• Titel zegt genoeg haha ^ ^
    - Ik ben er eigenlijk best benieuwd naar -


    • Oh my lord •

    Mijn eerste verhaal was op Imonline, geen idee of die site nog bestaat, met spelfouten en zonder aanhalingstekens. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb hem verwijderd, helaas, ik zou hem eigenlijk weleens willen lezen - ookal had ik een verschrikkelijke schrijfstijl, waarschijnlijk zou ik platliggen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb onlangs mijn allereerste verhaal gelezen en het was best beschamend haha, er zat helemaal geen structuur in en alle zinnen begonnen met 'ik'


    • Oh my lord •

    Een vreselijk gedrocht uit een ver verleden :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gelukkig heb ik die niet meer. Het was een monster *rilt*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eeeehm.. Ehehe.. Jasper Hale fanfiction. Please kill me now.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh god, die heb ik allang verwijderd, en gelukkig maar haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Die heb ik op inactief staan. Het was een story die ik schreef in groep zeven, en die ging over mij en mijn klasgenootjes die naar Hogwarts gingen. :') Ik heb het gek genoeg wel 14 hoofdstukken volgehouden (langer dan dat is nooit gelukt).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hehehehe, die heb ik hier op Q nog maar vrij recent op inactief gezet, was een beetje lui. Maar ik heb plannen om hem te herschrijven ^^
    Hmm, ik heb nog een ouder verhaal, maar dat heb ik nooit online gezet, het is zelfs enkel op papier geschreven. Maar goed ook, want het was vreselijk...


    Stenenlikker

    Een Justin Bieber fanfiction, en hij staat hier nog online. ;x Maar ik laat 'm staan, haha. Blijf het wel leuk vinden om terug te lezen en te zien hoe slecht het eigenlijk was. :')

    Een 1D- fanfiction mn nichtje mocht t als enige lezen en het was tamelijk slecht! Vreselijk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn eerste online verhaal was een verschrikkelijke Harry Potter fanfictie waar ik het liefst nooit meer aan denk, maar het allereerste verhaal dat ik ooit heb geschreven (al dan nooit af heb gemaakt), is een verhaal vol bange eenhoorns die gevangen werden genomen omdat hun hoorns zoveel waard waren op de markt. De interpunctie was een beetje fout en ik had nog nooit van alinea's gehoord, maar ik vind dat kinderlijke aspect veel te leuk om weg te halen. Het heeft iets vreemds schattigs om te weten dat ik slechts acht jaar was toen ik al vol haat en passie mishandelingsscènes aan het schrijven was omdat ik het zielig vond dat sommige ruiters hun paarden sloegen. Misschien is het ook wel een tikkeltje verontrustend. :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 21:34 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn eerste story op Q was Daylight, een Twilight fanfic die ik in de zomer van 2010 heb geschreven. Het voelt echt al veel langer dan vier jaar geleden dat ik dat schreef. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Mijn eerste online verhaal was een verschrikkelijke Harry Potter fanfictie waar ik het liefst nooit meer aan denk, maar het allereerste verhaal dat ik ooit heb geschreven (al dan nooit af heb gemaakt), is een verhaal vol bange eenhoorns die gevangen werden genomen omdat hun hoorns zoveel waard waren op de markt. De interpunctie was een beetje fout en ik had nog nooit van alinea's gehoord, maar ik vind dat kinderlijke aspect veel te leuk om weg te halen. Het heeft iets vreemds schattigs om te weten dat ik slechts acht jaar was toen ik al vol haat en passie mishandelingsscènes aan het schrijven was omdat ik het zielig vond dat sommige ruiters hun paarden sloegen. Misschien is het ook wel een tikkeltje verontrustend. :')


    Hm, dat verklaart een hoop. De voorliefde voor angst zat er zelfs toen al in. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar ik weet wel dat ik die een lange tijd geleden verwijderd heb.


    16 - 09 - '17