• IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:

    Een overzicht van de gemaakte trailers: (Meer voor mijzelf)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    PuniNani schreef:
    (...)

    Dan heb je wel een soort voorsprong op de anderen omdat je meer informatie hebt waarmee je iets kan doen /: No offense


    she's got a point there...

    maar als je het doet, stuur het dan wel naar iedereen die een trailer maakt en die niet van plan is om je verhaal te lezen...

    alleen is dat dan wel een beetje jammer voor PuniNani....

    meh.


    how dare you speak of grace

    PuniNani schreef:
    (...)

    Dan heb je wel een soort voorsprong op de anderen omdat je meer informatie hebt waarmee je iets kan doen /: No offense
    Ik wil gewoon kwaliteit kunnen leveren. Dat is toch logisch? Dat is een doodnormale vraag als je een trailer wilt maken voor iemand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    (...)Ik wil gewoon kwaliteit kunnen leveren. Dat is toch logisch? Dat is een doodnormale vraag als je een trailer wilt maken voor iemand.


    oké c:


    how dare you speak of grace

    Missandei schreef:
    (...)Ik wil gewoon kwaliteit kunnen leveren. Dat is toch logisch? Dat is een doodnormale vraag als je een trailer wilt maken voor iemand.


    Ja snap ik. Maar je vraagt om informatie die wij niet mogen omdat ze het verhaal niet wil verklappen. Het is toch ook doodnormaal dat ik dat jammer vind als de een dat wel krijgt en de ander niet? Iedereen wil natuurlijk kwaliteit leveren, logisch. Ik probeer je echt niet aan te vallen ofzo hoor. Het is gewoon een beetje jammer, that's all.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 20:36 ]


    I aspire to inspire before I expire

    -

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 21:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    PuniNani schreef:
    (...)

    Ja snap ik. Maar je vraagt om informatie die wij niet mogen omdat ze het verhaal niet wil verklappen. Het is toch ook doodnormaal dat ik dat jammer vind als de een dat wel krijgt en de ander niet? Iedereen wil natuurlijk kwaliteit leveren, logisch. Ik probeer je echt niet aan te vallen ofzo hoor. Het is gewoon een beetje jammer, that's all.
    Je probeert me niet aan te vallen, maar alsnog doe je het.
    Ik probeerde alleen maar vriendelijk te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil me er niet mee bemoeien maar volgens mij is Missandei de eerste die het vraagt.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    guys laten we allemaal leuk doen c:

    mijn trailer is trouwens aan het renderen, ik geef je zo een link.


    how dare you speak of grace

    Sleep Tight • Story Trailer

    there u go c:


    how dare you speak of grace

    Die is ook wele echt awesome!


    I just caught the wave in your eyes

    Varys schreef:
    Sleep Tight • Story Trailer

    there u go c:

    Om eerlijk te zijn heb ik hem na 30s gestopt omdat ik er al de kriebels van kreeg en geen zin heb om deze avond slecht te slapen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    (...)Om eerlijk te zijn heb ik hem na 30s gestopt omdat ik er al de kriebels van kreeg en geen zin heb om deze avond slecht te slapen.


    Ik heb hem wel uitgekeken maar ik zat wel de hele tijd van o.O.
    Super goed!


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga verder niet meer info vrijgeven, sorry. Als ik zo in bed lig ga ik de trailer van Varys bekijken! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Varys schreef:
    Sleep Tight • Story Trailer

    there u go c:



    WOW, die is echt awesome! ^^


    I aspire to inspire before I expire

    Missandei schreef:
    (...)Je probeert me niet aan te vallen, maar alsnog doe je het.
    Ik probeerde alleen maar vriendelijk te zijn.


    Oké, sorry

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:53 ]


    I aspire to inspire before I expire