• IK HEB GEKOZEN VOOR DE TRAILER VAN VARYS! Het was een moeilijke keuze, omdat ze alle drie heel erg goed waren.
    Ik wil jullie heel erg bedanken voor de genomen moeite en zal iedereen nog een persoonlijk bericht sturen. (:

    Een overzicht van de gemaakte trailers: (Meer voor mijzelf)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 23:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    JamesPotter schreef:
    Thankss!


    No problem ^^ x


    I just caught the wave in your eyes

    Omfg. Bij de trailer van PuniNani kreeg ik echt de rillingen. Dat wilde ik even zeggen. Ik ben heel benieuwd welke trailer het zal worden.


    26 - 02 - '16

    A shit mijn trailer maak programma is verlopen (premiere elements 11) hmm weet iemand anders nog een goede trailer maak programma (gratis of illegaal downloadbaar)


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    A shit mijn trailer maak programma is verlopen (premiere elements 11) hmm weet iemand anders nog een goede trailer maak programma (gratis of illegaal downloadbaar)


    Ik gebruik gewoon windows live movie maker.
    Als het goed is, is die gratis te downloaden.
    Het is niet super uitgebreid en professioneel, maar zeker heel makkelijk te gebruiken en aardig veel mogelijkheden.
    Ik ben zelf ook aan het rondkijken voor wat meer professionelere bewerkingsprogramma's, maar tot dan gebruik ik gewoon die ;)
    Good luck!


    I aspire to inspire before I expire

    Ugh hij is niet beschikbaar for onze computer whuttt(cat) maar heel erg bedankt (:


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    Ugh hij is niet beschikbaar for onze computer whuttt(cat) maar heel erg bedankt (:


    Ow jammer. No problem (: Good luck met verderzoeken ! Er zijn vast wel wat dingen op google te vinden. Succes!

    Karthus schreef:
    Omfg. Bij de trailer van PuniNani kreeg ik echt de rillingen. Dat wilde ik even zeggen. Ik ben heel benieuwd welke trailer het zal worden.


    Bedankt! Precies wat ik met de trailer wou bereiken (: Ik ben ook erg benieuwd! Nieuwsgierig naar de trailers van anderen, altijd leuk om te zien wat voor beeld iedereen erbij heeft!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 14:57 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Lithos schreef:
    'I can't sleep.'

    'Don't act like a little baby.' (Vrij vertaalt)

    'She's standing right there. In the corner!'

    'I see nothing, you're hallucinating.'

    'No I don't! I swear!'


    'I see nothing' is opzich niet fout maar die zinsvolgorde wordt in het Engels vrijweinig gebruikt. 'I'm not seeing anything.' of 'I can't see anything zou beter klinken.'

    'You're hallucinating - no I don't' is echter wel fout, dit moet 'You're hallucinating - no I'm not.' zijn :3

    Sorry just trying to help (:


    how dare you speak of grace

    Varys schreef:
    (...)

    'I see nothing' is opzich niet fout maar die zinsvolgorde wordt in het Engels vrijweinig gebruikt. 'I'm not seeing anything.' of 'I can't see anything zou beter klinken.'

    'You're hallucinating - no I don't' is echter wel fout, dit moet 'You're hallucinating - no I'm not.' zijn :3

    Sorry just trying to help (:


    Ik had het nog gevraagd en mijn ouders zeiden dat het klopte tja doesn't matter :$


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil wel eens proberen een trailer te maken. Heb een nieuw programma, dus dan kan ik dat een gaan uitproberen. Ik heb jammer genoeg wel nog examens tot 20 juni, dus dat wordt nog wat wachten, maar ik zie dat je maar eind deze maand iets verwacht, dus met een beetje geluk kan ik wel iets voor je maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    moet het persé met dat liedje of mag het ook een andere liedje?


    While I write I can be myself

    ILoveZouis schreef op 8 juni 2014 - 18:34:
    moet het persé met dat liedje of mag het ook een andere liedje?


    Het mag ook een ander liedje. (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 18:40 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Om jullie misschien wat te helpen, zet ik hier wat random dingen die o.a. in het verhaal zullen voorkomen. Jullie hoeven hier niks mee te doen als jullie dat niet willen. Niks is verplicht. (:

    - Lia, Joanna haar nichtje, krijgt o.a. opeens bloed over haar heen en haar ogen worden zwart. (Bek (black eyed kids))
    - één iemand zal het met de dood moeten bekroppen. ( wie zeg ik nog niet)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    mogen er ook wat dingen in gezegd worden (die wel op het verhaal slaan)?


    how dare you speak of grace

    Ik ben totaal niet van plan van je verhaal te lezen, want het thema spreekt me niet aan en ik heb een zeer gevoelige ziel, maar ik wil wel graag kijken voor een trailer (als het me zal lukken), kan ik dan via pb wel een hele goede samenvatting van je verhaal krijgen met eventuele spoilers + een goede uitleg over alles zodat ik de trailer goed kan maken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Ik ben totaal niet van plan van je verhaal te lezen, want het thema spreekt me niet aan en ik heb een zeer gevoelige ziel, maar ik wil wel graag kijken voor een trailer (als het me zal lukken), kan ik dan via pb wel een hele goede samenvatting van je verhaal krijgen met eventuele spoilers + een goede uitleg over alles zodat ik de trailer goed kan maken?


    Dan heb je wel een soort voorsprong op de anderen omdat je meer informatie hebt waarmee je iets kan doen /: No offense


    I aspire to inspire before I expire