• Hallo!
    Ik had vorige week een topic geplaatst over advies over een spiegelreflex camera, bedankt voor de reacties.
    En ik heb vrijdagmiddag een spiegelreflex gekocht en ik ben er nu echt super blij mee! De Canon 1200D. Het is een instapcamera en hij was gelukkig niet al te duur.



    I love him already! <3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Gaaf!
    Ik zou echt niet weten om te gaan met zo'n ding haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat fijn voor je dat je er eentje hebt gevonden die geschikt voor je is! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe duur was 'ie? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar zoiets en het moet niet al te veel kosten.


    26 - 02 - '16

    Weet je... eigenlijk vind ik die foto van je camera al helemaal geweldig xd
    Ik vind dat soort camera's echt heel mooi en zou er graag eentje hebben om op vakanties en andere gelegenheden echt goede foto's te kunnen maken, maar dat soort dingen zijn er eigenlijk maar af en toe en dat vind ik het hebben van zo een camera zonde.
    Heel veel succes en plezier!


    Hamartia

    Het is een instapmodel en als je android of iOS hebt kan je ook een app downloaden die je helpt met je camera zegmaar. Hoe je hem het beste vast moet houden, de functies en leuke opdrachten. Hij koste €409,- en dan zit er de 18-55 kitlens bij. Je moet dan nog wel een geheugenkaartje hebben, ik heb er een poetsdoekje voor mijn lens bij gekocht, een screenprotector voor mijn beeldschermpje en dan ook nog een tas waar hij echt precies in past.
    En ik heb er voor de zekerheid ook nog maar een verzekering erbij genomen. Meestal is het zo, als je geen verzekering neemt gebeurd er iets mee en wanneer je er wel een neemt gebeurd er niets mee. Dus ik heb hem maar voor de zekerheid genomen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 15:43 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.