• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben serieus eh. Hahaha. Die icon is echt geweldig!


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    Niet kwijlen he, Gabs. Over je eigen profielfoto.<3


    Ja, maar dat doe ik al de hele dag. ^^


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Ja, maar dat doe ik al de hele dag. ^^

    Ahaha. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mwuaha. <3


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Mwuaha. <3

    Hihi.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ANIEK WHAT THE HELL, HAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Wauw, mooie moves c:

    Is dat Taylor Swift?


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb geen idee. Ze lijkt er wel enigszins op :3

    Oh God. Mijn beste vriendin wil zelfmoord plegen, ze vindt dat er niks is om nog voor te leven en ze zegt dat als ik er niet was dat ze dan allang dood was.. Wat moet ik doen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Oh God. Mijn beste vriendin wil zelfmoord plegen, ze vindt dat er niks is om nog voor te leven en ze zegt dat als ik er niet was dat ze dan allang dood was.. Wat moet ik doen?


    Vertel haar dat je er altijd voor haar zal zijn en dat ze moet volhouden. Probeer haar te overtuigen het niet te doen en dat je enorm veel om haar geeft.
    Veel meer kan je denk ik niet doen. Ik weet niet wat haar problemen zijn, maar het zal best wel goed komen. Hoop ik erg voor haar!


    Danmarks Dynamite.

    Ik weet het niet? Is het een serieuze aankondiging van een poging of zit ze in een thuissituatie waar er niet genoeg aandacht voor haar is?

    Probeer in ieder geval, wat Gab zegt, haar ervan te overtuigen het niet te doen. Met iemand praten kan al heel erg helpen.

    Aha, ja dat is Taylor! Ik weet toch dat mijn moves geweldig zijn?(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vertel haar dat je er altijd voor haar zal zijn en dat ze moet volhouden. Probeer haar te overtuigen het niet te doen en dat je enorm veel om haar geeft.

    Dit, en geef haar gewoon heel veel liefde, aandacht en laat zien dat je haar vriendin bent. Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zelf zou daar blij van worden. Volgens mij helpen alle kleine beetjes. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."