• Hi!

    Ik ben echt een boekenvreter en aangezien ik The Hunger Games, Twilight Saga en Fifty Shades Trilogy en The Vampire Diaries allemaal zo'n beetje heb uitgelezen om ze vervolgens nog 's drie keer te hebben gelezen heb ik behoefte aan wat nieuws!

    Hebben jullie misschien tips?

    genres/ thema's die ik leuk vind:
    - vampiers
    - engelen
    - paranormaal
    - elven/feeën
    - dystopian (á la THG)
    - eventueel andere fantasy/YA boeken (liever niet met draken en dat soort..tenzij je goed kan zeggen waarom ze leuk zijn haha)

    Nou ja...als iemand iets leuks weet: Roep maar! (mag zowel engels als nederlands)

    Oh! mocht je zelf een story schrijven in deze genres -- let me know. Dan neem ik een kijkje!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 13:51 ]


    The Definition of Insanity

    Het is geen young adult, maar als je van dystopieën houdt: The Stone Gods van Jeannete Winterson.
    Een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.


    I am an idiot, I move.

    Als je dystopieën interessant vind, kun je Lord of the Flies, 1984 en Kinderen van moeder Aarde wel lezen (:
    Ik vond zelf His Dark Materials (Noorderlicht trilogie) erg leuk. Dat is een beetje fantasy-achtig, met allemaal verschillende werelden en zo.
    Heb je Harry Potter ook al gelezen? (:
    EN nu het door de nieuwe films weer helemaal opleeft, kunnen The Hobbit en The Lord of the Rings natuurlijk ook niet ontbreken (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Vind je de edelsteentrilogie van Kerstin Gier iets? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als je het niet erg vind om in Engels te lezen, is Angelfall zeker een aanraden!
    It's been six weeks since angels of the apocalypse descended to demolish the modern world. Street gangs rule the day while fear and superstition rule the night. When warrior angels fly away with a helpless little girl, her seventeen-year-old sister Penryn will do anything to get her back.
    Anything, including making a deal with an enemy angel


    As travars

    Als je geïnteresseerd ben in iets horror fantasy achtigs > Amphora Cordi


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw! Jullie helpen me al een eindje op weg! Dankje! ^^


    The Definition of Insanity

    -The Infernal Devices en The mortal instruments van Cassandra Clare
    -Cinder, Scarlet van Marissa Meyer
    -Dromendochter van Laini Taylor
    -Vampyrus Academius van Richelle Mead
    -Inwijding van Veronica Roth (persoonljk vind ik het een okay boek, niet zo geweldig)
    -Legend van Marie Lu

    Fallen van Kate Lauren is fantasy en YA, gaat over gevallen engelen?


    Spinning around, I'm weightless.