• Wat was het weer spannend. De laatste aflevering van seizoen 1! Damon is uit het brandende vuur gered door zijn broertje. Damon denkt dat hij met Elena heeft gezoend. Not true! Katherine is back!
    En wanneer begint seizoen 2 eigenlijk?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    serieus, ik vond de aflevering echt geweldig! <3.

    ik heb geen idee, volgens mij zijn ze hem nog aan het filmen?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Klink mss heel erg dom hoor maar heb geen idee waar het over gaat xD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Ik kijk het niet..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ik kijk het niet..

    Just saw it. Wtf, toen ik zag dat hij en elena aan het kussen waren, ik werd gewoon hyper. :'D

    Totally for damon.


    We'll never be as young as we are tonight

    Entrustment schreef:
    Just saw it. Wtf, toen ik zag dat hij en elena aan het kussen waren, ik werd gewoon hyper. :'D

    Totally for damon.


    Het was Katherine :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    vampirisch schreef:
    (...)

    Het was Katherine :'D

    I know.
    Maar op de moment zelf dacht ik en jij waarschijnlijk ook dat het Elena was. Toén was ik blij. :3
    Achteraf was het van 'Shit, het was Katherine maar' :/


    We'll never be as young as we are tonight

    't was echt, woesh. Ik zat zowat in het beeldscherm..

    Hij wist volgens mij wel aan het eind dat het Katherine was, want hij voelde aan ze lippen zeg maar, na die kus. Daarna keek hij heel vaag..
    Dus ik denk wel dat hij het door heeft.
    Maar serieus nu zitten dus Katherine & Elena in het zelfde huis..
    Ben zo benieuwd hoe het verder gaat. We moeten nu tot september wachten voor seizoen 2.

    Hu ik heb iets gemist denk ik..
    Bij ons was het ingesteld op de digi-corder om iedere zaterdag op te nemen. En ineens was het gedaan.
    Dus ik dacht seizoen 1 is afgelopen.. maar dit heb ik helemaal niet gezien? Vreemd.

    Jullie hebben het zeker op internet ofzo gekeken?
    Haha ik in ieder geval wel (:
    En ik werd ook helemaal gek toen hij en Elena liepen te zoenen. Blijkt het Katherine te zijn hoor.. -.-'
    Ik vond het zielig voor Damon, want hij dacht dat hij Elena had gezoend haha. Maar wat PleaseBiteMe ook zegt, hij voelde wel aan z'n lippen en keek raar. Dus misschien heeft hij door dat er iets niet goed is.
    Maar hij was geweldig!
    En ik vroeg op twitter aan iemand wanneer het volgende seizoen begint, en iedereen antwoordde hetzelfde; ergens begin september. Dus we moeten nog een hele zomer wachten. Balen..


    you're my favourite part of the day ~

    Uhm dat moet morgen toch komenxD
    Tenminste het komt altijd op zondag:'D
    oftewel ik moet het nog gaa nzien:O


    Why don't you break my heart

    Zou je in het vervolg in de titel willen plaatsen dat het om een spoiler gaat? Dit is namelijk niet leuk voor de mensen die het gewoon op tv volgen (zoals ik dus)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Volgens mij zijn ze seizoen twee nog aan het opnemen -ik kan ook verkeerd zitten-

    Finished schreef:
    Hu ik heb iets gemist denk ik..
    Bij ons was het ingesteld op de digi-corder om iedere zaterdag op te nemen. En ineens was het gedaan.
    Dus ik dacht seizoen 1 is afgelopen.. maar dit heb ik helemaal niet gezien? Vreemd.

    Hahah, dat probleem heb ik ook -dus ik kijk ze nu online ^^

    Ik ken het helemaal niet. :X


    *insert philosophical cringe expression here*