• IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:

    Een overzicht van de gemaakte trailers: (Meer voor mijzelf)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    The Conjuring moet ik echt nog eens zien. Is het een goede film?
    (de rest ken ik niet. lol)


    Niet geschikt als eerste horrorfilm, voor mensen die geloven in geesten en demonische krachten en voor laat in de avond.
    Whoops, ik heb alles overtreden D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Missandei schreef:
    Oki danv zal ik geen trailer maken. Ik kon wel iets a la ghost whisperer maken omdat ik daar nog tegen kan maar films zoals the ring geven me echt de creeps. Maar volgend mij heb je al mooie trailers ontvangen.

    Geeft niks! Toch bedankt voor de moeite (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meh ik kan echt niet typen met mijn gsm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Meh ik kan echt niet typen met mijn gsm.


    Geeft niks. Zoiets dacht ik al. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb er al wat ervaring mee, ik zelf maak nu meestal meer trailers voor fanfictie heheh, je zou ff bij een random story van me kunnen kijken of je het mooi vind hoe m'n trailers zijn (ik raad je Dreamboy aan) en ehm... Dan kan ik wat voor je proberen :) ik kan alles er in doen wat je Wilt, je kan eventueel filmpje van youtube sturen dan zorg ik dat t er in komt xx

    RiannePaynex schreef:
    Heb er al wat ervaring mee, ik zelf maak nu meestal meer trailers voor fanfictie heheh, je zou ff bij een random story van me kunnen kijken of je het mooi vind hoe m'n trailers zijn (ik raad je Dreamboy aan) en ehm... Dan kan ik wat voor je proberen :) ik kan alles er in doen wat je Wilt, je kan eventueel filmpje van youtube sturen dan zorg ik dat t er in komt xx


    Alles wat ik er zo ongeveer in wil, staat al in de beginpost. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog acht dagen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hey het spijt me heel erg maar mijn trailer maak programma werkt echt niet mee. Met Windows Live Movie Maker lukt het niet en de trailer maker (premiere elements 10 van adobe) die ik altijd gebruikte is op een rare manier verlopen en werkt nu dus niet meer. Kort gezegd krijg ik je trailer dus niet gemaakt, en ik had nog wel van die leuke ideetje ):

    x


    I just caught the wave in your eyes

    JamesPotter schreef:


    Klik

    Ik kan het mini beginstukje en de aftiteling niet wegkrijgen... Tja, Apple he;p


    Mag ik je vragen wat je hebt gebruikt voor je trailer :o is erg mooi! En creepy..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mag ik je vragen wat je hebt gebruikt voor je trailer :o is erg mooi! En creepy..


    Aahw thanks hahaha. Bedoel je qua filmpjes?., want dan moet ik weer even zoeken, maar het programma wat ik heb gebruikt is iMovie, maar dat staat volgens mij alleen op MacBooks


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Aahw thanks hahaha. Bedoel je qua filmpjes?., want dan moet ik weer even zoeken, maar het programma wat ik heb gebruikt is iMovie, maar dat staat volgens mij alleen op MacBooks


    Je kan het ook evt. op je iPad/iPod en iPhone dowloaden maar dat kost wel geld en dan moet je eerst ook alle bestanden van je computer op het apparaat over zetten... Dus wel wat gedoe...


    I just caught the wave in your eyes

    Nog vier dagen! Dan kies ik er één. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteeeeerd:3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Gefeliciteeeeerd:3


    I just caught the wave in your eyes