• Als je voor het eerst begint met de pil, na hoeveee\l tijd begint dat pokke ding te werken xD serieus snap geen een website waar het staat(A)ik zit momenteel samen met mijn vriend op bed, en we vroegen het ons af. Het is niet zo dat ik morgen meteen met hem ga batsen -haha-
    maar we vroegen ons het zo een beetje af..
    ik dacht 3 maanden, hij zei direct


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik denk niet meteen als je hem inneemt want het lichaam moet hem eerst opnemen. Ik denk zelf na een paar uur....
    Ben niet zeker want ik gebruik dat ding voor iets anders :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Moet je goed de bijsluiter lezen en met de huisarts praten. Ik gebruik hem niet, maar volgens mij werkt het niet in een keer maar pas na een maand ofzo als je lichaam eraan went.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Als je 1 hele strip hebt opgemaakt, ongesteld bent (geweest) en weer aan een nieuwe bent begonnen.

    /weet zeker dat dit klopt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 22:45 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ook al gebruik ik de pil niet, ik weet 10 miljoen % zeker dat dat in de bijsluiter staat.

    Ik denk geen 3 maanden, maar er zal wel wat tijd tussen zitten...
    In elk geval vind ik het goed dat jullie erover praten. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hij werkt direct, vertelde mijn dokter.


    To infinity and beyond •

    Een maand, toch? Geen idee, sorry. Toen ik met de pil begon was ik nog maar 14 en ik heb nu een spiraaltje (slechte ervaring met de pil gehad :')) en die werkt wel direct..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Na een maand. Je gebruikt dus een hele strip, dan wordt je ongesteld en pas als je aan een nieuwe strip begint werkt ie pas.


    I was an angel living in the garden of evil

    De eerste pilstrip zou ik het nog veilig doen, vanaf de tweede strip werkt hij zeker.. ( ik heb maar heel kort de pil geslikt dus weet het niet meer precies )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    De eerste pilstrip zou ik het nog veilig doen, vanaf de tweede strip werkt hij zeker.. ( ik heb maar heel kort de pil geslikt dus weet het niet meer precies )


    Eigenlijk is 't het verstandigste om sowieso een condoom te blijven gebruiken :'D in verband met soa's enzo.. (:
    Maar dat is mijn advies!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb de pil nu ongeveer twee jaar denk ik. Gewoon een condoom erbij blijven gebruiken, dat is het beste ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Eigenlijk is 't het verstandigste om sowieso een condoom te blijven gebruiken :'D in verband met soa's enzo.. (:
    Maar dat is mijn advies!

    hahah dat was ik sowieso van plan!!
    geen idee waar hij dat ding allemaal in heeft geduwd XD


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    THING5 schreef:
    Hij werkt direct, vertelde mijn dokter.

    Tijd voor een andere dokter :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Na twee maanden ongeveer geloof ik. Ik heb tot die tijd iig een condoom gebruikt :P


    Life is hard and then we die

    omegalioness schreef:
    (...)
    hahah dat was ik sowieso van plan!!
    geen idee waar hij dat ding allemaal in heeft geduwd XD


    Ik zou zeggen, wacht een maandje. "Dat ding" heet een penis, lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!