• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Author schreef:
    (...)


    Oh Eef, ik feel so bad for you. :c.


    Reality's overrated.

    Jullie zijn zo lief, echt. c:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren, omdat ik het deze tijd nogal moeilijk heb. Dus ik ben een beetje overgevoelig voor dit onderwerp.


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    Jullie zijn zo lief, echt. c:


    Dat weten we toch. (joehoe). Sorry als je nu niet in de mood bent voor mijn kut opmerkingen. :c


    That is a perfect copy of reality.

    Maar serieus Eef, jij bent ook een geweldig persoon, Gabs ook, Noek ook, iedereen hier. So happy I met you. <3


    That is a perfect copy of reality.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn bed haat me. Ok.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik maak in mijn vrije tijd armbandjes voor gehandicapten - maak er nu een van Feynenoord - en ga woensdag een workshop geven. Ik vind het echt leuk om te doen. Ik hoef niet na te denken, vergeet mijn eigen dingen even en maak een ander blij.


    Reality's overrated.

    Wilkinson schreef:
    Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren, omdat ik het deze tijd nogal moeilijk heb. Dus ik ben een beetje overgevoelig voor dit onderwerp.

    D'awh sorry dat ik begon met dit onderwerp, sorry sorry sorry. Ik snap heel goed dat je het hier niet over hebt, ik had er nooit over moeten beginnen, ugh. Ik moest het gewoon even kwijt..

    @Deemzie: kutopmerkingen zijn leuk. Ik ben zo vaag en vreemd, aan de ene kant ben ik enorm verdrietig en bang en word ik helemaal gek en wil ik gewoon nu naar haar huis gaan en aan dan andere kant heb ik zelflol over een Duits leerboek. :')

    En n'awh, I'm so happy I met you guys too. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Author schreef:
    Mijn bed haat me. Ok.


    Zei die dat tegen je?


    Reality's overrated.

    Heeft iemand een gif van vliegende meeuwen in de lucht? Desnoods andere vogels of iets met strand en water? Nu heb ik een zwart witten van Alex Kareve en die past gewoon niet. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oase schreef:
    Ik maak in mijn vrije tijd armbandjes voor gehandicapten - maak er nu een van Feynenoord - en ga woensdag een workshop geven. Ik vind het echt leuk om te doen. Ik hoef niet na te denken, vergeet mijn eigen dingen even en maak een ander blij.


    Aaahw, wat leuk en goed van je!

    Nah, het is niet erg Eva. Maar het doet me gewoon best wel veel, maar het is oké hoor!


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    Heeft iemand een gif van vliegende meeuwen in de lucht? Desnoods andere vogels of iets met strand en water? Nu heb ik een zwart witten van Alex Kareve en die past gewoon niet. :'D


    Ik zoek niet vaak plaatjes op van vliegende meeuwen in de lucht (vliegen is redelijk vaak in de lucht), dus ik heb ze niet :c

    Kan je niet googlen Aniek: vliegende vogels (of flying birds) gifs tumblr.


    Danmarks Dynamite.