• Ja, de Hongerspelenverhalen reizen uit de grond, ik weet het
    Maar toch zet ik de mijne er ook lekker bij ;)

    Normaal laat ik nooit rollen invullen, maar ik heb gemerkt dat 24 tributen toch behoorlijk moeilijk te bedenken zijn...
    Dus, ik heb al een deel, maar er moet nog heel wat worden aangevuld

    De 100e Hongerspelen

    Nadat Katniss Coin neerschoot in plaats van Snow werd ze gevangen genomen. Haymitch, Peeta en Effie Prul slaagden erin haar te bevrijden en ongestraft te laten, maar het was niet eenvoudig. Intussen was er al heel wat gebeurd. De 76e Hongerspelen gingen door, al probeerde Katniss ze alsnog tegen te houden.
    En helaas, het liep mis. Het Capitool wist de macht weer te grijpen onder leiding van de zoon van Snow. Katniss en Peeta werden teruggestuurd naar district twaalf. Elk jaar opnieuw waren ze mentoren, ook dit jaar, het jaar van de vierde Kwartskwelling, het jaar waarin hun zoon Ian gedwongen wordt mee te doen

    De geschiedenis herhaalt zich


    Ik begin zowat op het einde van het derde boek, vanaf het moment dat Katniss Coin neerschiet. Daarvoor is alles zoals Suzanne Collins het beschreef, erna is wat ik heb bedacht. Het laatste stukje van het derde boek negeer ik dus even.


    De geschiedenis herhaalt zich, héél belangrijk zinnetje ;) Er komt weer een opstand, zowel in als buiten de arena. Bovendien is het een kwartskwelling, dus de bijzonderheden waar jullie rekening mee moeten houden:
    - De leeftijdsgrens is afgelast. Dat wil zeggen dat er veel vrijwilligers zijn, en de meeste tributen zijn heel wat ouder dat bij normale spelen. Geen enkele van de nog in te vullen rollen is jonger dan 14
    - er is een groot bondgenootschap dat er alles aan zal doen bepaalde tributen in leven te houden, ze willen uiteraard zelf overleven maar hun eigen levens zijn minder belangrijk voor hen dan de levens van degenen die ze beschermen. het plan is uiteindelijk om zo veel mogelijk tributen levend uit de arena te halen. Niet iedereen doet hier aan mee
    - Katniss en Peeta zijn mentoren voor district twaalf
    - Er zijn ook veel mensen in het Capitool die tegen de Spelen zijn
    - Wie in het bondgenootschap zit heeft geen districtaandenken van zichzelf (ze dragen allemaal hetzelfde teken)
    - Geen familie meer van elkaar in Spelen
    - Voor meer info: lees de storie of vraag het gewoon

    Ik heb nodig:
    - Mannelijke tribuut uit 1, beroeps
    - Vrouwelijke tribuut uit 1, beroeps (naam Diamant, leeftijd 19j) Diamant Willows, 19j (door NightShot)
    - Mannelijke tribuut uit 2, beroeps (naam Adan, leeftijd 18j) Adan Lacresse, 18j (door NightShot)
    - Vrouwelijke tribuut uit 2, beroeps Jillana Averes, 17j (door NightShot)
    - Mannelijke tribuut uit 3, zit in bondgenootschap
    - Vrouwelijke tribuut uit 3, eenzaat Jomie Anoëlle Tin, 17j (door Lwhockey)
    - Mannelijke tribuut uit 4, beroeps
    - Vrouwelijke tribuut uit 5, zit in bondgenootschap Mikayla Noëlle Lowlander, 15j (door DirectionerM)
    - Mannelijke tribuut uit 6, zit in bondgenootschap Andrew Detears, 48j (door AlexisCastle)
    - Vrouwelijke tribuut uit 6, zit in bondgenootschap Romina Angel Detears, 23j (door AlexisCastle)
    - Mannelijke tribuut uit 7, zit in bondgenootschap, was vrijwilliger om iemand te beschermen (naam Dristan, 67j)
    - Vrouwelijke tribuut uit 8, zit in bondgenootschap Winli, 43 (door MayCuteAngel)
    - Mannelijke tribuut uit 9, zit in bondgenootschap
    - Vrouwelijke tribuut uit 9, eenzaat Ally Rentu, 69j (door Lwhockey)
    - Mannelijke tribuut uit 10, eenzaat Prescott Megance, 23 (door NightShot)
    - Enkele mentoren (niet van D1,2,11,12)
    - Enkele stylisten (niet van district 1,2,11,12)
    Stylist D7, Minke Tonke (door Lwhockey)
    Stylist D3, Barlow Qrin (door Lwhockey)
    - Enkele spelmakers (sommigen helpen in de opstand, anderen staan aan de kant van het Capotool)
    Amethyst (door MayCuteAngel)
    - Enkele begeleiders (van die mensen zoals Effie Prul) (enkel niet voor D12)
    - Familie van Vania (vrouwelijke tribuut 12, 20j): ouders, jongere broertjes, zusjes (ik dacht aan 2zusjes en 1/2 broertjes)
    zusje Vania, Vivi, 10j (door Lwhockey)

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (ook volwassen/bejaarde tributen, 14j of ouder)(behalve beroeps geen 16-19 jarigen meer aub)
    Geslacht:
    District: (voor spelmakers: capitool)
    Karakter:
    Familie:
    Uiterlijk: (foto mag, beschrijving is ook goed)
    Wapen: (voor tributen, niet alleen messen; geen pijl&boog meer voor bondgenootschap)
    Voor spelmakers/stylisten/begeleiders: staan aan kant districten of "capitool"
    Extra: (districtsaandenken voor tributen die niet in bondgenootschap zitten)

    *ik kies niet de eerste, wel de beste*

    Edith: GEEN TRIBUTEN MEER NODIG, HET VERHAAL IS AL LANG BEZIG

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:17 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rol: Vrouwelijke tribuut uit D2
    Naam: Jomie Anoëlle Tin
    Leefijd: (ook volwassen/bejaarde tributen, 14j of ouder) 17 jaar
    Geslacht: Vrouw
    District: (voor spelmakers: capitool) District 2
    Karakter: Jomie is iemand die vrolijk door het leven gaat. Van jongs af aan heeft ze geleerd om te vechten. Voor haarzelf, en haar familie. Toen Jomie vier was, is ze haar zus kwijt geraakt aan de Hunger Games. Daarom wil ze winnen voor haar.
    Jomie is iemand die geen medelijden toont. Wel helpt ze haar vrienden in nood. Ze is zelfverzekerd. Mensen denken van haar dat ze arrogant is. Maar diep van binnen kan ze best aardig zijn.
    Familie: Vader, moeder, klein zusje. (Zus dood)
    Uiterlijk: (foto mag, beschrijving is ook goed) Jomie heeft blond haar, dat ze vaak in een knot of een vlecht doet. Ze heeft grijs/blauwe ogen. Ze is slank, en meet ongeveer 1.76.


    Wapen: (voor tributen) Ze is onwijs goed met messen. Haar gooien missen bijna nooit. Ook is ze goed met speren. Met een pijl en boog kan ze wel overweg, maar ze is er niet de beste in. Verder is ze snel, en lenig.
    Voor spelmakers: staan aan kant districten of "capitool" -
    Extra: Als district aandenken heeft ze een zilveren bloem om haar vinger.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 16:19 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    ZET SPOILER IN DE TITEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol:Vrouwelijke Tribuut District 2
    Naam: Jillana Averes
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: 2
    Karakter: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen thuis versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Familie: Ze had twee ouders, Kellan (38) en Rachel (36). Rachel is sinds kort overleden door een ongeluk. Jillana heeft twee broertjes. Sam (13) en Blaine (9). Die twee dromen er net als Jillana van om de Hongerspelen te winnen.
    Uiterlijk:


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Wapen: Ze kan met alle wapens omgaan, behalve pijl en boog. Maar haar grootste voorkeur gaat uit naar werp messen. Verder is ze heel snel, en kan ze goed klimmen en verstoppen. Stelen is ook geen probleem.
    Extra: Ze heeft als district aandenken deze ketting van haar moeder gekregen, die sinds kort is overleden.


    El Diablo.

    Trident schreef:
    ZET SPOILER IN DE TITEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    haha, oeps verkeerde link
    Aangepast!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Lwhockey schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut uit D2
    Naam: Jomie Anoëlle Tin
    Leefijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouw
    District: District 2
    Karakter: Jomie is iemand die vrolijk door het leven gaat. Van jongs af aan heeft ze geleerd om te vechten. Voor haarzelf, en haar familie. Toen Jomie vier was, is ze haar zus kwijt geraakt aan de Hunger Games. Daarom wil ze winnen voor haar.
    Jomie is iemand die geen medelijden toont. Wel helpt ze haar vrienden in nood. Ze is zelfverzekerd. Mensen denken van haar dat ze arrogant is. Maar diep van binnen kan ze best aardig zijn.
    Familie: Vader, moeder, klein zusje. (Zus dood)
    Uiterlijk: Jomie heeft blond haar, dat ze vaak in een knot of een vlecht doet. Ze heeft grijs/blauwe ogen. Ze is slank, en meet ongeveer 1.76.
    (Foto komt nog,)
    Wapen: Ze is onwijs goed met messen. Haar gooien missen bijna nooit. Ook is ze goed met speren. Met een pijl en boog kan ze wel overweg, maar ze is er niet de beste in. Verder is ze snel, en lenig.
    Extra: Als district aandenken heeft ze een gouden bloem om haar vinger.


    goede rol, maar past beter bij het meisje van district drie, dus zet ik haar waarschijnlijk daar


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    NightShot schreef:
    Rol:Vrouwelijke Tribuut District 2
    Naam: Jillana Averes
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: 2
    Karakter: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen thuis versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Familie: Ze had twee ouders, Kellan (38) en Rachel (36). Rachel is sinds kort overleden door een ongeluk. Jillana heeft twee broertjes. Sam (13) en Blaine (9). Die twee dromen er net als Jillana van om de Hongerspelen te winnen.
    Uiterlijk:


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Wapen: Ze kan met alle wapens omgaan, behalve pijl en boog. Maar haar grootste voorkeur gaat uit naar werp messen. Verder is ze heel snel, en kan ze goed klimmen en verstoppen. Stelen is ook geen probleem.
    Extra: Ze heeft als district aandenken deze ketting van haar moeder gekregen, die sinds kort is overleden.


    Bedankt!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Bedankt!


    Graag gedaan!! (:


    El Diablo.

    Rol:Mannelijke tribuut uit 6
    Naam: Stefan Donovan
    Leefijd: 16
    Geslacht:mannelijk
    District:6
    Karakter:Vertrouwt niet zo snel anderen en is erg op zichzelf.
    Familie: Hij is een wees omdat zijn beide ouders zijn gedood door de capitool.
    Uiterlijk: Hij heeft de uiterlijk van Paul Wesley
    Wapen: Hij kan allerlei valstrikken maken.
    Extra: Hij heeft een vriendinnetje "Lola'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:02 ]


    'You can hear me cry,see my dreams all die...From where you're standing on your own...'

    District: 5
    Geslacht: Vrouw
    Naam: Mikayla Noëlle
    Bijnaam: Kayla
    Achternaam: Lowlander
    Sociale laag: Gemiddeld
    Leeftijd (+geboorte datum): 13-3-1997 (15)
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Kayla is een aardig meisje maar kan meestal ook gewoon een bitch zijn. Kayla heeft niet veel vrienden(ze kan die ook niet goed maken) en is daarom ook meestal eenzaam. Ze kan niet tegen modder en de natuur. Ze schrijft en tekent ook. Maar geen natuur , maar mensen. Als ze de Hongerspelen overleeft wilt ze graag een boek uitbrengen en promoten. Haar vader is overleden tijdens de Hongerspelen toen ze klein was en haar moeder is spoorloos verdwenen. Kayla heeft alleen zichzelf nog. Ze kan zich moeilijk aan iemand of iets hechten en is ook moeilijk over te halen om iets te doen. Ze verdient geld door te tekenen en het te verkopen , wat wel moeilijk is omdat ze nog maar een beginner is. Kayla kan wel goed speerwerpen en boogschieten
    Uiterlijk (met foto):


    Kayla heeft donkerblond haar met hier en daar een slag erin. Ze is ongeveer 1.70m Ze heeft haar haar meestal los maar als het warm is doet ze het in een knot of staart
    Specialiteiten: Speerwerpen & boogschieten
    Zwaktepunten: camoufleren , eten zoeken
    Districtsaandenken:


    Het is een simpele armband die ze van haar vader heeft gekregen voordat hij aan de Hongerspelen meedeed. Ze heeft die armband altijd om en als ze hem kwijtraakt gaat ze door het lint. Ze is hem al een keer kwijtgeraakt , maar toen bleek hij gewoon in haar zak te zitten. Ze heeft dagenlang gezocht ernaar en vond hem weer in haar zak.
    Familie: Niemand meer , ze heeft alleen maar zichzelf nog.
    Extra info:
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Liever niet


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    District: 5
    Geslacht: Vrouw
    Naam: Mikayla Noëlle
    Bijnaam: Kayla
    Achternaam: Lowlander
    Sociale laag: Gemiddeld
    Leeftijd (+geboorte datum): 13-3-1997 (15)
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Kayla is een aardig meisje maar kan meestal ook gewoon een bitch zijn. Kayla heeft niet veel vrienden(ze kan die ook niet goed maken) en is daarom ook meestal eenzaam. Ze kan niet tegen modder en de natuur. Ze schrijft en tekent ook. Maar geen natuur , maar mensen. Als ze de Hongerspelen overleeft wilt ze graag een boek uitbrengen en promoten. Haar vader is overleden tijdens de Hongerspelen toen ze klein was en haar moeder is spoorloos verdwenen. Kayla heeft alleen zichzelf nog. Ze kan zich moeilijk aan iemand of iets hechten en is ook moeilijk over te halen om iets te doen. Ze verdient geld door te tekenen en het te verkopen , wat wel moeilijk is omdat ze nog maar een beginner is. Kayla kan wel goed speerwerpen en boogschieten
    Uiterlijk (met foto):


    Kayla heeft donkerblond haar met hier en daar een slag erin. Ze is ongeveer 1.70m Ze heeft haar haar meestal los maar als het warm is doet ze het in een knot of staart
    Specialiteiten: Speerwerpen & boogschieten
    Zwaktepunten: camoufleren , eten zoeken
    Districtsaandenken:


    Het is een simpele armband die ze van haar vader heeft gekregen voordat hij aan de Hongerspelen meedeed. Ze heeft die armband altijd om en als ze hem kwijtraakt gaat ze door het lint. Ze is hem al een keer kwijtgeraakt , maar toen bleek hij gewoon in haar zak te zitten. Ze heeft dagenlang gezocht ernaar en vond hem weer in haar zak.
    Familie: Niemand meer , ze heeft alleen maar zichzelf nog.
    Extra info:
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Liever niet


    Bedankt, ik ga hem zeker gebruiken! Ze zit in het bondgenootschap en normaal hebben ze dan geen eigen districtsaandenken, maar voor deze maak ik even een uitzondering ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Bedankt, ik ga hem zeker gebruiken! Ze zit in het bondgenootschap en normaal hebben ze dan geen eigen districtsaandenken, maar voor deze maak ik even een uitzondering ;)


    Haha , ja dat was ik even vergeten maar ik heb die boeken nog niet gelezen omdat ze altijd al geleend zijn bij mijn bieb. Dus ja , maar dank je :) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    (...)

    Haha , ja dat was ik even vergeten maar ik heb die boeken nog niet gelezen omdat ze altijd al geleend zijn bij mijn bieb. Dus ja , maar dank je :) x


    Dat regeltje over het districtsaandenken heb ik zelf verzonnen hoor, het staat in de inleiding.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga er misschienmorgen nog eentje invullen. Vind het altijd lol dit maken xD x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    katl1 schreef:
    (...)

    Dat regeltje over het districtsaandenken heb ik zelf verzonnen hoor, het staat in de inleiding.


    Haha , nou ja. ;) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    katl1 schreef:
    goede rol, maar past beter bij het meisje van district drie, dus zet ik haar waarschijnlijk daar


    Oke, is goed (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.