• Hey everyone!

    Ik zit met een kleine tweestrijd.
    Mijn onder directrice heeft kanker. Ongeveer al een maand. Maar nu, een kleine week al, ziet het er niet goed uit. De directie heeft iedereen een mailtje gestuurd waarin staat dat we haar niet mogen bellen/mailen of bezoeken, enkel een kaartje dat voor haar voorgelezen kan worden is toegelaten.
    Mijn ouders willen echter een kaartje schrijven, maar ik niet.
    Dit omdat ik in september uit gemaakt werd door een meisje, ze zei dat ik minder perfect en volwaardig als haar was, omdat mijn moeder kanker had. Mijn niveau stond onder dat van haar, ik trok serieus bijna haar haar uit der kop, met kanker mag je niet schelden!!
    Echt serieus, ik heb heel de dag gehuild. Ik ben er dus mee naar de od gegaan, en wat heeft zij gedaan? Niks. Ik moest het negeren, ze was zelfs boos op me omdat ik haar 'kostbare' tijd verspilde met iets in haar ogen nutteloos.
    En nu, een dikke half jaar later, heeft ze zelf kanker en verwachten mijn ouders dat ik een kaartje schrijf, aan een vrouw waar ik geen band mee heb en redelijk hard haat.
    Maar ik wil 'professioneel' blijven en me 'volwassen' gedragen. Maar toch...
    Wat is jullie mening? Zou ik een kaartje schrijven? Of niet?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wees volwassen, schrijf een kaartje.
    Misschien had je directrice die dag dat jij kwam net een heel slecht humeur of had ze het echt ontzettend druk... Ik snap dat het voor jou vervelend is, maar zeker omdat het slecht met haar gaat, is het misschien belangrijker om toch dat kaartje te sturen.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat je heel kinderachtig reageert. Het is je directrice en het is meer dan normaal om een kaartje te sturen.
    Het kan best dat je haar niet mag, maar in sommige omstandigheden moet je dat opzij schuiven.


    Take me to wonderland

    Ik zou het persoonlijk niet doen. ;x Tis toch je kostbare tijd nu.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 13:18 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou het wel doen. Straks is ze dood of komt ze niet meer terug en heb jij niets gedaan. Waarschijnlijk krijg je dan weer een schuldgevoel en dat is niet heel erg fijn :')


    wat was dit ookalweer

    Dysphoria schreef:
    Ik vind dat je heel kinderachtig reageert. Het is je directrice en het is meer dan normaal om een kaartje te sturen.
    Het kan best dat je haar niet mag, maar in sommige omstandigheden moet je dat opzij schuiven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begrijp ergens wel hoe je je voelt, maar ik zou gewoon een kaartje sturen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Ik begrijp ergens wel hoe je je voelt, maar ik zou gewoon een kaartje sturen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet doen. ;x Tis toch je kostbare tijd nu.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is ze niet een vrijwel totaal onbekende voor je? Ze verwacht er waarschijnlijk geen van je, dus hoef je er ook geen te sturen als je geen zin hebt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    Is ze niet een vrijwel totaal onbekende voor je? Ze verwacht er waarschijnlijk geen van je, dus hoef je er ook geen te sturen als je geen zin hebt.

    Dat zou ik ook denken. Ik heb mijn directrice nog nooit gesproken, dus ik zou haar ook geen kaartje sturen, omdat ik haar niet ken.
    Je kan het voor je ouders doen en misschien kan het haar opbeuren, dus als je er tijd voor kan maken, denk ik dat een kaartje altijd welkom is.


    Let the Night embrace you

    Dysphoria schreef:
    Ik vind dat je heel kinderachtig reageert. Het is je directrice en het is meer dan normaal om een kaartje te sturen.
    Het kan best dat je haar niet mag, maar in sommige omstandigheden moet je dat opzij schuiven.


    26 - 02 - '16

    Tsubomi schreef:
    Ik begrijp ergens wel hoe je je voelt, maar ik zou gewoon een kaartje sturen.

    Straks is ze misschien dood en heb je spijt dat he het toch niet heb gedaan. En geloof me, spijt hebben is geen pretje.


    -

    Dysphoria schreef:
    Ik vind dat je heel kinderachtig reageert. Het is je directrice en het is meer dan normaal om een kaartje te sturen.
    Het kan best dat je haar niet mag, maar in sommige omstandigheden moet je dat opzij schuiven.


    From these ashes, I will rise

    Je hoeft geen kaartje te sturen als je dat niet wilt. Zo te horen heb je geen band met haar en het is naar dat ze zo ziek is, maar je moet je niet opeens verplicht gaan voelen. Als je iedereen een kaartje moet sturen die ziek is en die je niet heel goed kent of niet mag dan ben je volgend jaar nog bezig. Het is naar voor haar, maar als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Waarschijnlijk verwacht ze toch geen kaartje van jou, omdat jullie toch al niet zo close zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    tja, ik denk dat je vooral moet denken of je spijt zou hebben als je het niet gedaan hebt of niet. En als je zou sturen zou ik in geen geval veel geld of tijd in zo'n kaartje steken. Een wit papiertje met 'beterschap namens (jouw naam) in een envelop lijkt me dan al goed genoeg eigenlijk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.