• Real Monster || Monster High || Praattopic

    Ik ben op vakantie vanaf 7 Juli t/m 28 Juli en in die tussentijd ben ik niet bereikbaar!




    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.
    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

    Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kenji wil wel, want ik wil verder, haha. Maar tien eenzame posts is ook weer zo wat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    Kenji wil wel, want ik wil verder, haha. Maar tien eenzame posts is ook weer zo wat.


    Waar wil je meeten? In kantine of bij slaapkamers of buiten?
    Overal kan XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Waar wil je meeten? In kantine of bij slaapkamers of buiten?
    Overal kan XD


    Ehm, ik laat Kenji eerst even zijn spullen dumpen in zijn kamer. Dan gaat hij daarna richting buiten, denk ik, omdat het zo druk is binnen? En dan besluit Megan dat ook de doen of zo (: That good?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wie zit bij wie? En wie wil bij Andrew?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neve wil wel bij Andrew! (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is geregeld! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samifer schreef:
    (...)

    Ehm, ik laat Kenji eerst even zijn spullen dumpen in zijn kamer. Dan gaat hij daarna richting buiten, denk ik, omdat het zo druk is binnen? En dan besluit Megan dat ook de doen of zo (: That good?


    Hmm Megan gaat eerst ontbijten en daarna kan ze wel met Shadow, haar compagnion, gaan lopen ofzo :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Hmm Megan gaat eerst ontbijten en daarna kan ze wel met Shadow, haar compagnion, gaan lopen ofzo :P


    Top! Dan ga ik schrijven voor Kenji


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zinaïda is pretty as fuck, whoa.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Damn! Dit is zo leuk!! Echt ik lees alles zo makkelijk weg!! Mij god 0.0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Damn! Dit is zo leuk!! Echt ik lees alles zo makkelijk weg!! Mij god 0.0


    Grrr, je komt elke keer online en dan hoop ik op een reactie en dan ben je weer weg en dan kom je wéér maar geen reactie. You teasing me! ;'(


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hehe sorry :x
    Op laptop is het makkelijker dan op mobiel xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga vandaag denk ik niet meer schrijven. Ik voel me niet lekker doordat ik en mijn beste vriendin nogal heel erg ruzie hebben. Ik ga het vanavond wel proberen maar ik wil geen slecht stukje schrijven omdat ik niet lekker in mijn vel zit.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oh, da's minder ;'( Snap dat je daardoor ook helemaal geen zin hebt om te schrijven. Hoop dat jullie het oplossen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NiallsXgirll schreef:
    Ik ga vandaag denk ik niet meer schrijven. Ik voel me niet lekker doordat ik en mijn beste vriendin nogal heel erg ruzie hebben. Ik ga het vanavond wel proberen maar ik wil geen slecht stukje schrijven omdat ik niet lekker in mijn vel zit.


    Fijn dat je het even meld!
    Ik begrijp best dat je je daardoor erg vervelend voelt!
    Ik ben zo ook mijn beste vriendin kwijt geraakt en het is zeker geen leuke manier!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †