• Real Monster || Monster High || Praattopic

    Ik ben op vakantie vanaf 7 Juli t/m 28 Juli en in die tussentijd ben ik niet bereikbaar!




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.
    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Avena schreef:
    Wel in het speeltopic zie ik


    Ja ik kan ook niet meteen alles er in 1 keer uithalen.
    Ik heb ook nog een super druk leven hiernaast.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Ja ik kan ook niet meteen alles er in 1 keer uithalen.
    Ik heb ook nog een super druk leven hiernaast.


    Dude ik val je niet aan of zo, ik zeg gewoon iets. Dat andere je aanvallen oke, maar ik val je niet aan. Ik zeg alleen waar ik nog sta en waar niet, jee... een beetje vriendelijker mag wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Dude ik val je niet aan of zo, ik zeg gewoon iets. Dat andere je aanvallen oke, maar ik val je niet aan. Ik zeg alleen waar ik nog sta en waar niet, jee... een beetje vriendelijker mag wel.



    Het was ook niet bot bedoelt.
    Weetje ik heb al veel gezeik aan me hoofd hierop en in rl dus kan ik niet veel hebben oke.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)


    Het was ook niet bot bedoelt.
    Weetje ik heb al veel gezeik aan me hoofd hierop en in rl dus kan ik niet veel hebben oke.


    Dat hoef je het niet af te reageren op de mensen die gewoon wat vragen oke. Nou ben ik hier weg, byee, veel RPG plezizer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NiallsXgirll -> Mashtonx


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell