb ik gekocht?
    Hoeveel kostte het?
    Ik heb een dagschema met exacte tijden
    Zonder dat schema ben ik niets
    Ik zou oplossen tussen het fundament van onze maatschappij
    Ik zou geen mens meer zijn
    Ik voel het misschien niet
    Maar ik weet dat jij bij me bent









    Walking, trying, wishing, dying. O amicus, non dole sed gaude.

    Genre’s: OP, Fantasy, Drama
    Leeftijdskeuring: AL
    Faceclaim van de hoofdpersoon is Sky Ferreira, maar het gaat níét over haar, ik gebruik enkel wat foto’s van de zangeres.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 13:43 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    bluebearss schreef:
    Gaude, meus amicus
    Gaude, meus amicus--Verheug je, mijn vriend


    Ik tel alle stoeptegels die ik betreedt
    Ik tel tot tien in mijn hoofd als ik loop
    Ik denk na over alles wat ik zeg
    Kleuren in mijn eten worden gesorteerd
    En worden apart gelegd
    Na elke aankoop open ik mijn notitieblok
    Wat heb ik gekocht?
    Hoeveel kostte het?
    Ik heb een dagschema met exacte tijden
    Zonder dat schema ben ik niets
    Ik zou oplossen tussen het fundament van onze maatschappij
    Ik zou geen mens meer zijn
    Ik voel het misschien niet
    Maar ik weet dat jij bij me bent







    Walking, trying, wishing, dying. O amicus, non dole sed gaude.


    Genre’s: OP, Fantasy, Drama
    Leeftijdskeuring: AL
    Faceclaim van de hoofdpersoon is Sky Ferreira, maar het gaat níét over haar, ik gebruik enkel wat foto’s van de zangeres.

    will read! c:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 14:00 ]

    Valerious schreef:




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story

    Wow, klinkt super! Deze ga ik zeker lezen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 14:01 ]



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.






    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...



    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb sowieso een splinternieuw Marvel verhaal. Ik post er twee, kijk maar welke meer aanspreekt!

    The eyesight from thunder | The Avengers

    Her big bright yellow-blue eyes,
    always smiling to everyone.

    Her pale skin,
    clean from scars,
    shining in the moonlight.
    Hear her screaming when she fights.

    Still not sure where she's coming from.
    All the time making friends on her way.
    Gives her the power to shoot her lightning.


    * Started at 18 June 2014
    * Written in Dutch, Spoken in Dutch sometimes in English(Ik ga proberen door middel van dit verhaal mijn Engels te verbeteren, dus het spijt me als er foutjes in staan.)
    * Marvel-story
    * Take an Abo, I don't warn you
    * Made by Cevans.


    En The Angel with a shotgun
    Oorlog tussen de enige twee landen op de wereld. Je hebt Arleoán, het land met democratie. Je hebt het andere land, Holaem, waar een dictator heerst. Beide landen hebben wel een ding gemeen: De vrouw moet zich bemoeien met het huishouden en de kinderen. Bowen woont met haar broertje en zusje in Arleoán, vlak bij de grens van de landen. Wanneer haar broertje op een dag wordt ontvoerd door de troepen van de Holaems, wil ze hem redden door in het leger te gaan. Maar het enige wat haar in de weg staat is: Ze is een vrouw.




    x Verhaal bedacht door mij. Laat me dit ook nergens anders zien.
    x Begint bij een paar Abo's.
    x Minstens 1 keer per week een hoofdstukje.
    x Neem abo, ik waarschuw niet!

    >>De soundtrack<<

    De cast:
    Bowen Eastin: Bex Taylor-Klaus
    Clarck Greene: Chris Evans
    Roger Skyblue: Stephen Amell
    Anthony Wensson: Manu Bennett
    Ivorey Blacksson: Henry Cavill
    Xavier Blacksson: Sebastian Stan
    Dredd Phillips: Colin Donnell
    Gregory O'Donell: Michael Rowe

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 21:16 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."





    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft daarvoor veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofstukken.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Yes, yes! Ik ga ze allemaal lezen en ik begin vandaag!
    PS: Zouden jullie het erg vinden om eens mijn nieuwe one shot te bekijken?
    Klik hier!

    http://www.quizlet.nl/stories/138255/forces-of-nature--the-avengers/





    Ice, water and wind.
    Three elements bond together.
    Together as they are one.
    Together as a team.

    Ice is cold. Ice is pain.
    Ice is fun and Ice is vain.
    To be ice is not to be cold.
    To be ice is to be controlled.

    Water lives. Water dies.
    Water flows in all alive.
    To be water is not to be drowing,
    To be water is to be astounding


    Wind is sound and wind is wide
    Wind is lose and wind is guide.
    To be wind is not to be painful,
    To be wind is to be graceful.


    Started at 8 June 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah and Cevans


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben zojuist een 'nieuwe' OP gestart: Veelzeggend als je zwijgt.



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.


    Het is volledig Nederlands. Awesome OneShot, trouwens. Ik ben gek op GoT.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 17:09 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Courage/Eclipse of Hearts volg je volgens mij al, maar ik heb er nog een paar. (:


    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….


    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.

    - Dit verhaal speelt zich voor het oorspronkelijke verhaal van de Hobbit af en bevat geen spoilers.


    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!
    -Dit verhaal bevat spoilers over het verloop van de Hobbit
    - Geschreven door OakenshieId en Elvithien

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 17:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    http://www.quizlet.nl/stories/137746/dark-rose/



    'Alsjeblieft Rose, dit zal je dood worden.' Rose draaide zich langzaam om en met betraande blauwe ogen keek ze haar twee zussen aan die sprekend op haar leken.
    'Ik moet dit wel doen, als ik dit niet doe wordt het als nog mijn dood, onze dood.' haar stem brak en de tranen stroomd over haar wangen.
    'Rose, er is vast een andere manier.' ze keek haar twee zussen een voor een aan en nam een diepe zucht voordat ze verder sprak.
    'Nee, er is geen andere manier.' zonder om nog op antwoord te wachten draaide ze zich om en rende ze weg.


    Alle personages behoren toe aan j.k Rowling behalve mijn zelfbedachte personages.
    Ik probeer minstens 1x in de week een hoofdstuk te activeren maar dit zal me niet altijd lukken
    Kan afwijken van de verhaallijn
    Speelt zich af in the orde of the phoenix

    Afschuw || Divergent
    Claire leeft in een wereld waarin elke zestienjarige moet kiezen bij welke factie ze willen horen, voor altijd. Iedereen moet een test afnemen om te testen bij welke factie het beste passen, daarna mogen ze kiezen. Maar wat als er door jouw schuld iets vreselijks gebeurt?



    "Het komt wel goed" fluistert hij.
    "Het kan niet goed komen" fluister ik schor terug. Ik lieg, ik weet dat het goed kan komen maar ik wil het niet.
    "Doe het niet, je hebt een keus. Je hebt een leven voor je" zegt hij nu, een leven wat al bepaald is door iemand anders.
    "Het was een ongeluk" fluistert hij. Het was een ongeluk, ik probeer mezelf gerust te stellen maar ik weet dat het geen ongeluk was. Ik wilde het.


    Gebaseerd op Divergent
    Het verhaal uit de boeken is niet gebeurd
    Begin: 22-04-2014
    Einde: ??-??-????


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."