• Titel zegt genoeg haha ^ ^
    - Ik ben er eigenlijk best benieuwd naar -


    • Oh my lord •

    Wiarda schreef:
    Mijn eerste online verhaal was een verschrikkelijke Harry Potter fanfictie waar ik het liefst nooit meer aan denk, maar het allereerste verhaal dat ik ooit heb geschreven (al dan nooit af heb gemaakt), is een verhaal vol bange eenhoorns die gevangen werden genomen omdat hun hoorns zoveel waard waren op de markt. De interpunctie was een beetje fout en ik had nog nooit van alinea's gehoord, maar ik vind dat kinderlijke aspect veel te leuk om weg te halen. Het heeft iets vreemds schattigs om te weten dat ik slechts acht jaar was toen ik al vol haat en passie mishandelingsscènes aan het schrijven was omdat ik het zielig vond dat sommige ruiters hun paarden sloegen. Misschien is het ook wel een tikkeltje verontrustend. :')


    Ahaha, ik vond dat vroeger ook altijd zo erg dat ruiters dat deden. Ik dacht altijd dat het dierenmishandeling was


    • Oh my lord •

    Mijn eerste story op Q was dramatisch slecht en ik weet al helemaal niet meer welke van mijn oude verhalen het is. Hij staat wel nog op mijn computer, maar ik heb hem op Q verwijderd. En dat was niet eens mijn eerste verhaal, want toen schreef ik al jarenlang verhalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Hier op Quizlet een Onbekende Personen met de titel "Omdat sommige dingen nou eenmaal kut zijn." Over een meisje met een stem in haar hoofd.
    Ik had geloof ik ook een HP story over Tom Riddle.


    Alleen maar tranen van geluk

    online: een of ander vaag verhaal met mensne die zoals in twiligt veranderden, maar dan in grote schapen. Don't ask me why.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een sneue poging tot fictie in de vorm van een verhaal over een meisje dat actrice wilde worden. Volgens mij ben ik daarmee nooit verder gekomen dan een alinea.
    Mijn eerste online verhaal is een Twilight fanfic. Volgens mij is die nog niet eens zo heel slecht, ik heb hem ook een keer deels herschreven (terwijl het eerste nog niet eens af was). Maar het is een tijd geleden dat ik het hem geschreven/gelezen en misschien is het wel erger dan ik denk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    De allereerste heb ik allang niet meer, die op Q is een of ander stom verhaal over een meisje die verliefd is op een oudere man die ooit haar leven redden. Afschuwelijk, ik heb hem ook al een keer op inafctief gezet maar op de een of andere manier wist een vriendin me over te halen het toch weer actief te zetten. Nouja, op zich klikt toch niemand erop dus zo erg is het niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vastly schreef:
    (...)

    Ahaha, ik vond dat vroeger ook altijd zo erg dat ruiters dat deden. Ik dacht altijd dat het dierenmishandeling was

    Nog steeds vind ik het meppen van een paard toch echt dierenmishandeling, maar toen der tijd vond ik het al vreselijk als ruiters een corrigerend tikje achter de kuit gaven. Toen ging ik dat enorm vergroten en eindigde ik met een verhaal over een doodgeslagen jaarling dat was gestorven aan overmatig gebruik van de longeerzweep. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn aller aller aller eerste poging tot een verhaal heb ik geschreven in een schriftje... Echt bagger. Het zou moeten gaan over een stel vriendinnen dat allerlei dingen gaan beleven. Meer afgezaagd kan bijna niet. Volgens mij ben ik ook niet verder dan twee blaadjes gekomen. Ik heb toen wel een idee opgedaan voor een verhaal waar ik wel heel trots op ben, maar dat heeft nog eventjes geduurd voordat ik die wilde gaan schrijven.


    Hamartia

    Een Andy Biersack fanfictie op een of andere site die ik al binnen twee weken weer verwijderd had :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Op Quizlet was het een Glee story waar ik me verschrikkelijk om schaam, maar als echt schrijven dan was het een verhaal en dat heette "Het Dagboek van Lena" en dan zonder gebruik van komma's, uitroeptekens en dergelijke want ik was zeven, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yoda schreef:
    Eeeehm.. Ehehe.. Jasper Hale fanfiction. Please kill me now.



    Wss nog steeds beter geschreven dan al wat ik ooit heb geschreven (cat)


    Ik heb maar 1 verhaal geschreven en het was een onbekende personen verhaal in het Engels en het is ubercewl :Y)

    Ben ik overigens de enige die niet is begonnen met fanfic?


    quidquid excusatio prandium pro

    Een story met onbekende personen met de titel Hopeloos. xD
    Nog steeds vind ik de verhaallijn wel goed. Het is alleen enorm slecht geschreven!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mij een Final Destination based story.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn aller aller eerste story was op mijn oude (inmiddels verwijderde) account.
    The twin sister of hermonie and in love with draco malfoy


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Er staat een story op Quizlet die ik in groep 4 heb geschreven, vond het wel grappig om die online te zetten (en dan precies zoals hij in het worddocumentje stond, miljarden spaties en slecht geplaatste leestekens) maar mijn eerste story die specifiek voor op Quizlet was, was Verblind. Ik heb hem van Quizlet verwijderd omdat het verhaal uitgegeven is (onder de naam Verpest) maar dat was mijn eerste echte Quizletstory, ik had er toen 12 abo's op :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly