• Real Monster || Monster High || Praattopic

Ik ben op vakantie vanaf 7 Juli t/m 28 Juli en in die tussentijd ben ik niet bereikbaar!

Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.
    Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!

[ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:50 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Ik heb vakantieeee :3 Als je morgen en overmorgen stage en dan volgende week donderdag en vrijdag stage niet meetelt ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Dorchadais schreef:
    Ik heb vakantieeee :3 Als je morgen en overmorgen stage en dan volgende week donderdag en vrijdag stage niet meetelt ^^

Haha lucky you XD

Ja, had ik maar geen stage vrijdag, dan had ik die dag al naar mijn vriend gekund ):

[ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Dorchadais schreef:
    Ja, had ik maar geen stage vrijdag, dan had ik die dag al naar mijn vriend gekund ):

Achja dat is jammer, maar het kan gebeuren

Even via hier hoor, anders dump ik het speeltopic zo vol. Ik vind het een goed idee, van Kenji en Neve! En nee, hij praat ook niet zoveel. Een rustiger type is juist wel fijn. Is zij ook eerstejaars?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Lijkt me een goed plan. (; Maar nee, Neve zit al een jaar op het Monster High en dit is nu dus het begin van haar 2e jaar!

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

Oooh, oké. Misschien dat ze Kenji dan kan helpen zijn draai te vinden of zo? Hoewel zij me ook niet het type lijkt dat gewoon op iemand afstapt.

Ja, dat kan opzich wel. Als Neve in de gaten krijgt dat hij niet echt op zijn plek is zal ze hem wel helpen aangezien ze dan weet dat hij niet een persoon zal zijn die direct een uitgesproken mening over iedereen heeft. Want dat is vooral de reden dat ze bijna niet met andere praat.

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

Sounds good to me! Dan gooien we dat er ergens in als ze allebei vrij zijn, want Kenji is nu in gesprek en Neve volgens mij ook

Ja, dat lijkt me een heel goed idee! Dan is dat geregeld. :)

Wilt de gene van vanessa weer reageren

Oh ja, ik zal zo reageren, ik ben trouwens van maandag tot vrijdag op schoolkamp, dan ben ik dus afwezig.

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

PeterParker schreef:
    Oh ja, ik zal zo reageren, ik ben trouwens van maandag tot vrijdag op schoolkamp, dan ben ik dus afwezig.

Oke ia goed

Wanneer is zo? XD sorry voor mijn ongedult

Hey, sorry voor mijn afwezigheid. Ik reageer hopelijk vanavond en anders sowieso morgen weer!