• Titel zegt genoeg haha ^ ^
    - Ik ben er eigenlijk best benieuwd naar -


    • Oh my lord •

    SolidSnake schreef:
    (...)


    Wss nog steeds beter geschreven dan al wat ik ooit heb geschreven (cat)


    Ik heb maar 1 verhaal geschreven en het was een onbekende personen verhaal in het Engels en het is ubercewl :Y)

    Ben ik overigens de enige die niet is begonnen met fanfic?


    Nee, mijn eerste Quizlet story was ook een OP


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn eerste story op Q ging over twee meisjes die van leven ruilden. Mijn eerste verhaal ooit weet ik eigenlijk niet meer. Ik was toen 4 ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn eerste story ooit was op Quizilla, in het Engels toen ik nog niet veel afwist van grammatica en people constant als 'peaple' schreef... Horrible. Het was een mengeling van Avatar, X-men en Pokemon...


    *war flashbacks*

    De eerste op Q was "my melting heart", een twilight fanfiction over Emmett. En het meisje in kwestie was de dochter van Carlisle denk ik. So, so horrible.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 23:38 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Een Tokio Hotel fanfiction. Het is vreselijk. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik had een Big Time Rush verhaal, mwihi. Met dat verhaal heb ik Marieke (xStilinski) ontmoet. En we zijn nog steeds beste vrienden. Ja, goede herrinnering. c:


    Danmarks Dynamite.

    Mijn allereerste verhaal op Quizlet was een serie, toen waren er nog geen stories. ;p Het heet 'de Wens' en het ging over een meisje dat in een parallelwereld terecht komt en daar de wereld moet redden van de innerlijke kracht 'Het duister'. Zijzelf representeerde de kracht van de liefde. Het was behoorlijk cliché en niet echt geweldig geschreven, maar ach. Ik was er toentertijd echt heel erg gepassioneerd voor en het is het eerste echte verhaal dat ik ook werkelijk heb afgerond. Ik schreef al best veel daarvoor, maar ik kreeg er nooit een einde aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een te slechte Harry Potter fanfic over mijn vriendin en ik die naar Hogwarts gingen en dat echt iedereen verliefd op ons was. Ik had teveel hoop haha

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 8:32 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn eerste story heb ik geschreven in groep vier in een oud schriftje en ging over mijn playmobilpoppetjes die allerlei vage dingen beleefden met dino's en zo. Ik was er toen echt heel trots op, haha. Ik ga dat schrift weer eens een keer opzoeken :Y)


    -

    Mijn allereerste verhaal was en is nog steeds the legends of Gabora en Daniels journey. Dat ging over een blinde jongen in de victoriaanse tijd.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 12:30 ]


    Vampire + Servant = Servamp