• IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:

    Een overzicht van de gemaakte trailers: (Meer voor mijzelf)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mooie trailer trouwens, Varys!

    En ik heb een vraagje aan iedereen:
    Zouden jullie het misschien ook leuk vinden/ waarderen als ik aan het einde iedereen feedback geef? Wat ik wel en niet mooi vind + waarom? En als jullie het willen, willen jullie dat ik het dan hier in één reactie neerzet of persoonlijk via pb?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:15 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Varys schreef:
    Sleep Tight • Story Trailer

    there u go c:



    wooh super goed


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    danke schön c:


    how dare you speak of grace

    Sciuto schreef:
    Mooie trailer trouwens, Varys!

    En ik heb een vraagje aan iedereen:
    Zouden jullie het misschien ook leuk vinden/ waarderen als ik aan het einde iedereen feedback geef? Wat ik wel en niet mooi vind + waarom? En als jullie het willen, willen jullie dat ik het dan hier in één reactie neerzet of persoonlijk via pb?


    Dat vind ik persoonlijk wel fijn ja, dan kan ik weten op welke punten ik het kan verbeteren (: Het maakt mij niet uit of het in een reactie komt op via pb (;


    I aspire to inspire before I expire

    PuniNani schreef:
    (...)

    Dat vind ik persoonlijk wel fijn ja, dan kan ik weten op welke punten ik het kan verbeteren (: Het maakt mij niet uit of het in een reactie komt op via pb (;


    I just caught the wave in your eyes

    Varys schreef:
    danke schön c:


    Welke film heb je trouwens gebruikt? c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    Welke film heb je trouwens gebruikt? c:



    um, the Ring, the Conjuring, Gone, House at the End of the Street, the Grudge, Insidious en Dawn of the Dead :Y)


    how dare you speak of grace

    Varys schreef:
    (...)


    um, the Ring, the Conjuring, Gone, House at the End of the Street, the Grudge, Insidious en Dawn of the Dead :Y)


    The Conjuring moet ik echt nog eens zien. Is het een goede film?
    (de rest ken ik niet. lol)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    The Conjuring moet ik echt nog eens zien. Is het een goede film?
    (de rest ken ik niet. lol)


    Ik ken echt een heleboel horrorfilms, maar uiteindelijk heb ik er maar 1 gezien; the Grudge :p (en ooit zelf een korte gemaakt)

    maar volgens mij is the Conjuring wel goed ja (:


    how dare you speak of grace

    Ik ben ook begonnen met de trailer, Ik ben pas bij het downloaden van de films, maar ik krijg nu al telkens een hartverzakking als mijn telefoon gaat. Ik kijk nooit horror :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben ook begonnen met de trailer, Ik ben pas bij het downloaden van de films, maar ik krijg nu al telkens een hartverzakking als mijn telefoon gaat. Ik kijk nooit horror :')


    Hahaha. ^^
    Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet om een mooie trailer voor me in elkaar te zetten, ook al heeft diegene een hekel aan horrorfilms. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    The Conjuring moet ik echt nog eens zien. Is het een goede film?
    (de rest ken ik niet. lol)


    Oehh! The Conjuring heb ik gezien! Is echt eng! Maar heel gaaf.
    Same for The Grudge en House at the End of the Street!

    Als je nog een leuke horrorfilm zoekt: Don't Be Afraid Of The Dark. Wel de nieuwste versie. Echt een klassieker bij horrorfilms! (:


    I aspire to inspire before I expire

    Hij is nu bezig met uploaden. Hij is niet echt geweldig, vind ik zelf, maar ik ben pas een beginner, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Klik

    Ik kan het mini beginstukje en de aftiteling niet wegkrijgen... Tja, Apple he;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:


    Klik

    Ik kan het mini beginstukje en de aftiteling niet wegkrijgen... Tja, Apple he;p


    Ondanks het begin en einde vind ik hem echt heel goed!
    Ik ben wel een beetje confused ik ben toch bijna zeker dat het I don't moet zijn maar ja diesn't matter ^^ echt heel goed!


    I just caught the wave in your eyes